Téma: Dovolena v sedle

17.7.2008 v 01:28
Tak jsem si podruhe menil termin dovolene ,protoze ten prvni me v praci zrusily{hodne prace}.V tom prvnim jsem melnaplanovanou Korsiku.Te druhy termin mne asi totalne vyhori,protoze samotnemu se mi jet nechce.Uz jsem si rekl ,ze je mi to jedno hlavne kdyz to bude k mori a aspon na tyden.Jenze jako na potvoru, kdyz nekdo jede, tak presne v uplne jinem terminu nez mam dovcu.Batuzek vypadl take tak asi pojedu solo.Doma urcite nezustanu a po Cechach se mi jezdit nechce posledni dobou je to o zivot.Jedu tedy {pokud se nestane zazrak a nepujde treba zmenit datum me dovolene}21.7.smer jih.Daval jsem i Tel:Cislo,ale ..kazdej akorat machruje a skutek utek,nebo se pta jak to mam naplanovany ,kolik to bude stat atd.Penezsi beru tolik,abych nebyl v nervu kdyby se neco stalo,beru stan a spacak.Trasu planuju pres Viamichelin.com dale podle mapy a prokladam to GPS navigaci,videt co nejvic,zazit co nejvic.

17.7.2008 v 01:58 | Nahoru | #1
pokud pojedeš na transalpu chápu. ale ospatní co nebudou mít cestáka. budou trpět... asi tak. jinak dovolenou v sedle chci taky...

17.7.2008 v 04:45 | Nahoru | #2
Jelikoz byla v planu Francie Korsika,tak spani v Campu,ale jinak cesta tam prespani v penzionu.Byl jsem v Monpelyer v jizni Francii pred rokem,spani ve stanu,cestu tam jsem jel temer v kuse,nemel jsem problem.Ale mas pravdu je to divoky,ma to ale svoje kouzlo .Jelikoz nedelam rezervace a ubytovani budu hledat na miste {penziony atd.}tak ten spacak radsi beru.Jinak vim ,ze sehnat ubytko v chatce ci privatu neni problem.

17.7.2008 v 08:04 | Nahoru | #3

Fernet-stock>upřímně, bojím se o stan a spacák... nechci žít jako jeskyní muž. pokud vážně chceš jet v sedle, rád bych se vyspal v posteli. a vím o čem mluvím. uvidíš že 4. den v sedle po 400km za den bude hodně těžký...

každý rok jezídme na dovolenou na mašině a spíme jenom v kempech a mimo kempy a najedeme tak 5 tis. km a vyždy v pohodě. Nikdy jsme neměli problémy s tím, že bychom nemohli nebo něco takového. Je to o zvyku a o tom nebýt zkýčkaný

17.7.2008 v 14:23 | Nahoru | #4
Ferodrtic> My odjíždíme 26.7 - to se ti asi nehodí co?
Jedeme poznávačku..

17.7.2008 v 20:16 | Nahoru | #5
Jednam se zamestnavatelem o presunu dovolene na tento termin ,nic ...uvidime.