globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Motorky nove a stare dobre do 94. Nazor
 
16.7.2008 v 21:51
Stare dobre vrany sou kvalitnejsi nez ty nove tzv. denso sracky. Neurazim nove motorky, ale jen technologii vyroby.

Motorky nove a stare dobre do 94. Nazor

19.7.2008 v 14:46 | Nahoru | #31
až budu starší, taky se mi asi budou líbit veterány. lol

Motorky nove a stare dobre do 94. Nazor

20.7.2008 v 22:31 | Nahoru | #32

Dony>ZBYCHO> To nemáš pravdu, já říkám, že je rozdíl mezi klasikou nebo exkluzivním motocyklem a starou vránou. Nebo vážně věříš tomu, že FZR je lepší než nová R6, potom se nemáme o čem b avit.

TO JE JASNY, MUSEL BYCH BYT MANTAK ABYCH TOHLE TVRDIL. A S ČEHO TA R6 ASI TAK VYLEZLA TO VIŠ ? ZKUS NECO PROVĚŘENYHO A NAPIŠ TADY K ČEMU JSI DOŠEL. JA NEVIM JAK JSI NA TOM S PRACHAMA TY, JA MAM DOMA 3 DECKA. A MAM FZR KTERY JSME SI KOUPILI S MOJOU ZA HOTOVKU. TAKOVOU R1, R6 SI MUŽU KOUPIT NA DLUH A TADY BUDU HAZET FRAJERA JAKEJ SU BOREC! ALE NECHCU, NEVIM KOLIK JSI TOHO PROJEL ALE MOZNA BYS ČUMĚL JAKY JSEM MNĚL MOTORKY, MOŽNÁ ŽE ALE TAKY NE. NECHCU DO TEBE NEJAK ŠTÁRAT, KAŠLI NA TO.

Motorky nove a stare dobre do 94. Nazor

21.7.2008 v 04:22 | Nahoru | #33
kuci s vama je sranda

kupte si, co se vam libi a nereste blbosti...

Motorky nove a stare dobre do 94. Nazor

21.7.2008 v 09:21 | Nahoru | #34
karbec slouzi k tvorbe smesi pro spalovani motoru a to co se v nem hybe jsou soupatka , a ty opravdu motorku neroztrepou

Motorky nove a stare dobre do 94. Nazor

22.7.2008 v 15:05 | Nahoru | #35

Sensation86>pema> mno nevim... Kdyz vemu Blackbirda napr. r98 a tocim s nim plnej kotel a pak vemu Blacka z r. 2000 tak si veme pri plnem kotly cca o 1L paliva mene... a kdyz tam ma clovek este Power-Comander tak je to pak se spotrebou uplne nekde jinde to u karbecu nemas... a karbec zere vic



Naposledy editováno 22.07.2008 15:10:26

Motorky nove a stare dobre do 94. Nazor

22.7.2008 v 15:06 | Nahoru | #36

pema>Sensation86>pema> mno nevim... Kdyz vemu Blackbirda napr. r98 a tocim s nim plnej kotel a pak vemu Blacka z r. 2000 tak si veme pri plnem kotly cca o 1L paliva mene... a kdyz tam ma clovek este Power-Comander tak je to pak se spotrebou uplne nekde jinde to u karbecu nemas... a karbec zere vic

U Fároše je to asi jiný,92,97 v průměru 7-8L/100km,01a03-9L/100km a 06-10L/100km a víc!



Naposledy editováno 22.07.2008 15:08:00

Motorky nove a stare dobre do 94. Nazor

22.7.2008 v 15:20 | Nahoru | #37
pema> Asi je to jine u kazdeho typu ale u Blacka je spotreba nizsi az o 1L

Motorky nove a stare dobre do 94. Nazor

24.7.2008 v 21:02 | Nahoru | #38
Moje mašinka (GS500) právě bude fasovat občanku s 50tkm na bedrech, tudíš je to mládě, jednoduchý, rozumný a neni tvrdohlavý, občas za poslední rok musí stát třeba tejden v kuse venku na dešti a pak ale stejně chytne na drbnutí, když ji dám do garáže a stojí tam tejden, tak pak nechce chytit, musim ji vyndat ven a nechat "vyschnout". :o

Sensation86> Jak ty to děláš, v jinym tématu tvrdíš jaxi rozebral celou motorku do šroubku jaxi znalej a teď tady plácneš takovou zhovadilost. Máš 7000 najeto, jezdíš chvíli tak jen v klidu pročítej a sbírej rozumy co tu "stařešinové" vypustí.
BTW neměl bys bejt tak strašně vyplesklej z power commanderu, protože by tě to mohlo dost nechutně zklamat. :\

Motorky nove a stare dobre do 94. Nazor

25.7.2008 v 09:39 | Nahoru | #39
Urvanej> Proc by me mel PowerCommander zklamat?pokud motorku se strikackou tak dokoupit i Comander... myslim si ze je to dobra vec...

Motorky nove a stare dobre do 94. Nazor

25.7.2008 v 10:35 | Nahoru | #40
Sensation86> BlackBird r.v.98 ma papirove o 14koni vic,nez r.v.2000.. lol Jinac co jsem slysel od kluku,co maj strikacky,tak papaj vic.Ale tak o litr a kupovat si sporta s ohledem na spotrebu je debilismus.Ja mam 9let starou kravu tezkou a za novou bych menil hned..Ale tak hezkou dnes nikdo nedela

Motorky nove a stare dobre do 94. Nazor

25.7.2008 v 10:45 | Nahoru | #41
Sensation86> Karbec+vibrace=Sensation86 Hochu Tebe bych chtel nedky potkat osobne..prirovnas ZXR750 k GSX600F,mlada chce busnu a karbec zpusobuje vibrace. Jestli ti suza vibruje,tak doporucuji kouknout se ji pod sukni..treba ti ji prodali s motorem z Biga.. lol

Motorky nove a stare dobre do 94. Nazor

25.7.2008 v 11:37 | Nahoru | #42
hans.kawa nevim cemu se divis u novodobeho motorkare Sensation86 jakych je ted vecina
Proto chce busu a jeho mlada teze... lol
PS:Karbec vybruje a jeho hlava teze

Motorky nove a stare dobre do 94. Nazor

25.7.2008 v 12:20 | Nahoru | #43
Sensation86> No protože budeš rád že splašíš prachy na "stroj" a pak ještě 20 na commandera, když za tu cenu můžeš najet minimálně 10 000 kiláků na mašině. :o Já mam motorku skoro dva roky, najel sem na ní za tu dobu 15tkm a i když má jen cca 40 kobylek, tak ten výkon neumim využívat aniž bych se neohrožoval na životě, takže mi v pohodě stačí. Ve většině případů když mě předjede někdo na ostřejšim stroji, tak se ho umim držet, ale připadá mi to jako hroznej risk, prostě podle mě jede jako prase a to to neni žádnej noVafear. (nejezdim známý trasy, takže nepotkávám vyloženě závodníky, který to tam "maj najetý")
Chci tim říct, že na svoje sedmitisícový zkušenosti nemáš šanci poznat nárůst výkonu o 10% a ještě za ten nárůst platit takovou vatu, takže pro začátek zapomeň na commandera. BTW když si do toho nynějšího stroje narval tolik prachů, proč ji prodáváš? Je na tebe slabá???

Motorky nove a stare dobre do 94. Nazor

25.7.2008 v 14:38 | Nahoru | #44

Sensation86>Urvanej> ...pokud motorku se strikackou tak dokoupit i Comander.

..a to proc, smim-li se ptat?

Motorky nove a stare dobre do 94. Nazor

26.7.2008 v 11:54 | Nahoru | #45
Urvanej> Je slaba ve dvou... a vdycky jsem chtel Blacka a nebo Bušu...

Motorky nove a stare dobre do 94. Nazor

26.7.2008 v 13:17 | Nahoru | #46
Sensation86> no to je zase počteníčko, ty nezklameš Mimochodem na kolika Blackbirdech si osobně jezdil. Musí to být dost slabé, když chceš Power com., kamarád teď kupuje plně stavitelnou řídící jednotku, ale protože mu ta původní vyhořela vinou špatného regulátoru dobíjení.
Karburátor vs. vstřikování, už 17 let se hrabu ve veteránech, jak motorky, tak auta, jedinou nevýhodu vidím v opotřebení karburátorů (20 let staré stroje) a jejich seřizování. Posrané vstřikování je jiná investice. Pokud nejsi profík, který testuje motoorky každým dnem, tak rozdíl ani nepoznáš
A s Busou nebo Blackem budeš mít prodlužku na péro jako svině lol

Motorky nove a stare dobre do 94. Nazor

26.7.2008 v 20:51 | Nahoru | #47

Sensation86>Urvanej> Je slaba ve dvou... a vdycky jsem chtel Blacka a nebo Bušu...

..opet to nebylo na me, ale opet stejna otazka: budes - podle toho, cos rekl - automaticky kupovat Power Commander, protoze to jsou strikacky?

Motorky nove a stare dobre do 94. Nazor

26.7.2008 v 21:00 | Nahoru | #48
PetrXX> Kdyz by casem byli prebitecny penize tak ano.. nejedna se mi o vykon ale taky o spotrebu co se tyce commanderu... myslim si ze vykon v nejakych 165koní apod. nepoznam...

Motorky nove a stare dobre do 94. Nazor

26.7.2008 v 21:04 | Nahoru | #49

Sensation86>JirkaFM> A ne snad hejbatka tam jsou


No jestli to nebude těma hejblátkáma v motoru. lol lol Čoveče ty jsi úplná perlorodka. lol lol

Motorky nove a stare dobre do 94. Nazor

26.7.2008 v 21:08 | Nahoru | #50

Sensation86>PetrXX> Kdyz by casem byli prebitecny penize tak ano.. nejedna se mi o vykon ale taky o spotrebu co se tyce commanderu... myslim si ze vykon v nejakych 165koní apod. nepoznam...

Muj Black bral kolem 6l, kdyz jsem jel jak dobytek 7,5. 160 neuveritelne zivych koniku. Marne uvazuju, proc do toho hrabat..?
Nevymyslej PowCom, brus slidery na tom co mas, a az zvladnes seriovych 160 koni (k cemuz bych osobne smekl), spekuluj co dal.
Jen muj nazor.

Motorky nove a stare dobre do 94. Nazor

27.7.2008 v 18:09 | Nahoru | #51
Sensation86> To víš,že jo.A ty hejbátka dělají takovej brajgl,že se rozvybruje celá motorka.

Motorky nove a stare dobre do 94. Nazor

27.7.2008 v 23:27 | Nahoru | #52

Bornys>Je fakt,ze novy moto jsou dokonalejsi,jak po motoricke strance,tak i jizdni vlastnosti jsou skvely...jen je tu trosku problem s vahou....Kdejakej vyrobce se snazi o to ,aby motka byla lehci nez komar...ramem pocinaje a plasty konce....a pak to upadne ze stojanku a je to zraly shrabat na lopatu a hodit do popelnice....o narocnosti opravy oproti starym kusum nema cenu diskutovat a jen malokdo si muze dovolit poskozeny dil vyhodit a koupit misto nej novy.....Ja vazim kolem 90 kg a fakt mam v pici ,ze mam o 7 kg lehci motku,nez byl minulej model....,v hospe se 3x dobre najim a rozdil je...v....Takze tohle je + pro stary motky....dle meho nazoru....



Tak tahle odpověď nemá chybu a je asi s největší pravděpodobností pravdivá

Motorky nove a stare dobre do 94. Nazor

27.7.2008 v 23:37 | Nahoru | #53
ˇKaždej ať si koupí motorku na jakou má,ať už je to hotově,nebo úvěrem.Stará je taky dobrá,nová je lepší,ale co naplat,je to o penězích a o tom kdo chce co obětovat

Motorky nove a stare dobre do 94. Nazor

28.7.2008 v 09:18 | Nahoru | #54
pitrysek3> No právě kvůli tomu bylo asi toto vlákno založeno, aby se špekulovalo, ale trochu se to tu zvrtlo.
Já s tebou třeba nesouhlasim v tom, že nová znamená zákonitě lepší, protože sdílim názor Bornyse, ale i se ho držim, proto mam starou mašinu a novou si koupim až zjisitm, že nejde narazit na nestočenou nebouranou ojetinu (což nemusim poznat).
Prostě u mě je to o prachách, ne že bych neměl, ale jsou jiný priority. Koupit novou mi přijde moc velkej výdaj za tu jistotu toho, že se to neposere. Nejsem uplně levej, tak se nebojim se u mazat, proto si radši dovolim ojetinu s tim, že bude potřebovat servis už i jinej než jen servisní obyčejný prohlídky.

Mimochodem by se to tu dalo rozšířit na to, kdo tu má nejstarší motorku zahraničního původu.
Já mam Suzu GS rv. 93 celokapotu takže zatim vedu

Motorky nove a stare dobre do 94. Nazor

28.7.2008 v 09:31 | Nahoru | #55
Tak u mě to není třeba o tom, že bych na novou neměl, dnes je cena nových motorek hodně nízko oproti tomu jak to bylo dříve.
U mě je to otázka designu, prostě mám rád klasický design, ať už u naked biků (ty si ho zachovávají skvělý vě většině případů), sportovní motorky se mi líbí klasické z devadesátých let, ale jízdní vlastnosti přemotorovaných bestií s velkou váhou, nic pro mě. Ale design starého GSX-R, ZXR, GPZ, FZR 1000, u Ducati je to samozřejmost, taková 851, je prostě skvělý

Já mám dost starý kousek Triumph SV 500 r.v. 1925, právě v renovaci

Motorky nove a stare dobre do 94. Nazor

28.7.2008 v 09:56 | Nahoru | #56
Urvanej> Já mám DR 600 S r.v. 1989.

Motorky nove a stare dobre do 94. Nazor

28.7.2008 v 10:41 | Nahoru | #57
ať žije klasika... Véčkovej motor a dva frkáče; člověk pomalu všechno spraví sám šroubovákema klíčem 13/17.

je to opravdu o chuti: někdo má rád holky, někdo vdolky

Naposledy editováno 28.07.2008 10:42:03

Motorky nove a stare dobre do 94. Nazor

28.7.2008 v 10:43 | Nahoru | #58
Urvanej> guzzi v35, r.v. 88

Motorky nove a stare dobre do 94. Nazor

28.7.2008 v 14:29 | Nahoru | #59
NickSlaughter> Nechceš přihodit fotečku v jakym to máš teď stavu, mě by zajímalo jak takovou mašinu budeš dávat dohromady, protože o náhradních dílech si budeš moct nechat tak akorát zdát. To si musel mít kliku, že si na takovou raritku narazil, nebo si ji dovezl z její domoviny?

Motorky nove a stare dobre do 94. Nazor

28.7.2008 v 22:25 | Nahoru | #60
Tiesto to má nesprávně:správně to je Motorky nové a staré dobré do 1990,mimochodem proč moto 13 let staré je babička,když tady jezdí stroje staré 30,40,50 let?Hold ne každý chce nové moto,kterýmu ale zapalování řídi procesor,místo plechu plasty přostě taková hodně rychlá sterilní "tramvaj".P.S kdyby se s supersporty 2009 jezdilo po kolejích tak se ušetří na řidítkách nějaké to kg!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist