Dony>ZBYCHO> To nemáš pravdu, já říkám, že je rozdíl mezi klasikou nebo exkluzivním motocyklem a starou vránou. Nebo vážně věříš tomu, že FZR je lepší než nová R6, potom se nemáme o čem b avit.
TO JE JASNY, MUSEL BYCH BYT MANTAK ABYCH TOHLE TVRDIL. A S ČEHO TA R6 ASI TAK VYLEZLA TO VIŠ ? ZKUS NECO PROVĚŘENYHO A NAPIŠ TADY K ČEMU JSI DOŠEL. JA NEVIM JAK JSI NA TOM S PRACHAMA TY, JA MAM DOMA 3 DECKA. A MAM FZR KTERY JSME SI KOUPILI S MOJOU ZA HOTOVKU. TAKOVOU R1, R6 SI MUŽU KOUPIT NA DLUH A TADY BUDU HAZET FRAJERA JAKEJ SU BOREC! ALE NECHCU, NEVIM KOLIK JSI TOHO PROJEL ALE MOZNA BYS ČUMĚL JAKY JSEM MNĚL MOTORKY, MOŽNÁ ŽE ALE TAKY NE. NECHCU DO TEBE NEJAK ŠTÁRAT, KAŠLI NA TO.Sensation86>pema> mno nevim... Kdyz vemu Blackbirda napr. r98 a tocim s nim plnej kotel a pak vemu Blacka z r. 2000 tak si veme pri plnem kotly cca o 1L paliva mene... a kdyz tam ma clovek este Power-Comander tak je to pak se spotrebou uplne nekde jinde to u karbecu nemas... a karbec zere vic
Naposledy editováno 22.07.2008 15:10:26
pema>Sensation86>pema> mno nevim... Kdyz vemu Blackbirda napr. r98 a tocim s nim plnej kotel a pak vemu Blacka z r. 2000 tak si veme pri plnem kotly cca o 1L paliva mene... a kdyz tam ma clovek este Power-Comander tak je to pak se spotrebou uplne nekde jinde to u karbecu nemas... a karbec zere vic
U Fároše je to asi jiný,92,97 v průměru 7-8L/100km,01a03-9L/100km a 06-10L/100km a víc!
Naposledy editováno 22.07.2008 15:08:00
Sensation86> Jak ty to děláš, v jinym tématu tvrdíš jaxi rozebral celou motorku do šroubku jaxi znalej a teď tady plácneš takovou zhovadilost. Máš 7000 najeto, jezdíš chvíli tak jen v klidu pročítej a sbírej rozumy co tu "stařešinové" vypustí.
BTW neměl bys bejt tak strašně vyplesklej z power commanderu, protože by tě to mohlo dost nechutně zklamat. :\
Chci tim říct, že na svoje sedmitisícový zkušenosti nemáš šanci poznat nárůst výkonu o 10% a ještě za ten nárůst platit takovou vatu, takže pro začátek zapomeň na commandera. BTW když si do toho nynějšího stroje narval tolik prachů, proč ji prodáváš? Je na tebe slabá???
Karburátor vs. vstřikování, už 17 let se hrabu ve veteránech, jak motorky, tak auta, jedinou nevýhodu vidím v opotřebení karburátorů (20 let staré stroje) a jejich seřizování. Posrané vstřikování je jiná investice. Pokud nejsi profík, který testuje motoorky každým dnem, tak rozdíl ani nepoznáš
A s Busou nebo Blackem budeš mít prodlužku na péro jako svině lol
Sensation86>PetrXX> Kdyz by casem byli prebitecny penize tak ano.. nejedna se mi o vykon ale taky o spotrebu co se tyce commanderu... myslim si ze vykon v nejakych 165koní apod. nepoznam...
Muj Black bral kolem 6l, kdyz jsem jel jak dobytek 7,5. 160 neuveritelne zivych koniku. Marne uvazuju, proc do toho hrabat..?Nevymyslej PowCom, brus slidery na tom co mas, a az zvladnes seriovych 160 koni (k cemuz bych osobne smekl), spekuluj co dal.
Jen muj nazor.
Bornys>Je fakt,ze novy moto jsou dokonalejsi,jak po motoricke strance,tak i jizdni vlastnosti jsou skvely...jen je tu trosku problem s vahou....Kdejakej vyrobce se snazi o to ,aby motka byla lehci nez komar...ramem pocinaje a plasty konce....a pak to upadne ze stojanku a je to zraly shrabat na lopatu a hodit do popelnice....o narocnosti opravy oproti starym kusum nema cenu diskutovat a jen malokdo si muze dovolit poskozeny dil vyhodit a koupit misto nej novy.....Ja vazim kolem 90 kg a fakt mam v pici ,ze mam o 7 kg lehci motku,nez byl minulej model....,v hospe se 3x dobre najim a rozdil je...v....Takze tohle je + pro stary motky....dle meho nazoru....
Tak tahle odpověď nemá chybu a je asi s největší pravděpodobností pravdivá
Já s tebou třeba nesouhlasim v tom, že nová znamená zákonitě lepší, protože sdílim názor Bornyse, ale i se ho držim, proto mam starou mašinu a novou si koupim až zjisitm, že nejde narazit na nestočenou nebouranou ojetinu (což nemusim poznat).
Prostě u mě je to o prachách, ne že bych neměl, ale jsou jiný priority. Koupit novou mi přijde moc velkej výdaj za tu jistotu toho, že se to neposere. Nejsem uplně levej, tak se nebojim se u mazat, proto si radši dovolim ojetinu s tim, že bude potřebovat servis už i jinej než jen servisní obyčejný prohlídky.
Mimochodem by se to tu dalo rozšířit na to, kdo tu má nejstarší motorku zahraničního původu.
Já mam Suzu GS rv. 93 celokapotu takže zatim vedu
U mě je to otázka designu, prostě mám rád klasický design, ať už u naked biků (ty si ho zachovávají skvělý vě většině případů), sportovní motorky se mi líbí klasické z devadesátých let, ale jízdní vlastnosti přemotorovaných bestií s velkou váhou, nic pro mě. Ale design starého GSX-R, ZXR, GPZ, FZR 1000, u Ducati je to samozřejmost, taková 851, je prostě skvělý
Já mám dost starý kousek Triumph SV 500 r.v. 1925, právě v renovaci