na pristi rok planuji koupi masiny (nova-jeta, jeste se uvidi)
chtel bych neco bud celokapotovaneho nebo naopak nahateho, kde by se mohl pridat jen stitek nad svetlo
takove ty polokapoty se mi nelibi
rad bych vetsi kroutak, takze obsah litr a vice
aby se na tom dalo cestovat, zase to tolik nezralo
jelikoz nejsem vetroplachy, tak aby to zvladlo obcas i ostrejsi presun rychlosti treba okolo 250 (samozrejme jen legalne v D na dalnici)
a kdyby to melo kardan, tak bych se taky nezlobil, ale to neni nejhlavnejsi podminka
libi se mi treba moto guzzi breva, jen nevim, zda to prave zvladne i ty rychle presuny
diky
takze mensi oprava, lepsi kardan nez retez a snizen pozadavek na tu rychlost, ale jen o trosku
Naposledy editováno 17.07.2008 12:20:50
peetr>na čem si jezdil? Naháč - xjr 1300, gsx 1400, pak ten chopper dvouvál MT-O1 je toho mraky...pak plastáky ty velký objemy no...to co tu padly a třeba dvanáctka ninja, jestli je to cesták...
Hele kámo si malinko vedle MT-01 neni ani trochu chopper ,viděl jsi ji vůbec někdy???
schejn>peetr>na čem si jezdil? Naháč - xjr 1300, gsx 1400, pak ten chopper dvouvál MT-O1 je toho mraky...pak plastáky ty velký objemy no...to co tu padly a třeba dvanáctka ninja, jestli je to cesták...
Hele kámo si malinko vedle MT-01 neni ani trochu chopper ,viděl jsi ji vůbec někdy???
nechtěl sem urazit mě se líbí, ale ten motor je spíš nízkootáčkovej jako chopper, než klasický "točivý" véčko ne? Jasně že jinak je to naked - muscle bike ale žije spíš kroutákem než výkonem...neni to tak?
wrtule>Tak to mas jasny - tady mas jedinou volbu BMW K1200r nebo S-ko s kapotama. Mozna by slo jeste do uvahy trochu jako konkurence Hayabusha, nebo Kawa ZZR
to BMW vypada hezky, nad Hayabusou taky premyslim, jen sjem ale nejak zpohodlnel a tak se mi kardan zacina libit cim dal vice
master_frydek>jo jasne a nechete mu rovnou doporucit R1 pyco voe ??? :\
to VFRko zni dobre
ta R1 mi jako cestovni moc neprijde pyco voe
ale jinak v obsahu problem neni, na moto jiz jezdim nejaky ten patek, v hlave to mam asi taky srovnany takze asi tak
otas1>Pochybuju ze MT-01 da 250, taky pochybuju ze vydrzi na kterymkoli nahaci cestovat 250kou dele jak par minut.
Uz ten pozadavek na cestaka co udela 250 je docela vtipnej. Mozna fakt jen ta busa nebo ZZR 1400.
mozna by ses divil, ale vydrzet delsi dobu rychlost kolem 250 na ninje Z1000 mi nedelalo zadny vetsi problem
jak jsem psal, nejsem vetroplachy a to, ze to trochu huci a fouka mi nejak nevadi
proto i ta moznost nejakeho nahatejsiho stroje
Dave Reza>Pokud se chceš přesouvat i rychleji než 150km/H tak zapomeň na naháče a kup supersport
Šel bych do Suzuki GSX-R 1000 K5 - K6, nebo Kawasaki ZX-10R 04 - 07 nebo Ducati 1098
supersport nechci, to az zase na stari, az chytim tu povestnou druhou mizu
Naposledy editováno 17.07.2008 14:31:31
wrtule>bmw - das na tom tacho pres 290 (real cca 280 to jede) - je to celkem lehká motorka 210 suchá, nakufruješ to a můžeš cestovat jezdíme dovolený 5-10tis km a celkem pohodlně dáš klidně 1tis v kuse přesun, perfektní podvozek a brzdy, spotřeba 5,5-6 litrů, (na okruhu spotřeba 8,1 to je max) servisní int. po 20tis km, (garančka stojí cca 4-5tis v AUTECU) - co víc řešit
zacinam o bmw dosti uvazovat, procitam si recenze a libi se mi cim dal vice
wrtule>aldakaw> Měl jsem podobné požadavky na motorku jako ty, a bmw je jediné které to splňovalo. akorát bych rozmýšlel jestli r-ko nebo s-ko kapotovaného sporta - bude ti tam míň v zálehu foukat
r-ko se mi libi daleko vice
Naposledy editováno 17.07.2008 16:31:06
peetr>na čem si jezdil? Naháč - xjr 1300, gsx 1400, pak ten chopper dvouvál MT-O1 je toho mraky...pak plastáky ty velký objemy no...to co tu padly a třeba dvanáctka ninja, jestli je to cesták...
aldakaw: Jasně ZX 12 je výborný cesťák(hlavně ve vyšších rychlostech) , můžu jen doporučit. Funglovku už sice nekoupíš, zato ojeté jdou pěkně s cenou dolů.