Je k nim potreba davat nejaky odpor nebo rovnou zapojit ?
Diky
Tatík mi stihnul zničit jeden blinkr (zvenčí utrhnul dráty uvnitř nerozebíratelnýho blinkru) takže jsme ho rozdělali (rozřízli) a tam bylo vidět nejen impedanční přizpůsobení, ale i nějaký něco (nechápu co a proč - je to plný SMDček), co způsobovalo, že s tranďákama to chodilo přesně obráceně, čili blinkr byl delší dobu zhasnutej a při bliknutí sotva rožnul. Nicméně s tim relátkem je to jednodušší a chodí to perfektně. Náklady suma sumárum cca. 30 Kč.
http://www.radiomate...com/ne555/astab.html
Stačilo se s tím chvilku pohrát pomocí tohoto webu :o a mohl jsi to mejt i s tranďasem.
MíraGSX>Piwell> No vidíš šikovnej
http://www.radiomate...com/ne555/astab.html
Stačilo se s tím chvilku pohrát pomocí tohoto webu :o a mohl jsi to mejt i s tranďasem.
pro nás techniky neznalé, podle toho schematu se da vyrobit ten preruovac?
neni to tohle? http://aukro.cz/ite...rusovac_blinkru.html
nebo kdyby se nasel nekdo ochotnej to za uplatu zrobit budu rad
Naposledy editováno 18.07.2008 08:26:23
Na LED blinkry potřebuješ prostě se třemi vývody (přes LEDku se to prostě ukostřit nedá) ...
MíraGSX>DRN> Jo existuje NE555 a tranďák na výstupu vyjde to cca na 50kč
Jo to máš cenu za materiál, ale kde máš cenu za tu práci - čas co tomu musíš věnovat? to už si radši koupím hotový relé do Feldy za 165,- a vyměnim v něm jeden odpor.
megaupload.cz/tYKub1m7hHsAAD7tbdcAAAA7/schema-led-svetel-new-pdf.html
Naposledy editováno 18.07.2008 11:40:02
Naposledy editováno 18.07.2008 14:36:27
K čemu ti je na motorce to že LEDky v blinkrech mají nízkou spotřebu??? Když altík s permanetním magnetem se reguluje zkratově a tím pádem jakákoli úspora energie se stejně prosmaží ve vyzářeným teple na regleru.
S dvojtým vypínačem si uděláš jednoduše funkci varovek i na dvojvývodovým stávajícím relé v motce.
Jinak každýho věc, já to nikomu necpu. Ať se každej zařídí podle sebe. Já osobně bych tam ty výkonový odpory necpal ...
Naposledy editováno 23.07.2008 21:01:16
www.karf.wz.cz/cb500/ledblinkry.html