globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: FZ6N přední kotouče
 
12.7.2008 v 21:15
Cauec Lidi, vyskytl se mi problem. Tim problemem jsou predni kotouce na Fazeru, kdyz brzdim tak to silene kope ty kotouce mam pocit ze bude nekterej z nich krivej nebo zvlnenej, jeste mi lidi rikali at to zkusim odvzdusnit, ale to myslim ze je blbost, pac to by chodila blbe packa a podobny priznaky a ne ze by to kopalo. Je to jak ABS V AUTE KDYZ PRUDCE BRZDITE, je to zkratka silenost. Myslite ze by ty kotouce sly nejak porovnat nebo neco s tim udelat...??? No a dalsim problemem bylo ze jsem valil po ceste a najednou byl predemnou vyfrezovanej pas pres cestu a nez jsem stihnul zabrzdit tak jsem tam vletel , rana to byla nechutna, tak jsem umel jestli nejsou bouchnuty rafky nebo tak a vsechno v poho, ale kdyz jedu po dedine pomalejc tak slysim jak tam nekde neco boucha a se ozyva jak kdyby to zachytavalo, ale nevim co to je....Diky moc za rady

FZ6N přední kotouče

12.7.2008 v 21:28 | Nahoru | #1
no to vypadá fakt na křivý kotouč. Na autě se to stočit na soustruhu, ale na mašině jsou kotouče tenké, to vypadá na výměnu. Nadzvedni přední kolo, roztoč a přibliž si ke kotouči třeba fixu - uvidíš, jestli je křivý...

FZ6N přední kotouče

12.7.2008 v 22:24 | Nahoru | #2
mi to taky dělá na FZ6s. Ale jen ve vysokých rychlostech cca nad 200 km/h. Kašli na to hlavně že to brzdí

FZ6N přední kotouče

12.7.2008 v 23:14 | Nahoru | #3
han> no jo ale me to dela kdyz dobrzduju do krizovatky a podobne proste porad,..je to celkem nesnesitelny....

FZ6N přední kotouče

13.7.2008 v 15:57 | Nahoru | #4
Křivej kotouč????to bys musel brzdit 3minuty v kuse z kopce kde je klesání 20% ODVZDUŠNIT

FZ6N přední kotouče

13.7.2008 v 16:36 | Nahoru | #5
já bych demontoval brzdiče a destičky, přiložil nejaky předmět a kolo protočil, a sledovak házivost kotoučů, popř, malinko kotouče přepružil kde by bylo potřeba, poté bych na destičkách obrousil hrany na třecí ploše aby se nekousal do dir, a vyzkoušel , poté bych byl chytřejší

FZ6N přední kotouče

13.7.2008 v 17:27 | Nahoru | #6

lesny29>Křivej kotouč????to bys musel brzdit 3minuty v kuse z kopce kde je klesání 20% ODVZDUŠNIT


Zkřivení kotoučů je docela normální záležitost i u mnohem silnějších, než jsou na motorkách - ani není třeba je takhle žhavit.
Naopak odvzdušnění je blbost - protože zavzdušněné brzdy se chovají zcela jinak - pruží, nebrzdí to, ale rozhodně to do systému "nedrncá".
Nenech se ovlivnit nedouky a zkontroluj si tu rovinnost kotouče.

FZ6N přední kotouče

13.7.2008 v 17:40 | Nahoru | #7
Dalos76> jo jo ja si taky myslim ze zavzdusneni je blbost, kotouc se muze zvlnit jak nic, neni to zase az takova zahada, muj nazor je ze odvzdusnenim to nebude to by se projevilo jak rika Dalos na chodu packy a na brzdeni, to bzdi dobre, ale zkrataka to kope ...ja si myslim ze to bude tak na 90% tema kotoucema...zkusim to omrknout jak moc to je spatny a kdyztak bych to zkusil nechat trochu obrousit,.

FZ6N přední kotouče

13.7.2008 v 17:55 | Nahoru | #8

xwalda>Dalos76> jo jo ja si taky myslim ze zavzdusneni je blbost, kotouc se muze zvlnit jak nic, neni to zase az takova zahada, muj nazor je ze odvzdusnenim to nebude to by se projevilo jak rika Dalos na chodu packy a na brzdeni, to bzdi dobre, ale zkrataka to kope ...ja si myslim ze to bude tak na 90% tema kotoucema...zkusim to omrknout jak moc to je spatny a kdyztak bych to zkusil nechat trochu obrousit,.



na obrousení zapomen! jsou to plovoucí kotouče, takže při obroušení budou skákat , no prostě to nepůjde, když to dáš na magnetku, tak si to magnet přitáhne kotouč se přebrousí a jak se to o5 odmagnetuje tak se kotouř zase prohne akorát bude už tenčí a bez uspěchu , jediné řešení je to upnout přes dubové dřevo a přehnout , nebo u někoho na soustruhu pomocí upínací hlavy rovnat , samo nejlešpí je koupit nové ale cena je tučím kolem 3-4tis /ks

FZ6N přední kotouče

13.7.2008 v 21:22 | Nahoru | #9
Mirek12>
jo no je to celkem supa za novy kotouce taky jsem se na ne dival...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist