globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jsem dědek a chci začít - poradte

12.7.2008 v 11:48
Zdar všem příznivcům jedné stopy, je mi 42 let a chci si splnit klukovský sen, proto jsem se rozhodl, že si pořídím motorku a v podstatě svátečně a za hezkého počasí podniknu nějaký ten výlet. Jelikož mé zkušenosti s ježděním jsou téměř nulové (cca před 20 lety občas simson do práce a zpět cca 15km) rozhodl jsem se pro začátek koupit si to co můžu podle údajů v RP a tady je první problém,
- co znamená v kolonce řidičáku u A1 harmonizační kod 150?
- měl jsem za to, že můžu na motorku 125 ccm a max 11kW
- mám 18 letého syna co právě dělá autoškolu na B a tím pádem dostane A1, uvažoval jsem o koupě 125tky, na které si něco odjedu a pak mu ji předám protože půjdu na silnější
- co vybrat abych já se zdokonalil a on se pak s motorkou necítil trapně mezi vrstevníky (18let)podotýkám, že máme oba 180 cm a já jsem ten těžší 85kg.
Moc díky za rady
- jo a ještě něco neporadíte slušnou autoškolu na sk A v okolí Brandýsa n L?

Naposledy editováno 12.07.2008 11:56:55
1 2 3 4

22.8.2008 v 07:08 | Nahoru | #91

gunter>Zdravím všechny, dnes jsem své snažení úspěšně dotáhl do konce, určitě mi přitom pomohly Vaše rady a zkušenosti. Závěrečná zkouška na A neomezeno hotová.

Blagadarju
Přeji Ti co nejméně krizových situaci a rozum v pravé ruce

22.8.2008 v 21:25 | Nahoru | #92
fugien> ta tva moto fakt nevypada spatne. to je regulerni dvouvalec nebo je ten jeden falesny?

23.8.2008 v 11:42 | Nahoru | #93
Ahoj kolego. Kolego proto, že jsem si po xx letech ničeho taky ke 42naroz. kupoval vlastně první M O T O R K U, bo, na čem jsem jezdil před cca 12ti letou pauzičkou, to se samo nedá srovnat. Výhodu jsem proti tobě měl v řidičáku, takže žádný limit, co se týče ccm nebyl. Začal jsem tim, že sem si koupil katalog a celý ho svědomitě x krát "oslintal", abych se vúbec aspoň nahrubo podíval, co je k mání. Návštěvy shovroomů prodejců, pokecat, .... nakonec si to tak nějak samo vybralo...naked... Na to jak budeš na čem vypadat, se velkoryse vyprdni. Chceš plavat, musíš do vody, jináč to prostě nejde. Kolama dolu. P

23.8.2008 v 13:38 | Nahoru | #94
GSXPetr>
Ahoj, takže moto už mám, dovezl si ho včera je to Honda ntv 650 Revere (v profilu), závěrečka udělána předevčírem, takže mě čeká akorát přihlášení a vyplnění žádosti o nový ŘP a pak pomalu a opatrně na silnici

24.8.2008 v 18:16 | Nahoru | #95
gunter> blahopřeji,vidím,že máš dobrý vkus honda je nejlepší přeji mnoho kilometrů bez karambolů a hodně pěkných zážitků z vyjížděk.hlavně opatrně,po silnicích se pohybuje dost magorů/na mašinách i v plechovkách/
jinak,jak píše che:hodně štěstí,rozum do hrsti a oči na šťopkách

24.8.2008 v 18:54 | Nahoru | #96
Andy-sršeň>

ahoj a díky za přání ,určitě budu dávat pozor, chci jezdit co nejdéle

16.9.2008 v 20:14 | Nahoru | #97
gunter> no vida, chvíli sem to tady nekontroloval, a ty hned řidičák a motyka , tak balhopřeju a ať to lítá kolama na zemi

jen jedna jedovatá - uďáls stejnou chybu jako já, pořídil sis první motorku napodzim. Takže si tímto pravomocně odsouzenej do dubna mlsně šmejdit kolem garáže, občas, když bude nad nulou, někam popojet a pak máčet fialový prsty v horký vodě atakdáleatakdále...rodina a známý si budou ťukat na čelo...

16.9.2008 v 20:29 | Nahoru | #98
Petr a Petr>
díky, nechali mě čekat na řidičák fakt ty 3 týdny, jelikož jsem nechtěl namazat 500,- za dřívější vystavení a tak jsem si ho vyzvedl až včera 15.9.(trénoval jsem mezitím ale ilegálně na jednom velkým opuštěným parkovišti ). No a stou jedovatou máš pravdu, čumím na moto v garáži a to si ještě představ, že jsem si vzal 4 dny dovolené, že až ho budu mít v ruce, tak si zajezdím, ale počasí jak bič

1 reakcí na tento příspěvek Jsem dědek a chci začít - poradte

16.9.2008 v 20:42 | Nahoru | #99
Mám za to že už se motorka k autu vůbec nedává. Kdyžtak mě někdo vyveďte z omylu. Myslím že je to tak 2roky novinka

16.9.2008 v 20:52 | Nahoru | #100
SVéčko>
no jak to dneska je ani já netuším, já jsem rozšiřoval po móóc letech nedávno (4roky zpět?) dávali k B ještě A1, ale syn končí autoškolu a za 2 týdny má zkoušky tak by mě zajímalo, co mu k tomu Béčku dají.

16.9.2008 v 23:33 | Nahoru | #101
Taky jsem začal první sezónu v září, pak jsem si perfektně zajezdil přes celou zimu :) vpodstatě jsem nezazimovával a jezdil. Teď už přeci jenom lenivím a čekám na sucho a teplo :D

16.9.2008 v 23:38 | Nahoru | #102
Draxx>
no, doufám, že budu mít tolik štěstí jako Ty , ale zatím to tak nevypadá tak doufám, se to zlepší

16.9.2008 v 23:40 | Nahoru | #103
gunter> a to jsem ještě solil pětikilo za expres noty a oni to stejně podělali v tisku a došlo to až za měsíc a namísto vrácených peněz řekli "sorrry".

17.9.2008 v 00:03 | Nahoru | #104
Draxx> no já jsem nedal nic navíc a dobře jsem udělal, za pár dní bylo v televizi, že v Praze koncem srpna klekl ten centrální tisk dokladů-prdel lidi měli zacálováno-pasy, občanky,atd.pro některý místo toho komplikace s odjezdem na dovolenou, takže bych třeba měl asi smůlu...

17.9.2008 v 08:10 | Nahoru | #105
gunter> Ještě bude babí léto a zajezdíme si. Přeci nejsme nějaký rozměklý slečinky nebo zpovykaný mlaďasové. lol

Já si koupil novou mášu v únoru. Ledva roztál sníh a oteplilo se na hezkou nulu - brum brum ... a po 20 metrech jsem si málem ustlal, protože jsem tomu lehoučce naložil - a zadní kolo se na tom studeném asfaltu protočilo jak na ledě.

Tak bacha na zimu! Není to jen o prokřehlých prstech, ale i o nedržících gumách.

17.9.2008 v 08:29 | Nahoru | #106
650ccm>
taky doufám, že se babí léto dostaví a jinak plánuju jezdit jak to půjde, a s tím klouzáním gum si to určitě zapamatuju

18.9.2008 v 13:13 | Nahoru | #107
Ahoj, gratulace k papírům i motce! Absolvoval jsem něco podobného - už asi pět let jsem pošilhával po motorce, ale vždycky to skončilo na tom, že nemám papíry. Letos jsem si řekl dost, nebudu jenom slintat a začal jsem konat: koncem července jsem koupil motokatalog, zamiloval se do MotoGuzzi Nevada. 1.8. přihláška do autoškoly, 5.8. objednávka motky, 18.8. závěrečná zkouška (testy na 50 bodů ) a žádost o ŘP (+ 500,-), 19.8. zaplacení motky, 20.8. SPZ, 22.8. vyzvednutí ŘP a motky a první výlet do Jeseníků Hodně pohodových km!

18.9.2008 v 14:19 | Nahoru | #108
PajaMG> díky za přání a nápodobně hodně pohodových kilometrů, mimochodem koukal jsem v profilu na Tvé moto - nádherný stroj, tak ať slouží

18.9.2008 v 15:04 | Nahoru | #109
Ahoj, prodávám R1... kdybys měl zájem... (A bydlím 12 km od Brandejsa...

edit: jo ale ted koukam, že již stroječek máš.. tak nic..

Naposledy editováno 18.09.2008 15:05:41

18.9.2008 v 15:16 | Nahoru | #110
rydlas> čus, dík stroj mám a zdravím do Lysý, rok jsem tam bydlel, trasu mám taky najetou, ale jen na kole

(reakce na) Jsem dědek a chci začít - poradte

20.11.2008 v 21:19 | Nahoru | #111
SVéčko>

dává se k osobnímu motorka jen do konstrukční rychlosti 45km/H

21.11.2008 v 08:07 | Nahoru | #112
cauky jak se vede .
Přečti si Pravidla silničního zákona : Řidičské oprávnění § 80,§81
a tam piší
Řidičské opravnění podskupiny A1 opravňuje k řítení lehkých motocyklů o objemu válců nepřesahujících 125 cm a o výkonu nejvýše 11 KW
ale lepší si udělat cele A a máš pokoj ja to neřeším zdůvodu že mám vše cago