tak jsem zjistil, že mám v zadu obutou pneu Continental Contiforce je to dobrá pneumatika? Kupil jsem nedávno motorku, takže nemám srovnání ...
Naposledy editováno 12.07.2008 11:54:56
Zase abych jen nehanil, tak na suchu při dobrý teplotě drží v zatáčkách velice pěkně a docela jim i věřím
firecracker>na tý gumě dojezdim tuhle sezonu možná ani né celou, jakou gumu by jste mě doporučily? Na kolínka nehraju, bo to neumím a nějak fest zatáčky neprojíždím, jak jsem psal mám gumu sjetou hlavně ve středu.
Kup AVON STORM - to je cestovka , střed je tvrd jak puk !
jo a vzpomínám si jak jsem na gsxf na vodě rozhrabal zadek v přímém směru na 6 kvalt jen plynem asi v kilu, kdy ten motor při 5tis/ot moc síly nemá.. takže contiforce na vodě opravdu nepředvídatelná, bacha na to..
NaaR>z6 je cenove o kus jinde nez strada jinak by mela bejt lepsi to je fakt. ja ted mam objednany ten novej modej z6:)takze pak reknu :D
myslim že budeš spokojen :) cena je jinde, ale zadek na brevě vydržel 11tis. ( vim o případu kdy vydržela i 15tis.) a předek mám pořád origo, je na ní 13tis a vzorek ještě dobrý 2mm, ale to bude tim že na dvouválu šahám na brzdy vyjímečně
Naposledy editováno 16.07.2008 14:29:08
fugas27>mam contiforce na zadku i predku jsou uplne novy najeto cca 1500km a nemuzu si na ne stezovat
vcera jsem na nich jel asi 80km v desti a zadny problem
a to se s tim nijak nemazu
jakou máš moto? Tak třeba ti voda sedí nebo tak, znám lidi co raději jezdí po dešti třeba.. :\ já jsem na vodě fakt opatrnej a sebemenší klouznutí považuju od gumy za zradu
kde je k sehnání ta sada z6 za 6,5 klacku? bych do toho šel taky :) ty tam máš taky vzadu 180 nebo něco širšího?
to firecracker: pokud máš vepředu z6 a vzadu conti, tak bych se toho tolik nebál, předek Tě podrží a zadek nebývá tak tragickej,když to náhodou klouzne, dá se s tim něco dělat.. navíc pokud si na gsx- f teprve zvykáš a nejsi žádný střelec, tak bude chvilku trvat než s ní začneš jezdit na hranu a až se dostaneš do tohodle stádia, tak budeš stejně přezouvat
A doporučuju dát pak obě nové pneu zároveň, nevim jak u ostatních motorek, ale mě se pak na efku zatáčelo o 50% líp..
http://pneu.extralev...cenasdph&z=13305
bylo mě řečeno, že je to cestovní guma takže myslím, že pro mé potřeby byla vyhovující a je poměrně levná ...
firecracker>dva_hrnce> Díky za radu. Jak jsi psal mám na eFku zatím najeto asi 500km takže v podstatě nic, je to moje první silnější motorka, takže k ní mám velký respekt, zatáčky s ní projíždím jak na Jawě, takže bych řek, že tam budu mít hodně velkou rezervu. Na suchu když mám teplý gumy a je i teplej asfalt tak klopím trošku víc než na té jawě akort prostě nevím jak poznat, že je ten náklon už moc, teda jak to poznat dřív než spadnu :) metodou že to budu naklánět dokud to nepoložím, se mě to zjišťovat nechce, ale obávám se, že to asi jinak nezjistím Ta metzlerka ve přede je nová a ta contiforce v zadu se blíží k těm drážkám, zatím jsou tam asi 3-4 mm ve sředu na krajích je vzorek jak novej takže to vidím tak, že bych přezouval na začátku nový sezony, ale to bych řekl že ta metzlerka bude tak v polovině ...
uvidíš co vydrží.. mě na efku mizel předek někdy rychlejc jak zadek.. záleží jestli víc taháš nebo brzdíš.. já měl brzdu výkonější než motor :)
hele, najdi si zatáčku (nejlépe esíčko) s dobrým povrchem kde není moc provoz (to třeba takhle v neděli ráno skoro nikde) a mělo by to být přehledný.. no a potom už nezbývá než jezdit tam a sem a postupně zvedej nájezdovou rychlost a na výjezdu bys měl mít full gas.. a jak jí budeš projíždět rychlejc a rychlejc tak poznáš kam až to de.. buď sjedeš zad. gumu až do kraje a budeš škrtat stupačkama, nebo se ta moto začne vlnit a tam někde bych viděl hranice možností.. a můžeš zkoušet různý přenášení váhy, tlak špičkou na vnitřní stupnu a vnějším kolenem na nádrž, kontra tlak na řidítka atd.. a uvidíš co Ti bude vyhovovat, najdeš si svůj styl a půjde to :) a když by se vlnila nějak moc a vzadu Ti chyběl třeba centimetr do kraje, tak zkus říct někomu kdo do toho vidí ať ti zkusí poštelovat zadní tlumič, každej vážíme jinak a zrovna u týhle moto si myslim že to může dost pomoct, je to autobus dlouhej já na ní taky přesedlal z jawy 350 a stupnou jsem poprvé škrtal až druhou sezonu po nějakých 15tis.km.. hlavně to nelámat přes koleno.. a mnoho štastných km :)