paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Která má větší charisma???
 
30.12.2007 v 22:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Která má větší charisma???

1.1.2008 v 10:41 | Nahoru | #1
s4r>>
Nevím, mě přijde 916-996 stejně elegantní jak bedna od piva, prostě nikdy se mě ten krabicovitej design nelíbil, a to neříkám proto že nemám rád Ducati, ale třeba už jako děcko když sem listoval katalogem sem si říkal že ta Ducati má takovej zdrclej obličej a vypadá jak tři opuchlý krabice na kolečkách.) Jo a nelíbí se mě díky tomu ani starej Fazer.
999 je ale vyjímka, líbí se mě na ní ta architekturálnost a strohost, má krásný vodorovný a čistý linie.
Dostává mě jak všichni fanoušci jásají z 1098 jak je krásná a přitom se designem nejvíc přiblízila japonské produkci. (viz opuštění vodorovných linií a přechod k skloněným dopředu a šípový šikmý světla alá fireblade. A návrat k letmáči a obyč výfukům je fakt vyloženě pózeřina. Prostě podbízivá splácanina. [/quote]
Čus,
ono je to, alespoň u mě, s tím designem 749/999 takový sporný. Designově mě ta motorka nevadí, naopak se na ní dá najít spoustu hezkých věcí, ale ač to říkám nerad, tak mi přijde, že je na tomto designu použita spousta polovičatých řešení a některé detaily na mě působí hrozně lacině! [/quote]
ahoj,
nechtěl jsem tady odbíhat od tématu, které se 999/749 původně netýkalo, ale tak nějak mě zaujala ta polovičatá řešení a laciné detaily. Nevím, jestli jsi někdy měl možnost porovnat 1098 a 999 vedle sebe, ale pokud ano, tak ta propracovanost a originalita je (aspoň subjektivně) na straně staršího modelu. Pro příklad se mrkni např. na uzávěr nádrže, nádrž samotnou, horní brýle. Tady si myslím, že se na 1098 dost šetřilo a určil se více konvenční směr než tomu bylo u ducati v předchozích letech. Je to škoda, protože ač je 1098 skutečně nádherné moto, které je zase technicky mnohem dál než předchozí modely, tak pro mě trošku ztrácí ten punc individuality ( ale neříkám, že bych byl proti, mít ji v garáži ;) ).

(reakce na) Která má větší charisma???

1.1.2008 v 11:59 | Nahoru | #2

Michal_F6 píše: [quote=s4r][quote=Vespa]Nevím, mě přijde 916-996 stejně elegantní jak bedna od piva, prostě nikdy se mě ten krabicovitej design nelíbil, a to neříkám proto že nemám rád Ducati, ale třeba už jako děcko když sem listoval katalogem sem si říkal že ta Ducati má takovej zdrclej obličej a vypadá jak tři opuchlý krabice na kolečkách.) Jo a nelíbí se mě díky tomu ani starej Fazer.
999 je ale vyjímka, líbí se mě na ní ta architekturálnost a strohost, má krásný vodorovný a čistý linie.
Dostává mě jak všichni fanoušci jásají z 1098 jak je krásná a přitom se designem nejvíc přiblízila japonské produkci. (viz opuštění vodorovných linií a přechod k skloněným dopředu a šípový šikmý světla alá fireblade. A návrat k letmáči a obyč výfukům je fakt vyloženě pózeřina. Prostě podbízivá splácanina.


Čus,
ono je to, alespoň u mě, s tím designem 749/999 takový sporný. Designově mě ta motorka nevadí, naopak se na ní dá najít spoustu hezkých věcí, ale ač to říkám nerad, tak mi přijde, že je na tomto designu použita spousta polovičatých řešení a některé detaily na mě působí hrozně lacině! [/quote]
ahoj,
nechtěl jsem tady odbíhat od tématu, které se 999/749 původně netýkalo, ale tak nějak mě zaujala ta polovičatá řešení a laciné detaily. Nevím, jestli jsi někdy měl možnost porovnat 1098 a 999 vedle sebe, ale pokud ano, tak ta propracovanost a originalita je (aspoň subjektivně) na straně staršího modelu. Pro příklad se mrkni např. na uzávěr nádrže, nádrž samotnou, horní brýle. Tady si myslím, že se na 1098 dost šetřilo a určil se více konvenční směr než tomu bylo u ducati v předchozích letech. Je to škoda, protože ač je 1098 skutečně nádherné moto, které je zase technicky mnohem dál než předchozí modely, tak pro mě trošku ztrácí ten punc individuality ( ale neříkám, že bych byl proti, mít ji v garáži ;) ). [/quote]
Myslím, že určitě každý z nás má alespoň špetku pravdy, je fakt, že 1098 je v základu o cca 50 tis. levnější, než byla 999, když přišla na trh. Přímo vedle sebe jsem je nikdy neměl, vedle sebe pouze 848 a 999, ale tam je to zase trošku jinak... Na 1098 je pod nádrží několik nelakovaných plastů, které přímo vybízejí za karbonovou náhradu... Zase ale vítám návrat ke klasickému víčku nádrže, klasickým kulatým nádobkám na kapaliny. Ale už teď se říká, že 1098 plní "požadavky" trhu, kdežto 999 byla už od začátku funkčním bajkem, který prostě zbořil všechny konvence a při správném nastavení to byl pekelně rychlý strojík(a pořád je)... Je to asi o vkusu... 749/999 nezatracuju, ale 916/748/996/998 a 1098 je mi prostě srdcem blíž... ;)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist