paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jawa 250 - 559 problem
 
11.7.2008 v 00:15
Mám srašný problem se svíčkama no svíčkama to asi nebude. nemůžu na to přijít. koupil jsem novou svíčku namontoval ujel jsem tak 12Km a najednou moto při jízdě chcípla a už nejde nastartovat musim vyndat svíčku očistit ji vyzkoušet jestli hází jikru popřípade přizpůsobit mezeru a pak zas jede ale jen chvíli pak to zas musím zopakovat nevíte co stím je? mám tam natural 95 a M2T ředěnej 1:35.

Jawa 250 - 559 problem

11.7.2008 v 00:22 | Nahoru | #1
svíčka asi bude moc "teplá". Jsou různé podle teplot,v jakých pracují a když je stavěná na větší teplotu,tak se na níá dělá černý humus a nepálí to. Alespoň takhle mi to kdysi vysvětlovali lidi od motorů. Koupils svíčku s předepsaným označením ( či adekvátní dle katalogů)?

Jawa 250 - 559 problem

11.7.2008 v 00:35 | Nahoru | #2
no byl jsem v mototechně a řekl jsem jim že potřebuji na jawu 250/559 svíčku a prodalimi svíčku ale jakej to je typ to nemivim to bych musel jít do garáže a to se mi nechce. takže až ráno.

Jawa 250 - 559 problem

11.7.2008 v 01:53 | Nahoru | #3
Předstih, odtrh, bohatost směsi? Jestli je vše ok, tak koupit lepší svíčku než je brisk.

Jawa 250 - 559 problem

11.7.2008 v 08:36 | Nahoru | #4
PremeT> Brisk je na Jawu v pohode - jinak oznaceni musi byt N15YC, D15YC, N14YC, D14YC, N15Y, D15Y, N14Y a D14Y. Myslim ze tam nemusi mit ani to "Y" (vysunute jiskriste) - nekdo rika ze mu to propaluje pist, jinej zase rika ze jedine "Y" - ja pouzivam s vysunutym jiskristem docela dlouho a nikdy sem pist nepropalil a ani neni nijak poskozeny.

EDIT: hlavne NEsmi mit na zacatku "L" - to znamena dlouhy zavit a ty sou napr. do Favorita

Naposledy editováno 11.07.2008 08:38:20

Jawa 250 - 559 problem

11.7.2008 v 08:40 | Nahoru | #5
na ČZ mám N15C kámoš ji na 250ccm měl taky a bez problémů :)

Jawa 250 - 559 problem

11.7.2008 v 08:48 | Nahoru | #6

kamikadze-ace>na ČZ mám N15C kámoš ji na 250ccm měl taky a bez problémů :)


No to je ta se zasunutym jiskristem - takze to shrneme prvni pismeno musi byt "D" nebo "N" a cislo musi byt "14" nebo "15" - jinak to asi bude vsechno jedno.

Jawa 250 - 559 problem

11.7.2008 v 08:51 | Nahoru | #7
zkoušel jsem na léto N14C (studenější) a rozdíl proti N15C, kterou používám běžně, mi přišel bu´d minimální, nebo žádnej.

na vysunutý jiskřiště pozor - samo od sebe propálení směsi nezpůsobí, ale směs prohořívá odspodu a v kombinaci s chudou směsí může dojít vzhledem k většímu tepelnýmu namáhání pístu dojít k jeho propálení - vím o dvou případech včetně fotek

může to být cokoliv - buď nedotýká benzín (když ti to chcípne, je v palivový hadičce benzín?? takhle jsem rok taky hledal příčinu občasnýho chcípání a laborování se suchýma svíčkama+vyčistit otvor pro ovzdušnění nádrže, případně vyzkoušet, jestli je průchozí a funkční), nebo špatně pálí, nebo se ulejvá (svíčky by byly mastný/černý od bohtý směsi).
+ zkusit doma vyhrabat starou funkční vyzkoušenou svíčku a vyloučit tak, že je to svíčkou

Jawa 250 - 559 problem

11.7.2008 v 08:53 | Nahoru | #8
Anacron> ještě tam musí být C jako cuprum

Jawa 250 - 559 problem

11.7.2008 v 08:57 | Nahoru | #9
Němec> no mi na ypsilonkach provozujeme devet motorek uz nejakej ten patek a pisty zatim bez znamky poskozeni.

Jawa 250 - 559 problem

11.7.2008 v 09:12 | Nahoru | #10
Anacron> no to provozovali i Ti, kteří nakonec propálili - jak píšu výše (není to z mojí hlavy, ale už nepam, kdo to vysvětloval) - stačí ochuzená směs a máš vymalováno. ty dvě díry v pístech jsou fakt, nikoli domněnka, že možná někomu může propálit - tzn. Y už propílily..na druhou stranu nevím o případu propálenýhho pístu s normálním jiskřištěm..

Jawa 250 - 559 problem

11.7.2008 v 09:58 | Nahoru | #11
Army>
nějak mi to připadá na cívku, zahřeje se a přestane házet...dost častá závada, ale raději se zeptej tady:

http://www.jawamania...poradna/default.aspx

tam jsou opravdoví odborníci s fůrou zkušeností a rádi a ochotně ti poradí a i třeba někoho z tvého okolí, kterej ti pomůže

Jawa 250 - 559 problem

11.7.2008 v 12:28 | Nahoru | #12
mám tam svíčku Brisk N17C a když jsem tam dal starou svíčku pal 14-7 tak chytá na poprvé ještě sem to nebyl projet.

Jawa 250 - 559 problem

11.7.2008 v 14:57 | Nahoru | #13
No jsem tam dal N14C jo a bylo to cívkou kouknětě na fotky.
http://leteckaposta.cz/137350451

Jawa 250 - 559 problem

11.7.2008 v 15:02 | Nahoru | #14
m2t 1:35 ty vole prestan setrit a narvi tam tsf 1:80 dyt to musis mit dymovici jako krava

Jawa 250 - 559 problem

11.7.2008 v 19:57 | Nahoru | #15
NaaR> taky dávám 1:35 25 000km od go motoru,bez jakékoliv poruchy.

Jawa 250 - 559 problem

11.7.2008 v 22:56 | Nahoru | #16
NaaR> do 559 1:80 určitě ne

army - vidíš to, a mně za těch 50tis na jawách zlobilo snad všechno a cívka nikdy, takže cívka bylo to poslední, co bych řešil takže sharp to trefil - kolik jsi teda najel zatím? a po výměně cívky jsi zkoušel dát tu 17ku, nebo jsi zároveň vyměnil svíčku + cívku? tím bys nevěděl, jestli to bylo svíčkou nebo cívkou

Jawa 250 - 559 problem

15.7.2008 v 23:52 | Nahoru | #17
Army> jestli mohu poradit, dej tam VAPE a máš pokoj s celou elektrikou a dobíjením, když tak odkaz:

www.vape.cz/e-shop/soupravy-zapalovani/A-SZ13-1/

je možno i na 6V, ale doporučuji na 12V překopat(vyměnit žárovky, AKU)

Jawa 250 - 559 problem

16.7.2008 v 15:19 | Nahoru | #18
no jo jenže vape 4500 +-, a jestli je to karbecem a ulejvá se mu to, tak to stejně nic nevyřeší. jinak vape bezkonkurenčně nejlepší věc, která jde do motorky dát, o tom žádná..

Jawa 250 - 559 problem

2.8.2008 v 17:31 | Nahoru | #19
je velky problem když při jízdě klepe motor?klikovka
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist