Naposledy editováno 10.07.2008 11:30:42
Naposledy editováno 14.07.2008 23:08:10
maco>Jinak to je od 06 nebo 07 ale i tak to stejně topí.Ono je teplo i na PanEuropanu nebo GTR ale u FJR jsem zaznamenal nejvíc křiku.Kua,já bych tomu ubral jeden válec,bylo by mín tepla na co je motorka s motorem a spotřebou jak auto...
Spotřeba mi příjde dost v pohodě za těch deset dní co jí mám jsem najel 1400 km,celkem svižnou jízdou s průměrem 5,8/100 jak počítačovejch tak faktickejch - od plný do plný. A ten obsah je taky příjemnej,jak se říká: objem nenahradíš Spíš je znát ta váha v ostřejších zatáčkách.
Naposledy editováno 15.07.2008 22:19:49
DušanPeťa>530> nám taky dost topila, dal jsem pod nádrž žáruvzdornou folii a zatím klid, je ale fakt, že v extremních teplotách jsem letos asi nejel, ale určitě to pomohlo teplo omezit
To zní zajímavě, na podzim to je docela příjemný, když to topí na kulky ale ve vedrech to musí být opruz. Bylo by foto jak to máš provedené? Díkes.
Naposledy editováno 09.03.2009 18:27:03
mám jí třetím rokem ( něco přes 30 000 km), topení neřešim (a to jezdim i v kraťasech)roztáhnu nohy.Plexi zvýšené dvojité - pomáhá to najít dobrou polohu v jakýkoliv pozici jezdce, jedinej problém byla levá vidle-trochu tekla. Gumy pořád hledám, nejvíc jsem najel na dvousměsovejch metzelerech cca 8000km, letos zkusim mišky. Bez kufrů jede krásně, se samotnym hornim kufrem začíná už pod dvoustovkou házet ( když jedou dva tak ne ), olej stačí po 10 000, kardan za dva roky, destičky vydržej cca 40 000 ale i víc podle jezdce.Třeba jsem zaujatej ale je to supermotorka, žádnou sem neměl tak dlouho, ale tahle nejde vymněnit -na každý jiný mi něco vadilo. Tak ti držim palce a krásně si užíwey zdarec Milan
Jo velká výhoda když jedeš alespoň 60 s vysunutým štítem naplno, tak na tebe neprší (jen trochu na helmu) a není na ní zima.
Dnes jednoznačně vím, že je při koupi motorky nutno brát do úvahy, zda chci cestovat a hlavně kde - jaké silnice budou převládat, nebo se hrbit a jezdit jak blázen. I když s FJR se dá také jezdit jako blázen . Já upřednostňuji Alpy a FJR se do Alp prostě nehodí, je s ní dřina (za celý den bolí ruce) kvůli tomu zavírání. Na druhé straně oceňuji ten výkon a kopce vůbec člověk řešit nemusí. Také trojice kufrů a jejich upínání je výborná záležitost.
Možná vás překvapím, ale můj následující názor se opírá právě o mé představy o cestování na motorce. Dnes bych volil kompromis mezi pohodlím, váhou a výkonem a šel bych do endura BMW 800. Ani tu jejich 12-ku enduro bych nechtěl, i když to asi skutečně bude jedna z nejlepších cestovních motorek na světě (pohodlí, výkon, spolehlivost). Tím neříkám, že FJR je špatná motorka - naopak, ale do ostrých zatáček to prostě není - je moc těžká.
Snažil jsem se být objektivní, tak mě zase tolik nekamenujte.
... OM
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kotouče na FJR 1300 Yamaha FJR 1300 | FJRPEPA | 20 | 6.5.2024 v 21:29 Pedl |
Niečo so spojkou FJR 1300 - 2007 Yamaha FJR 1300 | Fitipaldi33 | 10 | 2.4.2024 v 20:58 Iceman111 |
Zaslepky usazení bočních kufru na F... Yamaha FJR 1300 | Wolf33 | 20 | 26.3.2024 v 18:02 Wolf33 |
Zapojení doplňkového ukazatele rych... [1, 2] Yamaha FJR 1300 | Wolf33 | 35 | 25.3.2024 v 13:30 assassin |
Ostrov Brač [1, 2] Yamaha FJR 1300 | tryk | 43 | 18.2.2024 v 10:27 Šroubovák |