globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak na driftovani?
 
9.7.2008 v 12:34
Ahoj, neni nekde na netu navod jak se naucit driftovat?
Předchozí
1 2 3
Následující

Jak na driftovani?

9.7.2008 v 12:38 | Nahoru | #1
Kurňa dyť to je jednoduche jaxsfiňa . Nahuliš to aspoň 160 do zatačky a potem dupneš na zadni šlajf ,jak se začne šibovat bokem , podřadiš o dvě dolu a vytočiš to na min. lol 11000 otaček , pak už enem kontroluješ jak se motka vali bokem . AMEN s tebou !!

Jak na driftovani?

9.7.2008 v 12:39 | Nahoru | #2
tak to je pohoda, vecer z nemocnice napisu co a jak!

Jak na driftovani?

9.7.2008 v 12:39 | Nahoru | #3
to je blbej návod..páč z VTR nedostanu víc jak 9000ot/min lol

Jak na driftovani?

9.7.2008 v 12:40 | Nahoru | #4

COMATIK>to je blbej návod..páč z VTR nedostanu víc jak 9000ot/min lol



Bo ti chybi dvy valce !! lol

Jak na driftovani?

9.7.2008 v 12:42 | Nahoru | #5

Dina-1>Kurňa dyť to je jednoduche jaxsfiňa . Nahuliš to aspoň 160 do zatačky a potem dupneš na zadni šlajf ,jak se začne šibovat bokem , podřadiš o dvě dolu a vytočiš to na min. lol 11000 otaček , pak už enem kontroluješ jak se motka vali bokem . AMEN s tebou !!



woe sem málem smíchy sletěl ze židle lol lol lol lol

Jak na driftovani?

9.7.2008 v 12:42 | Nahoru | #6
ajo...asi budu reklamovat in Japan lol

Jak na driftovani?

9.7.2008 v 12:48 | Nahoru | #7
pepazdepa>tak aspon napiš na jake motorce chceš driftovat????jina technika as nude u motardu,jina zase u sporty/streetu....

Jak na driftovani?

9.7.2008 v 12:50 | Nahoru | #8
dina: ty jo cece moc mi to nejde... ale myslim ze tohle neni ten spravnej postup... uz se to tu resilo a stejnak sem byl oznacenej za nekoho kdo mele nesmysly... a ti co to rikali tak povidali ze staci zahamstnout brzdu...

Jak na driftovani?

9.7.2008 v 12:54 | Nahoru | #9
jak by to šlo na naked bandit 600?

Jak na driftovani?

9.7.2008 v 12:58 | Nahoru | #10
ritchy: na motardu to neumi dost lidi co na nem jezdi a na tezsi silnicni motorce je to o rad slozitejsi... kazdopadne pocitej s tim ze budes padat pri treninku a nebude to nic snadnyho... osobne snad znam asi 2 lidi co to na silnicni moto dokazi, oba profi stuntmeni...

Jak na driftovani?

9.7.2008 v 12:58 | Nahoru | #11

Ritchy>jak by to šlo na naked bandit 600?



jak piše asssasin,zničil by sis motku...

Jak na driftovani?

9.7.2008 v 13:03 | Nahoru | #12
...ježiši je to tu zase DRIFT. Navod vam dam, ale hubu si nabijte sami. Drift zadní brzdou je takzvaný kurvič pneu pro pobavení užasleho okolí nicmeně je to tupý smyk brzdící a každý ho umí od mala na kole Pokud chceš v zatačce bejt rychlej a k tomu použít tzv. Drift tak se nesmíš bat o sebe ani o motorku pač je to skoro jistej způsob jak to zahodit. Jinak teorie o zadní brzdě nic neřika je to o přední brzdě. V ideálním případě se řítíš k zatačce normální rychlostí ale brzdit začneš až daleko za svým brzdným bodem. Předek domačkneš na krev čimž motorku postavíš na předek a odlehčíš logicky zadek. V tomhle momente by mělo být již podřazeno a cele tohle balancující divadlo pošleš do zatáčky pod plnym plynem...výsledek je tem že za A) s největši pravděpodobností lehneš nebo za B) ti opravdu podjede protáčející se zadní kolo požadovaným směrem a ty vylétneš z vinglu tak že se pro nás co se bojíme staneš lokálním polobohem

Jak na driftovani?

9.7.2008 v 13:15 | Nahoru | #13

David_98>...ježiši je to tu zase DRIFT. Navod vam dam, ale hubu si nabijte sami. Drift zadní brzdou je takzvaný kurvič pneu pro pobavení užasleho okolí nicmeně je to tupý smyk brzdící a každý ho umí od mala na kole Pokud chceš v zatačce bejt rychlej a k tomu použít tzv. Drift tak se nesmíš bat o sebe ani o motorku pač je to skoro jistej způsob jak to zahodit. Jinak teorie o zadní brzdě nic neřika je to o přední brzdě. V ideálním případě se řítíš k zatačce normální rychlostí ale brzdit začneš až daleko za svým brzdným bodem. Předek domačkneš na krev čimž motorku postavíš na předek a odlehčíš logicky zadek. V tomhle momente by mělo být již podřazeno a cele tohle balancující divadlo pošleš do zatáčky pod plnym plynem...výsledek je tem že za A) s největši pravděpodobností lehneš nebo za B) ti opravdu podjede protáčející se zadní kolo požadovaným směrem a ty vylétneš z vinglu tak že se pro nás co se bojíme staneš lokálním polobohem



na motardech se na drift podkopavaj dva kvalty dolu....na silnici/streetu je to jak??

Jak na driftovani?

9.7.2008 v 13:21 | Nahoru | #14
david: v podstate je to ono... ale ten drift je odlehceni zadniho kola a v tu chvili to kolo pribrzdis, at uz podrazovanim nebo brzdou... tzn ne protaceni plynem... jde jen o najezdovou fazy zatacky, tam se urcite nejde s plnou brzdou a soucasne s pridanym plynem...

axel... no podrazuje se abys mohl po tom dokoncenem driftu kdy mas motorku nasmerovanou ven zezatacky vystrelit ven v otackach jake odpovidaji vyjezdove rychlosti... takze jsou zatacky kde muzes jit o kvalt dolu, nebo taky o 3 ... to neni dogma...

Jak na driftovani?

9.7.2008 v 13:28 | Nahoru | #15
Axel> no na KTM bych to měl klepnout až na dvojku takže nejmeně o dva kvalty. To co jsem psal mam od kluka co jezdi motardy a fakt drift ovlada. Ja se to podle toho snažil nacvičit ale bohužel jsem většinou vyměklý a proste tam dam malo plynu čimž bojuju s "hajdem" a jsem rad že mě to nevyhodi ze sedla ( o nějakem zrychlení nemuže byt ani řeči) a nebo se opět bojim a mam již v počatku malou nájezdovou rychlost...ve výhodě by měli být teoreticky lidi co jezdej enduro nebo kros pač ty driftujou odjakživa a nikdo se tomu nediví...

Jak na driftovani?

9.7.2008 v 13:32 | Nahoru | #16
assassin> asi maš pravdu troch jsem to napsal zmatečně nicmeně co mi bylo řečeno neni to o zadni brzdě za tim si stojim nicmeně kolik presne dat plynu nevim pač to sam neumim. Jinak v najezdu je motorka samozrejmě odbržděná to dá rozum v te chvíli se ale již musí to zadní kolo klouzat a v prokluzu ho držiš fakt plynem...

Naposledy editováno 09.07.2008 13:34:04

Jak na driftovani?

9.7.2008 v 13:40 | Nahoru | #17
Roztočit 3 nebo 4,kopnout o kvalt dolu a současně pouštět spojku,přišlápnout zadní brzdu a naklonit bike.Dá se to pak řídit přišlápávánim brzdy a hranim si se spojkou.Neni to zas až tak těžký ale dá se v tom hodně věcí zkur..t a letíš z motorky jak namydlenej.Už se mi to stalo Výjezd už je jen o plynu a o tom jak je člověk vypatlanej lol

Naposledy editováno 09.07.2008 13:43:13

Jak na driftovani?

9.7.2008 v 13:43 | Nahoru | #18
Co píšete je v zásadě pravda, ale je třeba rozlišovat brzdný a akcelerační drift... Každopádně základem každého je dostat co nejvíce těžiště na přední kolo (extrémní brzdění předkem). Akcelerační drift se používá při výjezdu ze zatáčky, brzdný při vjezdu do zatáčky... Hlavně pozor na dostatečné položení motorky do zatáčky, pokud ne, může následovat "kousnutí zadního kola, překlopení motorky a "katapult". Zrovna mám frakturu klíční kosti, takže bohužel vím o čem mluvím... Každopádně bez hromady pádů se to nenaučí nikdo.Vzhru do boje...

Jak na driftovani?

9.7.2008 v 13:45 | Nahoru | #19
david: no hele souhlasim s tim ze finta je v tom ze jdes pozde a ostre na brzdy.... jelikoz ostre na brzdach muzes jet jen rovne tak ti motorka nezataci... ale ty potrebujes ze zatacky vyjizdet jinak nez rovne... tak to funguje tak ze nakym impulsem (podrazeni, zadi brzda) utrhnes kolo a tim smykem to zadni kolo posles tak ze ve chvili kdy pustis tu predni brzdu a chce ven ze zatacky tak mas motorku v tom spravnem smeru... tudiz vlastne nejedes zatacku obloukem ale na takovej "zlom" (to je samo prehnane) ... tzn v tehle fazi tam neni zadne pridavani plynu a jen tenhle najezd je drift... vetsnou ale nejde jet zatacka jen timto zlomem... tzn si to jen lehce nasmerujes pri tom pocatecnim brzdeni a zbytek zatacky uz projizdis klasicky... ze pak nekteri utrhnou kolo plynem i pri vyjezdu uz je neco jineho....

hele ja pripravuju motorku na zavody MCR OPEN dvema lidem (padaky, tlumic rizeni a takovyhle veci, ne komplet) takze takze teorii mam od nich, sam to neumim... kazdopadne aliii (obcas sem pise) driftuje i v beznem provozu a plyn tam neni urcite...

mozna je to jen nejake nedorozumeni kdo cemu rika drift... ale myslim ze odborna verejnost by se shodla na tom ze drift je ten smyk s pribrzdenym kolem... ne s protacejicim se...

protacejici se jsou ruzne power slidy atd...

Jak na driftovani?

9.7.2008 v 13:46 | Nahoru | #20
bezva čtení takže na drifty prdím

Jak na driftovani?

9.7.2008 v 13:59 | Nahoru | #21
Face> Katapult jsem taky absolvoval a naštěstí jen nějaká ta modřina.Ale kdo nepadá,nejezdí na hranici svých možností.A poznání hranic je potřeba pro jejich překonání...Kurňa to je zase filosofie jak sviň lol Ale hlavně padat na letišti nebo na okruhu!

Jak na driftovani?

9.7.2008 v 14:06 | Nahoru | #22
Drift = řízený smyk (tedy projetí zatáčky v řízeném smyku, bez rozdílu, zda se kolo protáčí nebo ne, samozřejmě efektivnější a i účinější je drift s plným výkonem na hnané kolo, tím se zlepšuje možnost drift řídit)

Jak na driftovani?

9.7.2008 v 14:11 | Nahoru | #23
Mikagen: hele a to si nabral kde? ono totiz autari pouzivaj oznaceni"drift" pro oboje, u motorky sem zatacku nevidel jezdit celou s protacejicim se kolem... takze u supermota kde se to pouziva je ve zvyku jako drift oznacovat ten smyk brzdenim...

ale o slovicka se hadat nebudu...

Jak na driftovani?

9.7.2008 v 14:24 | Nahoru | #24

assassin>Mikagen: hele a to si nabral kde? ono totiz autari pouzivaj oznaceni"drift" pro oboje, u motorky sem zatacku nevidel jezdit celou s protacejicim se kolem... takze u supermota kde se to pouziva je ve zvyku jako drift oznacovat ten smyk brzdenim...

ale o slovicka se hadat nebudu...



Mluvím o výkladu drift - řízený smyk - někdo ho řídí utržením zadního kola od povrchu brzdou a pak jen náklonem a řidítky a někdo plynem.
Newím, zda se to přirovnat s auty, kde lidi s předohraby driftují, také jen pomocí ručky + točením volantu a zadní náhony utrhnou ručkou a pak plynem regulují směr a délku smyku, což se domnívám, že je ten pravý drift (z mého pohledu).
Je podstatné rozlišovat drift za účeleme nejrychlejšího průjezdu zatáčkou a drift pro diváky, kde bez plného plynu nemá smysl.

Jak na driftovani?

9.7.2008 v 14:33 | Nahoru | #25
Me by stacilo zvladnout na me masine to co predvadi chlapik zhruba kolem 01:55 na tomto videu: http://www.motorkar...?ft=33162&fid=19

Jak na driftovani?

9.7.2008 v 14:37 | Nahoru | #26
Pepo, koukej a uc se http://www.evisor.t...o/supermoto-2928.htm

Naposledy editováno 09.07.2008 14:39:19

Jak na driftovani?

9.7.2008 v 14:38 | Nahoru | #27
Vidím že si asi nerozumíme, takže akcelerační drift docela skvěle předvádí maník zde na Fóru v téma Ducati Hyperotard...
Brzdný drift umí každej supermotardista např. na youtube zadejte "Supermoto drift Nicky Hayden" Na učení doporučuji skvělou přední pneu a běžnou zadní... Základem je maximální důvěra v přední kolo při extrémním brždění... a samozřejmě plné vybavení jezdce, protože to bude bolet...

Jak na driftovani?

9.7.2008 v 14:46 | Nahoru | #28
David_98> pěkně popsaný-:)... lokální polobůh:D:D:D:D:D...

Jak na driftovani?

9.7.2008 v 14:47 | Nahoru | #29
Chmelda> Koukam že jezdíš trénovat do Lnářů na letiště... Já občas taky.

Jak na driftovani?

9.7.2008 v 15:48 | Nahoru | #30

Mikagen>assassin>Mikagen: hele a to si nabral kde? ono totiz autari pouzivaj oznaceni"drift" pro oboje, u motorky sem zatacku nevidel jezdit celou s protacejicim se kolem... takze u supermota kde se to pouziva je ve zvyku jako drift oznacovat ten smyk brzdenim...

ale o slovicka se hadat nebudu...

Mluvím o výkladu drift - řízený smyk - někdo ho řídí utržením zadního kola od povrchu brzdou a pak jen náklonem a řidítky a někdo plynem.
Newím, zda se to přirovnat s auty, kde lidi s předohraby driftují, také jen pomocí ručky + točením volantu a zadní náhony utrhnou ručkou a pak plynem regulují směr a délku smyku, což se domnívám, že je ten pravý drift (z mého pohledu).
Je podstatné rozlišovat drift za účeleme nejrychlejšího průjezdu zatáčkou a drift pro diváky, kde bez plného plynu nemá smysl.



drift - je řízený brzdný smyk
akcelerační smyk se jmenuje - powerslide
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist