globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: IgniTech
 
5.7.2008 v 20:18
zdar lidi nemate nedko danej Ignitech na BMW F 650 s karbem nebo na Pegasu 650? potreboval bych poradit s jeho nastavenim aby to s tim trochu jelo, diky za kazdou radu, jinak mam to laditelne

Naposledy editováno 05.07.2008 20:19:33

IgniTech

5.7.2008 v 20:23 | Nahoru | #1
No a Ignitech ti neporadí ?
Jak se to jeví ,že to špatně jede?

IgniTech

5.7.2008 v 20:49 | Nahoru | #2
potrebuji poradit s hodnotou predstihu
a s nejakou vyzkousenou krivkou kdo uz nejakou vyzkousel a funguje mu

IgniTech

5.7.2008 v 22:35 | Nahoru | #3
ja bych tam dal treba origo lol

ne hele na to byly nejaky vypocty ale stranky si nepamatuju, staci vedet kde mas max. vykon, v manualu by to melo bejt nejmensi predstih a nejvetsi prestih

Naposledy editováno 05.07.2008 22:36:50

IgniTech

5.7.2008 v 22:40 | Nahoru | #4
ja vim jen nejmensi ale nejvetsi jsem nikde nenasel

jinak kdyby jsi nasel ten odkaz na vypocet tak bych byl docela rad

IgniTech

6.7.2008 v 09:42 | Nahoru | #5
Zkus kouknout do manulálu na nastavení předstihu.Nevím jak v tvém případě,ale např. u ZX9R jsou dva předstihy.Zkusil bych ten větší dát jako maximální a ten menší na otáčky jak je psáno -dál bych zkoušel -naladit se to dá,jen mít trpělivost.

IgniTech

6.7.2008 v 09:45 | Nahoru | #6
prave je nejhorsi ze ja v manualau mam jen predstih na volnobeh coz je 10° ale nikde jsem nevycetl ten druhej predstih, proto shanim jestli nekdo nema na F 650 nebo na aprilii pegaso 650 take ignitech aby mi poradil s tim predstihem a nebo nekdo kdo by mel manual na tyto motocykly kde je to mozna napsano

IgniTech

6.7.2008 v 18:57 | Nahoru | #7
Hmmm...tak to je problém.
Já mám ten druhej předstih 45° (jestli se nepletu)-divil jsem se tomu (připadalo mi to moc)

IgniTech

6.7.2008 v 20:11 | Nahoru | #8
no jako nizkootackovy mrchy maj kolem tusim 30 - nejlepsi vykon je pak myslim kolem 6-8 tisic - odboku. Ono by bylo nejlepsi dat tam predstih na volnobeh a pak tam dat treba od 3000 stejne velkej a jit tzo project - treba na 4 dat plnej plyn a pocitove ucitis kde to taha nejvic... to ale prece znas z fichtla ne? lol kdyz by to bylo tak ze to bude tahat pred otackama s maximalnim vykonem tak zvetsit, pokud naopak tak netusim lol

IgniTech

6.7.2008 v 21:02 | Nahoru | #9

Self>Hmmm...tak to je problém.
Já mám ten druhej předstih 45° (jestli se nepletu)-divil jsem se tomu (připadalo mi to moc)

a ty mas co za moto ?

IgniTech

6.7.2008 v 23:30 | Nahoru | #10
kawa gpz - pri 10000 40°, volnobeh 12,5°

IgniTech

6.7.2008 v 23:31 | Nahoru | #11
12,5
14,21875
15,9375
17,65625
19,375
21,09375
22,8125
24,53125
26,25
27,96875
29,6875
31,40625
33,125
34,84375
36,5625
38,28125
40

tady mas skoro linearni krivku po 500ot. - 12,5 je 1000, 40 je 10000

IgniTech

7.7.2008 v 06:10 | Nahoru | #12

dakarista650>Self>Hmmm...tak to je problém.
Já mám ten druhej předstih 45° (jestli se nepletu)-divil jsem se tomu (připadalo mi to moc) a ty mas co za moto ?



ZX9R

IgniTech

7.7.2008 v 08:10 | Nahoru | #13
Kazda motorka to ma jinak... a nejlepsi je s masinou dojet nekam kde ti to na brzde seridi uplne vonave

IgniTech

7.7.2008 v 09:40 | Nahoru | #14

Jenik789>Kazda motorka to ma jinak... a nejlepsi je s masinou dojet nekam kde ti to na brzde seridi uplne vonave

to bohuzelu nas na Jihu nic neni proto shanim jestli uz nema nekdo na tomdletom motoru uz nejakou laditelnou jednotku abych to preval a popripade doladil. jinak jestli vis o nekom kdo by to zvladl naladit tak sup sem snim mozna by mi to mohl naladit

IgniTech

7.7.2008 v 15:23 | Nahoru | #15
2 dakarista650 - neni moc ladicu, co to umi, nechteji za to kilo zlata a hlavne to udelaj pro obycejnyho motorkare
Ja mam jen jednoho proverenyho a tam uz neni sance se dostat, ale urcite ti nekdo nekoho doporuci. Ladeni neni jen o naladeni CDI(TCI), ale i o nastaveni karburatoru, sladeni s vyfukem atd... Takze pokud chces naladit jen TCI-CDI nepocitej s velkym rozdilem.
Joooo a jeste - nejsem si jist, ze by nekdo chtel jen tak dat nekomu svoje nastaveni, za ktere zaplatil u nejakeho ladice . Me stalo naladeni celkem asi 8tis, takze bych to dal jen za nejakou odmenu...ale treba nekdo ladil jen jednotku a mel to za par kacek

IgniTech

7.7.2008 v 16:07 | Nahoru | #16

Jenik789>2 dakarista650 - neni moc ladicu, co to umi, nechteji za to kilo zlata a hlavne to udelaj pro obycejnyho motorkare
Ja mam jen jednoho proverenyho a tam uz neni sance se dostat, ale urcite ti nekdo nekoho doporuci. Ladeni neni jen o naladeni CDI(TCI), ale i o nastaveni karburatoru, sladeni s vyfukem atd... Takze pokud chces naladit jen TCI-CDI nepocitej s velkym rozdilem.
Joooo a jeste - nejsem si jist, ze by nekdo chtel jen tak dat nekomu svoje nastaveni, za ktere zaplatil u nejakeho ladice . Me stalo naladeni celkem asi 8tis, takze bych to dal jen za nejakou odmenu...ale treba nekdo ladil jen jednotku a mel to za par kacek



jinak to vim ze ladeni neco stoji uz jsem tam na dakarce toho vymenil spousty a tet jsem se uvrtal do ridici jednotky, koukni do meho profilu na odkaz na stranky kde je komplet popis uprav jinak ridici jednotku menim z dovodu ze je tam jen triskokova a ja tam chci naplacat plynulou
a tet potrebuji jen spalsit jakej ma bejt maximalni predstih na tomto motoru staci mi seriovej at se mam aspon od ceho odpichnout

Naposledy editováno 07.07.2008 16:09:22

IgniTech

7.7.2008 v 17:02 | Nahoru | #17
bez brzdy je ladeni jen "ladeni". hlavne kdyz o tom clovek moc nevi. a tech co neco vi je jen co bys na prstech spocital.

jestli s tim chces opravdu neco udelat a nevyhodit jen penize za jednotku tak musis na brzdu k nekomu kdo to umi.

IgniTech

8.7.2008 v 08:03 | Nahoru | #18
Jooo to chapu... jak rikam bez na brzdu za nekym kdo to umi, cetl jsem kolik mas uprav a to by se bez namereni nastavit nedalo, jelikoz mas dost uprav.
Koukam ze te ta motorka vysla uz skoro na 2x vic co?
Jsem taky podobnej blazen, ale dat za karbce 11.tis tam jeste nejsem

IgniTech

8.7.2008 v 16:53 | Nahoru | #19

Jenik789>Jooo to chapu... jak rikam bez na brzdu za nekym kdo to umi, cetl jsem kolik mas uprav a to by se bez namereni nastavit nedalo, jelikoz mas dost uprav.
Koukam ze te ta motorka vysla uz skoro na 2x vic co?
Jsem taky podobnej blazen, ale dat za karbce 11.tis tam jeste nejsem

ja bych za nej tolik taky nedal ja ho mel za lepsi cenu a tet chci nechat udelat ridici jednotku protoze original je tam jen tristupnova a proto tam davam plynulou

IgniTech

8.7.2008 v 21:12 | Nahoru | #20
dakarista650> Myslíš že v tom bude zásadní rozdíl ?

IgniTech

9.7.2008 v 07:56 | Nahoru | #21
2 dakarista650 schanim Keihin FCR41 nebo Mikuni TDMR-40. Nemuzes to taky sehnat levneji?

IgniTech

9.7.2008 v 08:07 | Nahoru | #22
V manuálu k SZR je křivka předstihu...teda jestli si to pamatuju. Taky jednovál, 660ccm. Jestli chceš, tak ti to můžu poslat třeba na mail.

IgniTech

9.7.2008 v 18:33 | Nahoru | #23

Jenik789>2 dakarista650 schanim Keihin FCR41 nebo Mikuni TDMR-40. Nemuzes to taky sehnat levneji?

oo koukam znalec FCR je hodne draha sranda , zda s emi ze stoji neco kolem 25 ale nejsem si jistej a to mikuni ani neznam , a na co to budes bastlit na afriku ? a to potrebujes po jednom nebo po dvouch

IgniTech

10.7.2008 v 07:51 | Nahoru | #24

dakarista650>Jenik789>2 dakarista650 schanim Keihin FCR41 nebo Mikuni TDMR-40. Nemuzes to taky sehnat levneji? oo koukam znalec FCR je hodne draha sranda , zda s emi ze stoji neco kolem 25 ale nejsem si jistej a to mikuni ani neznam , a na co to budes bastlit na afriku ? a to potrebujes po jednom nebo po dvouch



Africa? Tu uz nemam asi 9 roku lol
Mam trochu v mazlikovi upravenej motor a jak me vsichni znaji tak musim stale neco vylepsovat zeeee takze ted dumam o techto 2 karburatorech. Oba jsou poradne "vostry" a dobre naladeny, ale urcite nechci do toho davat tolik penez
Potrebuju to po 2


Naposledy editováno 10.07.2008 07:54:15
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist