bmw_r1300gs_cartec

globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Alkohol a motorka...

5.7.2008 v 10:06
Tak co, přiznejte se, jeli ste už někdy "pod vlivem" ? Třeba i po jednom pivu, nebo tak. Jaký máte názor na Ty, co opilí neuřídí svůj stroj a v tom horším případě někoho přiberou? Nezodpovědnost? Tak piště a diskutujte...

7.7.2008 v 12:12 | Nahoru | #61
jet pod parou = vrazda... bud vlastni, nebo nekoho jinyho... myslim ze daleko nebezpecnejsi nez v aute... ale i me uz se to povedlo... mlatim se za to do hlavy...

7.7.2008 v 12:19 | Nahoru | #62
Za řidítka ani volant bych nikdy opilá nesedla a to ani po jednom panáku...Kamarád loni dojel opilý ze srazu, dojel před barák, tam spadl i s motorkou a spal tam až do rána a ráno jsme ho šli s jeho mamkou zvedat. HNUS Nesnáším to

7.7.2008 v 12:34 | Nahoru | #63
taky nesnáším alkohol za volantem,řidítkama.já sama sem teda ještě nikdy pod vlivem neřídila,ale občas mi přijde,že na mě působí i pito... ale je fakt,že dost lidí říká,že třeba se zbytkáčem mají zlepšený postřeh...

7.7.2008 v 16:32 | Nahoru | #64

7.7.2008 v 16:34 | Nahoru | #65

Loki4>Katuš> Maj hovno a ne zlepšenej postřeh. Vědí že chlastali, mají strach že se vykoulej a dávají si fantastickýho bacha na každej metr cesty.

a to jen v tom lepším případě ...

7.7.2008 v 19:52 | Nahoru | #66
Jednou jsem jel ještě na pinckovi.A tak jsem to rozvěsil,že už jsem to v autě ani na motorce neudělal.Naštěstí jsem si sedřel jen prdel .

7.7.2008 v 20:08 | Nahoru | #67
Zdárek.. je mi 17 a i přesto chápu co se dneska děje.. O ničem to není,přišel jsem o život málem(ne na moto) a vím jaké to je potom.. Pak už je pozdě a nemůžeš nic udělat.. Nikdy bych do toho nešel.. ani dva metry bych nechtěl řídit.. kamarádi si jezdí v autech totálně našrot nebo prostě pod vlivem drog,ale já to odsuzuju.. Ožralí jezdí jenom sobci.. konec

7.7.2008 v 20:35 | Nahoru | #68
Myslím si ,že lidí co si dají jedno pivo a nadýchají je málo ,i když jsem slyšel o nadýchání z nějakých bonbónů nebo co to bylo ,ale co se týká alkoholu a silnice ,proti . Je to humus ,pokud se ten dotyčnej chce zabít ,prosím jeho věc . Ale při představě ,že mi takovej idiot sejme někoho z rodiny . Ať si to přebere každej po svým ,jsou tu tátové ,sourozenci ,rodičové ...

BTW: Co je docela humus taky ,je že kolikrát tisk i média dokáží z podnapilého řidiče automobilu ,co způsobil nehodu udělat obět a vina se hází na 2 kola . Myslím ,že v horším případě je to pro pozůstalé dost hnus . Nedivím se potom ,že někdo někomu takovému dá jednu nebo dvě do prsou ...

7.7.2008 v 20:40 | Nahoru | #69

Číkus>MikiberG> jsem vypatlaný sobec co si myslí, že mi patří svět a ty s tím vůbec nic nenaděláš

Buď si jistý, že MikiberG ani nikdo jiný s tím nic nadělat nepotřebuje. Zvládne to právě ten svět, co Ti (ne-)patří. Podle hlouposti Tvých řečí odhaduju, že Tě to bude dost bolet (a nemyslím teď nutně nějaký pád na mašině). Snad jen Tebe.

7.7.2008 v 20:42 | Nahoru | #70
jednou,a to před 12ti léty. A už nikdy! Buď chlast,nebo jízda. Oboje nikdy!!!
Ani na enduru v lese se nenapiju. Ani pivo! Zásada..

7.7.2008 v 21:14 | Nahoru | #71
Číkus> jsem si jistej, že svůj názor zkušenostma změníš. Ale modli se, abys při případné nehodě nepotkal někoho se stejným názorem. Asi by s tebou dediskutoval. Já bych třeba šel hned na věc - 45 ACP.

7.7.2008 v 23:01 | Nahoru | #72
Mám veselou historku z natáčení. Kámoš na mokru nedobrzdil a trefil zezadu auto. Jen mu prasknul nárazník jinak nic. Chtěl mu dát keš ale chlápek že né že zasraní motorkáři a bez policajtů že se neobejde. Hádejte jak to dopadlo. Přijeli cajti a že se bude foukat. Milý pan řidič se kroutil jak žížala na plotně a že se snad nějak dohodnou a že mu bude stačit nějaká ta koruna a že foukat né že on to přece nezavinil. A pak že za všechno můžem.

7.7.2008 v 23:04 | Nahoru | #73
Jinak totálně na šrot sem jel i v autě i na motorce jen jednou v životě. Ale to už je dávno. To sem byl mladej a blbej. Teď sem už jen mladej a blbej a ožralej rači nejezdím.

8.7.2008 v 13:12 | Nahoru | #74
kdysi jsem to zkoušel a moc mi to nešlo,jak to jede tak docela dobrý,jenže pokaždý když jsem zastavil tak mi to upadlo,ráno jsem našel motorku ležet před barákem a vypadala hrozně,už jí to nikdy neudělám

8.7.2008 v 14:14 | Nahoru | #75
Ten kdo jede byť po jednom pivu je u mně bez pardonu debil. Myslím tím termín vypiju a do půl hodky jedu.

8.7.2008 v 16:01 | Nahoru | #76
Hadra.ml> Samozřejmě alkohol na silnici nepatří o to žádná, ale myslím, že po jednom pivu sice nadejcháš, ale nijak zvlášť, tě to neovlivní.

8.7.2008 v 17:55 | Nahoru | #77
firecracker> A já si myslím, že záleží na konkrétním člověku. Když někdo pije pivo denně, tak asi mu jedno nic neudělá. Já kdysi rozmlátil auto když jsem jel nasračky ze zábavy a od té doby na to kašlu, jsem vyléčenej a sám o sobě říkám, že jsem byl tehdy taky debil. ( a taky zkušenost jako prase )

8.7.2008 v 18:56 | Nahoru | #78
nalitej jezdim maximálně na fichtlovi a to většinou polní cesty a občas přejedu kousek po okresce,na er5 si to nedám,nejsem magor.

8.7.2008 v 19:16 | Nahoru | #79
ALKOHOL ZA ŘÍDÍTKA A ZA VOLANT PROSTĚ A JEDNODUŠE NAPATŘÍ!! ŘÍDIT POD VLIVEM MŮŽE JENOM UBOŽÁK A ÚPLNÝ TROTL!!

9.7.2008 v 21:45 | Nahoru | #80
na 250 jsi některé dojezdy domů nepamatuji na 350 to bylo ve 3 ráno hustý ale na 1000 jsi to nedovolím mám mozek asi jsem ho dostal v ceně mota i tak je to někdy hustý a jsem střízlivý

11.7.2008 v 01:26 | Nahoru | #81
Opilej na to sedne nezodpovědnej debil ....a ještě se tady tím chlubte fakt

11.7.2008 v 01:36 | Nahoru | #82
Alkohol je inhibitor ovlivnujici cinnost mozku. V zadnem, ani sebemensim mnozstvi vase predpoklady ridit vozidlo nezvysi - vzdycky naopak. Neni tudiz jediny duvod ridit pod vlivem alkoholu, pokud pominu jedince s tak slabou vuli, kteri si piti s nedostatecnym casovym odstupem od rizeni nedokazou odrict. Diskutabilni snad muze byt jen situace, kdy jde o zivot (coz ovsem pri rizeni pod vlivem jde taky )

Naposledy editováno 27.07.2008 14:56:29

11.7.2008 v 07:51 | Nahoru | #83
kdysi jsme měli s klukama chatku cca v 3 km vzdáleném lese kde se pořádali všechny naše akce, a jednoho kamaráda kterej tam jezdil zásadně na simálu vždycky když už nemohl chodit sme ho museli na simala posadit, když už seděl jel nádherně a vždycky dojel bez úhony .

Edit: Dnes sedlá GS500 a nejede ani s jednim pivem.

Naposledy editováno 11.07.2008 07:53:28

28.7.2008 v 22:44 | Nahoru | #84
Nojo,driv se na pinourech jezdilo za strizliva jen do hospody
Dneska je jinej provoz,silny stroje atd,fichtla uridis i kdyz nemuzes chodit,ale dneska tomu uz neodpovida ta hustota provozu,takze proste kdyz piju tak neridim(vetsinou)
Taky jsem tu nekde na zacatku cetl cosi o trase Rousmerov-Bory,z Borů jsem v mem nerozvaznem mladi provadel teleportaci,sedel jsem v hospode a najednou jsem se rano vzbudil doma
Ale jak jsem psal,dnes je jina doba,tohle je skoro 20let stara historie.
Je tady nekdo z tech koncin?

29.7.2008 v 08:14 | Nahoru | #85
jezdit a pak chlastat

29.7.2008 v 15:52 | Nahoru | #86

Béďa>jezdit a pak chlastat

toždo řiti ja nevim kaj vy na ty napady chodite volove, tož třeba ja si dam před jizdou dvě tři, čtyři, pět pulek slivovice a du na to!
Co su sebevrah abych na to vlezl střizlivy?!!!!

29.7.2008 v 16:13 | Nahoru | #87
no vidite... já zrozna tenhle víkend, po čtyřech pnotučných plzních a bez helmy....

29.7.2008 v 16:19 | Nahoru | #88
Nikdy jsem to nezkoušel a ani to neplánuju...jak už zde zaznělo...buď jezdit, nebo chlastat...nikdy obojí dohromady

30.7.2008 v 16:18 | Nahoru | #89
Jak tu nekdo psal jedno pivko OK. Znam lidi co si po pivku muzou dat rovnou slofika.

31.7.2008 v 09:40 | Nahoru | #90
Poucil jsem se, kdyz jsem na kole 4 km brousil riditka o svodidla. Takze na motorce nalitej nikdy, v aute jednou (ale to jsem spal na zadnich sedackach).