globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak je to teda s tim benzinem???
 
3.7.2008 v 21:48
Tak jsem se chtel zeptat, jake pozorujete rozdily mezi obycejnym a viceoktanovym, popr. nejak jinak nadopovanym benzinem. Ja mam ZX-9R a jezdim na Shell V-power95 a fpoho. Nedavno jsme jeli docela daleko a musel jsem natankovat u OMV a dal jsem tam obyc. NAT 95 a vsimnul jsem si, ze ta motorka nejede tak, jak jsem zvyklej a dokonce se to podepsalo i na spotrebe. Minule jsem vyzkousel ten CARERRA 100 a to, ze jsem ho naredil cca 1:1 s tim, co jsem tam mel, tak me samotnyho prekvapilo jak ta motka ozila a i spotreba klesla. Docela jsem koukal, ze i u karbce je ten rozdil znat. Vsimli jste si i Vy rozdilu??? Ja rozhodne, prestoze jsem videl nejaky testy na brzde a tam to vyloucili.
Předchozí
1 2
Následující

Jak je to teda s tim benzinem???

3.7.2008 v 21:56 | Nahoru | #1
Člověče,to docela čumím.Fakt by mě nenapadlo že znatelně klesne spotřeba.Že motorka pojede o něco líp tomu věřím,přece jenom,kvalita se musí někde projevit ale ta spotřebička mě překvapuje.Dokážeš odhadnout o kolik a při jakém režimu jízdy? Tak,pro zajímavost....že bych to hned prubnul.....
"Koho"

Jak je to teda s tim benzinem???

3.7.2008 v 21:59 | Nahoru | #2
Placebo efekt

Jak je to teda s tim benzinem???

3.7.2008 v 22:00 | Nahoru | #3
M5 : a s čím jezdíš žes to tak poznal??? rozdíl by tam samozřejmě měl být, pokud to není jen lacinej makretingovej trik... ale skutečně pravda, že ty oktany tam jsou... ale pochybuju, že to bude nějaký znatelný rozdíl...

Jak je to teda s tim benzinem???

3.7.2008 v 22:00 | Nahoru | #4
Lachout:

Jak je to teda s tim benzinem???

3.7.2008 v 22:00 | Nahoru | #5
sorry... přehllídl jsem tu zx9...

Jak je to teda s tim benzinem???

3.7.2008 v 22:08 | Nahoru | #6
Tak rozdil mezi Shellem V-POWER a nejakou srackou N95 je poznat... driv jsem jezdil na N95 ale ted jedinne Shell-VPOWER ta motka ted opravdu jede...

Jak je to teda s tim benzinem???

3.7.2008 v 22:47 | Nahoru | #7
spotreba ti klesne diky tomu, ze motor spaluje kvalitnejsi benzin (ma v tu chvili o neco vetsi vykon) a ty tam proste nemusis davat tolik plynu. je to stejny, jako u auta. kdyz clovek neni uplnej tydyt, muze se dostat treba az o necely litr niz. ale je to idnividualni.

Jak je to teda s tim benzinem???

3.7.2008 v 23:31 | Nahoru | #8
Asi máš motor na ten vyšší oktan nastavenej(trysky,předstih nebo předvstřik) ,kdyby byl na 91,95 tak to nepoznáš.
Můj názor.

Jak je to teda s tim benzinem???

3.7.2008 v 23:46 | Nahoru | #9
To je těžký.Někdy je to jen mozek,co si to myslí, že to jede gůt a jindy je to fakt.
Určitě máš taky dny,kdy polykáš kilometry jak když bičem mrská a někdy máš z jízdy divný pocit.Mozek je sviňa a pocity ti různě filtruje.

U auta déšť,vlhko nebo po dešti je poznat...ten kyslík je znát.
Třeba v dešti určitě poznáš,že motor jede lépe,ale to člověk na motce spíš zastavuje
A rozdíly v palivech jsou určitě,jde o to,že SHELL a OMV alespoň zaručí,že v tom palivu už nic jiného není,narozdíl od jiných benzínek
Ale ten rozdíl bude určitě ve spotřebě.

Jak je to teda s tim benzinem???

4.7.2008 v 00:07 | Nahoru | #10
určirě to jde znát. S motkou nemám s tím takové skušenosti,protože mě příjde že to pořád jede jako kráva ,ale u auta jsem to poznal a hlavně na sprintech na letišti.

Jak je to teda s tim benzinem???

4.7.2008 v 00:18 | Nahoru | #11
na R6 '01 mi prislo (obyc N95 vs. Shell V-Power Racing 100+), ze to jede lip (ochotnejc do otacek) ve strednich otackach a tolik se ve vedru neprehrivala, nahore stejny, jinak nic zazracnyho, kamos na FZ6 '04 rika, ze jede stejne, ale ma vetsi dojezd (cca o 20-40km na nadrz, uz presne nevim), na R1 '08 nepoznam rozdil vubec (a tady by to mohlo byt znat - vyssi komprese potrebuje vic oktanu aby se to neprehrivalo a neklepal motor samozapalem), ve meste se prehriva porad, na prvni 3 kvalty se (pri)zveda(va) plynem i na N95 od RobinOil, dojezd priblizne stejnej...

Jak je to teda s tim benzinem???

4.7.2008 v 00:20 | Nahoru | #12

KuliCBRF4>určirě to jde znát. S motkou nemám s tím takové skušenosti,protože mě příjde že to pořád jede jako kráva ,ale u auta jsem to poznal a hlavně na sprintech na letišti.


Stačí mírní vánek do zad a vše je jinak

Jak je to teda s tim benzinem???

4.7.2008 v 07:19 | Nahoru | #13

Lachout>Placebo efekt

lol

Jak je to teda s tim benzinem???

4.7.2008 v 07:35 | Nahoru | #14

Lachout>Placebo efekt





Jako rozdil je f tom jak krava.Na VpicoPower mi to jede o 1 km/h rychleji a dojedu o 2 metry dal.A to se vyplati!

Jak je to teda s tim benzinem???

4.7.2008 v 07:37 | Nahoru | #15
ja micham 95 s 98 v aute na doporuceni mechanika (sikovnej chlap, jezdi zavody). spotreba klesla cca o 0,4 litru/100 km za rok. cca 2x rocne jezdim autem do svycarska ke znamym prakticky stejnou trasou, pri ceste tam u nas benzin mixuju, pri zpatecni ceste beru jen svycarskej 98 (je levnejsi nez nase 95) a rozdil ve spotrebe je 0,8 litru/100 km. neco na tom bude. vlk

Jak je to teda s tim benzinem???

4.7.2008 v 08:29 | Nahoru | #16
Tak vy co si myslíte že to s tím super mega lepším benzínem jede líp,poproste nějakého kamaráda at vám natankuje do kanistru normální N95 a do druhého ten super benzín a neříká vám v kterém je který a schválně jestli to někdo zvás pozná po postupném vyjetí obou kanistrů. Já se vsadím že nepoznáte nic protože oktanové číslo ukazuje jen odolnost benzínu proti samozápalu nikoli nějakou "výkonost" toho paliva

Jak je to teda s tim benzinem???

4.7.2008 v 08:30 | Nahoru | #17
Prda1> tak tak

Jak je to teda s tim benzinem???

4.7.2008 v 08:50 | Nahoru | #18
hořej všechny a o to de

Jak je to teda s tim benzinem???

4.7.2008 v 08:57 | Nahoru | #19
do firemáku felda pick up jsem začal tankovat vervu100 od benziny.a znát to je.klidnější chod motoru.a na 4ku jde ve 150km/h do omezovače,což s 95kou nikdy nešla a maximálku to ukazuje 180km/h a to na 1,3 pick up je hodně dobrý.

nejvíc je jak čumí dojčácí na dálnici,když je bereš ve 170ti.čumí jak péro z gauče. lol

Jak je to teda s tim benzinem???

4.7.2008 v 09:00 | Nahoru | #20
N95 a 100 carera je kurva znát!!! Několikrát ověřeno.Netankuju nic jinýho, než 100.Pak tam naleju 95 a je to, jak kdyby jsem se tam vychcal.Motorka, je o dost línější a žere!!!

Jak je to teda s tim benzinem???

4.7.2008 v 09:29 | Nahoru | #21
kua, že bych to teda taky zkusil.. lol zatím mám zkušenost jen s vpowr od shella (95).. rozdíl jsem nepoznal.. je fakt že 100octan by mi mohl zabít toho cvrčka v motoru, kterej se mi tam v kombinaci 4tis. ot. a full gas ozývá..

Jak je to teda s tim benzinem???

4.7.2008 v 10:00 | Nahoru | #22
Nevím jak je to s V-Powerem a jinejma "značkovejma" benálama (OMV, Benzina), ale jednou sem ještě do Sav nabral někde ve vsi u džízeddý (měli ještě starý stojany s těma pomalejma rotačníma číselníkama) a tak ryhle sežranou nádrž sem už nikdy neměl - a navíc to hovno jelo.

Jak je to teda s tim benzinem???

4.7.2008 v 10:06 | Nahoru | #23
vidím, že benziny jsou taky nekonečné story aneb jak dokonale funguje marketing....

Jak je to teda s tim benzinem???

4.7.2008 v 10:12 | Nahoru | #24

fockewulf>vidím, že benziny jsou taky nekonečné story aneb jak dokonale funguje marketing....


Myslíš, že když motorka je živější a ochotněji se vytáčí, tak je to marketing??? :o

Jak je to teda s tim benzinem???

4.7.2008 v 10:18 | Nahoru | #25
Prda1> ,ale Alda82 by tě natřel

Jak je to teda s tim benzinem???

4.7.2008 v 10:30 | Nahoru | #26
sajosa>najezdim toho za den dost a říkám rozdíl to je!
a ten kdo říká že 95 je stejnej jako 100 je u mě moto-hovado co nepozná naftu od benzinu a nemá CIT PRO MOTOR.

lejte si tam pro mě za mě klidně chcanky,pro vás to vlastně pojede pořád stejně. lol

Jak je to teda s tim benzinem???

4.7.2008 v 10:31 | Nahoru | #27
U moto sem to zatím nepozoroval, přece jenom ji mam chvilec, ale u auta to udělá hodně, když natankuju obyč 95 nebo 100 tak je rozdíl ve spotřebě i výkonu hafo

Jak je to teda s tim benzinem???

4.7.2008 v 10:36 | Nahoru | #28

Prda1>Tak vy co si myslíte že to s tím super mega lepším benzínem jede líp,poproste nějakého kamaráda at vám natankuje do kanistru normální N95 a do druhého ten super benzín a neříká vám v kterém je který a schválně jestli to někdo zvás pozná po postupném vyjetí obou kanistrů. Já se vsadím že nepoznáte nic protože oktanové číslo ukazuje jen odolnost benzínu proti samozápalu nikoli nějakou "výkonost" toho paliva



oktany - mas pravdu, ale pri vyssi kompresi (napr. snizis hlavu) atd je to potreba, jinak se prehriva

ale davaj se tam i jiny aditiva, V-Power ma hlavne cisitici, do V-P Racing davaj i jiny, i primichavani lihu ma docela vliv na vykon (nahoru), ale neprizpusobeny motory by asi odesly (prehriva se, propalej se pisty)

Jak je to teda s tim benzinem???

4.7.2008 v 16:50 | Nahoru | #29

K7>fockewulf>vidím, že benziny jsou taky nekonečné story aneb jak dokonale funguje marketing....
Myslíš, že když motorka je živější a ochotněji se vytáčí, tak je to marketing??? :o

Ale ne.. on chtel rict, ze marketing je, kdyz se spolecnosti podari presvedcit motoristy, ze jejich benal je ten NEJ

Jak je to teda s tim benzinem???

4.7.2008 v 20:24 | Nahoru | #30
Lidi, natankujte mi plnou N95, potom nějaké ty powery a napíšu vám srovnání. Test udělám zdarma, zaplatíte jen benzín-možno i více nádrží pro větší objektivitu
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist