"Koho"
Určitě máš taky dny,kdy polykáš kilometry jak když bičem mrská a někdy máš z jízdy divný pocit.Mozek je sviňa a pocity ti různě filtruje.
U auta déšť,vlhko nebo po dešti je poznat...ten kyslík je znát.
Třeba v dešti určitě poznáš,že motor jede lépe,ale to člověk na motce spíš zastavuje
A rozdíly v palivech jsou určitě,jde o to,že SHELL a OMV alespoň zaručí,že v tom palivu už nic jiného není,narozdíl od jiných benzínek
Ale ten rozdíl bude určitě ve spotřebě.
nejvíc je jak čumí dojčácí na dálnici,když je bereš ve 170ti.čumí jak péro z gauče. lol
a ten kdo říká že 95 je stejnej jako 100 je u mě moto-hovado co nepozná naftu od benzinu a nemá CIT PRO MOTOR.
lejte si tam pro mě za mě klidně chcanky,pro vás to vlastně pojede pořád stejně. lol
Prda1>Tak vy co si myslíte že to s tím super mega lepším benzínem jede líp,poproste nějakého kamaráda at vám natankuje do kanistru normální N95 a do druhého ten super benzín a neříká vám v kterém je který a schválně jestli to někdo zvás pozná po postupném vyjetí obou kanistrů. Já se vsadím že nepoznáte nic protože oktanové číslo ukazuje jen odolnost benzínu proti samozápalu nikoli nějakou "výkonost" toho paliva
oktany - mas pravdu, ale pri vyssi kompresi (napr. snizis hlavu) atd je to potreba, jinak se prehriva
ale davaj se tam i jiny aditiva, V-Power ma hlavne cisitici, do V-P Racing davaj i jiny, i primichavani lihu ma docela vliv na vykon (nahoru), ale neprizpusobeny motory by asi odesly (prehriva se, propalej se pisty)