globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Litrovej dvouventil?
 
3.11.2007 v 23:27
Odborníci na dukny, co si myslíte o litrovým dvouventilu, konkrétně ST2, co to vydrží, co se zničí, když se zanedbaji podložky a napnutí řemenů, na co bych se měl připravit, kdyby ten motor byl zanedbanej? Díkes ;)

1 reakcí na tento příspěvek Litrovej dvouventil?

4.11.2007 v 09:01 | Nahoru | #1
pokukuješ po st2?

(reakce na) Litrovej dvouventil?

4.11.2007 v 09:07 | Nahoru | #2
medved_puzzle_bedrich>No už dlouho ;) Ale sou to motorky, který lítaji a maji hodně najeto, tak proto mám obavu, že na tom lidi jezději na jedněch podložkách a řemenech spousty desítek tisíc, proto se ptám :/

Litrovej dvouventil?

4.11.2007 v 09:09 | Nahoru | #3
právě proto no. Malina koupila toho monstra, prej řemeny před rokem, Libor to otevřel, řemeny napnutý jak struna a seřizovaný 2003... to je právě to proč bych duknu chtěl max na pojíždky, ne na cestování. Více věřím rozvodovým tyčkám....

1 reakcí na tento příspěvek Litrovej dvouventil?

4.11.2007 v 09:28 | Nahoru | #4
No jasný, jako věřim, že když se dodržujou intervaly a mění se a napíná tak jak má, že to přežije leccos, ale spousta lidí jezdí a řekne si, letos už prodám, tak na to seru a tak se to táhne leta. Ale já sem se na tom 2 krát svez, jednou teda na tříventilu a je to bomba motor, i ten dvouventil a hlavně cena u těch 6 let starejch už je super...

(reakce na) Litrovej dvouventil?

4.11.2007 v 09:30 | Nahoru | #5
chlumakFZS600>>
už je nakaženej, je to dobrý :)

1 reakcí na tento příspěvek Litrovej dvouventil?

4.11.2007 v 09:39 | Nahoru | #6
Nakaženej sem dávno, vod tý doby, co sem se svez na S4RS, pak sem projel MTS 1000, ST3, ST2, paulsmarta, ale mám rozum a nemám prachy a proto furt drtim rejži, co to de a že to de. Jde o to, že sem zvyklej jezdit tak 30kilo ročně a kdybych se uvrtal do desma, tak bych musel trošku změnit styl a koncepci ;)

1 reakcí na tento příspěvek Litrovej dvouventil?

4.11.2007 v 09:40 | Nahoru | #7
sport 1000, to je panečku krása :) v tý žlutý :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Litrovej dvouventil?

4.11.2007 v 09:46 | Nahoru | #8
medved_puzzle_bedrich>>
No krása to je, ale tak radikální posez, že je to pro mě nepoužitelný, proto STéčko, MTS je pro mě zase jak kroska, na to bych si nezvyk...

(reakce na) Litrovej dvouventil?

4.11.2007 v 09:47 | Nahoru | #9
chlumakFZS600>>
No krása to je, ale tak radikální posez, že je to pro mě nepoužitelný, proto STéčko, MTS je pro mě zase jak kroska, na to bych si nezvyk... [/quote]
ale zvyk :)

(reakce na) Litrovej dvouventil?

4.11.2007 v 09:49 | Nahoru | #10
chlumakFZS600>>
:cool:
styl a koncepci? haha, jedině, že bys na tom jezdil do sámošky :)) fazer tvoje ježdění přežije, ale DUC? :lol: nic proti duc, ale chlumak je naháněč kilometrů

1 reakcí na tento příspěvek Litrovej dvouventil?

4.11.2007 v 09:50 | Nahoru | #11
a co? když se bude starat a nebude prasit tak to bude jezdit věčně, jako jakejkoliv vzducháč dvouventil dvouvál :)

(reakce na) Litrovej dvouventil?

4.11.2007 v 15:49 | Nahoru | #12
medved_puzzle_bedrich>Copak Duc, ale guzzi, to je pivo! :D

(reakce na) Litrovej dvouventil?

4.11.2007 v 16:38 | Nahoru | #13
chlumakFZS600>> http://www.sikule-m...c1=sale&loc2=591
Odborník nejsem, ale určitě vyhodit půlkroužky a řemeny, prohlédnout vahadla a čeknout spojku. Jinak vše ostatní jako u jiných motorek. On se ještě snad objeví někdo chytřejší a doladí to ;)

Jináč tady jsem kupoval motorku já a fér jednání, a maji tam ST2 za hezkou cenu http://www.sikule-m...c1=sale&loc2=591

1 reakcí na tento příspěvek Litrovej dvouventil?

4.11.2007 v 17:05 | Nahoru | #14
jo a hezky lepí kapoty :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Litrovej dvouventil?

4.11.2007 v 17:08 | Nahoru | #15
medved_puzzle_bedrich> no to je sice pravda, ale třeba na mém kousku nic takového neproběhlo, takže bych to neviděl tak černě :cool:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Litrovej dvouventil?

4.11.2007 v 17:11 | Nahoru | #16
Droppi>>
ne, já to myslel pochvalně :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Litrovej dvouventil?

4.11.2007 v 17:19 | Nahoru | #17
medved_puzzle_bedrich> tak to potom jo :) V tom případě ti taky pochválim tu první fotku v galerii. Ta jako pobavila dost :thmubup:

(reakce na) Litrovej dvouventil?

4.11.2007 v 17:28 | Nahoru | #18
Droppi>>
:) to byl takový prdelový den :)

(reakce na) Litrovej dvouventil?

5.11.2007 v 07:26 | Nahoru | #19
chlumakFZS600>>
na to stejný co u jiné zanedbané motorky + můžou bejt vydřený vahadla jinak nic a proto nekupuj mrchu ale radši připlať

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Litrovej dvouventil?

5.11.2007 v 18:24 | Nahoru | #20
chlumakFZS600>>
Taky nejsem odborník, pár postřehů bych ale dal dle mých zkušeností s ST4s po ročním provozu:
- stoprocentně doporučuju vyměnit řemeny a seřídit vůle ventilů - pokud to neuděláš, může v extrému dojít k podpálení ventilů, nebo přetržení řemenu, což asi není ono :P
- zkontrolovat spojku, záběr při plném zatížení, jestli není načatá a zralá na výměnu
- ostatní je normální spotřebák, jako všude jinde, u ducny v tomhle nevidim problém
- co se týká údržby, je to trochu pakárna - např. baterka je pod pravou boční kapotou, kterou ale ovšem nesundáš, pokud nejdřív nesundáš celou přední masku. Tohle soudruzi z Itálie moc nedomysleli... podobný je to s doléváním oleje (mimochodem, ta moje si dá 0,3-0,5 l na 1000 km, záleží na provozu a jak moc to honim), je to fakt majstrštyk trochu dolít aniž bys musel povolit nějakej šroubek
- jinak krásně pohodlná (na ducati) a ovladatelná motorka, ale pořád touží po tom jet rychle, žádný lážo plážo, to se jí nelíbí... holt superbike, no

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Litrovej dvouventil?

5.11.2007 v 21:46 | Nahoru | #21
pecka>Super postřehy, díky, jojo, projel sem si čtyřventil v monstru a tříventil v STéčku a vím, jak si to říká o pravou ruku ;) Ale dvouventil bych chtěl právě kvůli údržbě, je to menčí ranec :rolleyes:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Litrovej dvouventil?

6.11.2007 v 08:20 | Nahoru | #22
chlumakFZS600> dvouventil je "hodnější", a víc si nechá líbit pomalejší tempo, pro cestování bych řek že vhodnější. cenou by měl bejt o dost níž než 4 ventil , ten tříventil nevim jak na tom je.
já si dělám servis doma a není to nic složitýho, ba dokonce se mě seřízení ventilů jeví jednodušeji než na některejch jinejch motorkách

(reakce na) Litrovej dvouventil?

6.11.2007 v 17:08 | Nahoru | #23
David 900SS> no máš pravdu, čtyřventil je na servis dražší, ale spíš kvůli tomu, že je na ní víc práce... třeba při seřizování ventilů se musí sundat celá hlava, tzn. rozebrat půl motorky a při ceně 400,-/hod to je docela znát... já to přivezl na servis úplně odstrojený, bez nádrže a to mi zabralo hodinu práce + 1,5 hod při nandavání... ale nejsem mechanik, takže to nemam zažitý, ale počítám, že nějakou tisícovku jsem ušetřil, no :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist