Nejsem zrovna ten kerej musi met maximalku 300, ale zas nechci aby me kazde na rovince ujel, nebo proste natrh prcku pri kazdym vyjezdu, coz se me stavalo prave na cebru.
R6 se me libi, ale pre cca do 8tis. se ji nechce, daytona je krasa, ale nevim esli by stihala a o kawe teho moc nevim, gsxr se me designove moc nelibi (tim se nechci nikeho dotknout ).
No zx10r porad tak nejak vede, ale moja s tim neni moc spokojena bo sem po crashi (nic vazneho, proste sem nedobrzdil zatacku, moje chyba).
Proc vlastne uvazuju o sestikilu - bo jezdim rad zatacky a u nich to bude s ovladatelnosti asi jinde...
Thx za rady, zkusenosti (spolehlivost, jizdni vlastnosi, spotreba provoznich kapalin a tak...)
oxygen>vyprdni se na to - par metru sem, par metru tam. vsechny ty nase nam jedou - oproti skoro vsemu ostatnimu - jako krava
spis bych si chtel porovnat zrychleni treba ze 200 na 300 s Lambem, Ferrari nebo Porsche GT... do tech 200, 250ti nebo 280ti budeme mit urcite navrch. ale pak?
pak ti upadne hlava a borec v lambu tipne cigo
david-haya>oxygen>vyprdni se na to - par metru sem, par metru tam. vsechny ty nase nam jedou - oproti skoro vsemu ostatnimu - jako krava
spis bych si chtel porovnat zrychleni treba ze 200 na 300 s Lambem, Ferrari nebo Porsche GT... do tech 200, 250ti nebo 280ti budeme mit urcite navrch. ale pak?
pak ti upadne hlava a borec v lambu tipne cigo
tak to v tom Lambu bude fakt borec - jezdil jsem s nim letos po Jizni spojce a ve 220ti se natrasalo 2x vic, nez moje stara M3 ve 230ti tamtez ... ale na brzdy jsme oproti vsem temhle (i starsim) sportakum totalne v prdeli my
oxygen>david-haya>oxygen>vyprdni se na to - par metru sem, par metru tam. vsechny ty nase nam jedou - oproti skoro vsemu ostatnimu - jako krava
spis bych si chtel porovnat zrychleni treba ze 200 na 300 s Lambem, Ferrari nebo Porsche GT... do tech 200, 250ti nebo 280ti budeme mit urcite navrch. ale pak?
pak ti upadne hlava a borec v lambu tipne cigo
tak to v tom Lambu bude fakt borec - jezdil jsem s nim letos po Jizni spojce a ve 220ti se natrasalo 2x vic, nez moje stara M3 ve 230ti tamtez ... ale na brzdy jsme oproti vsem temhle (i starsim) sportakum totalne v prdeli my
Totalne ne! pri brzdeni z vysoke rychlosti je rozdil u Lamba a Ducati asi 8 metru a to neni tak hrozny
nofear4>oxygen>david-haya>oxygen> ... ale na brzdy jsme oproti vsem temhle (i starsim) sportakum totalne v prdeli my
Totalne ne! pri brzdeni z vysoke rychlosti je rozdil u Lamba a Ducati asi 8 metru a to neni tak hrozny
Jenze my na nasich rejzich bohuzel nemame takovy kotvy jako maj Ducati - a v naklonu jsme v ty prdeli dvojnasob a vsichni
Naposledy editováno 07.07.2008 00:46:38
"Pavouk">PetrXX>"Pavouk">¨no pochlebujte si svý mašiny a dokažte všem že právě ty vaše jsou nejvější děla
největší borci jezdí na šestkách, páč si na nic nehrajou, ti co maj litry tak si tak akorát kompenzujou velikost svýho šaška a ted do mě
když motorku tak mynymálně hektolitra Hm, to by me zajimalo, co si pak musim s 1600 motorem kompenzovat ja :o
tata má taky 1600, výšku má, starej je, u starších bikerů se to odpouští páč maj něco za sebou
Ale pokracujte, fajn se to cte lol
PetrXX>Jinak - ze se vam do toho s sestnactkovym kladivem o5 pletu - tenhle thread me dost bavi, jak se pomalu vymyka puvodnimu ucelu recicky "nad dveste to je mrtvy" a "kolem 270 zacinam ujizdet", zacinaj se porovnavat litry a Lamba chlapaci, na tech nasich tankodromech plnych namistrovanych kretenku v ojetych Audinach jste s temihle vykony v prdeli jak Bata s drevakama, prvni zatacka kde jezedak krapet usype pisek a letite, druha kde se predjizdi Avie a stary Facko a letite zas, treti bude mit vytluky a valite se zas a znova.. kdo tady bezne (myslim opravdu BEZNE) v provozu (neberu dalnice a rychlostky, to je nuda) lita nad dve kila, je vymastenej magor, protoze na nasich cestach tyhle rychlosti proste drzet nejdou..
Ale pokracujte, fajn se to cte lol
No prave proto sem se ptal na ty rozdily, maximalka me nejak moc nebere, jde me fakt o zrychleni a vyjezdy ze zatacek, plechovkare neresim, jde me o to, ze budu jezdit s lidma co maj litry (nejsou to zacatecnici)a po predchozich zkusenostech (cbr600f), kdy me ujizdeli na kazde kratsi rovince a na vyjezdech (zatacky sem stihal v poho)se proste jen chci zeptat jak sou na tom dnesni ostre sesty oproti litru, nejde me o to abych na dalnici nebo dlouhe rovince kuril 300, na to ja seru, to me nebavi...
CarrierOfDeath>david-haya> Nevim ,to bych netvrdil ;) Rekl bych ,ze verze 08 si trhne dost . Mozny ,ze par supersportu trhne na sprintech busu ,ale celkove bych to netvrdil . Nevim ,ty ji ridis ,ja jsem pouze do ty motorky hotovej
na co reagujes? ja nerozumjaju
oxygen>david-haya>Bubrak ZX10R>Od tech 140 ma ZX10R lepsi akceleraci nez Hayabusa nebo CBR1000RR 04.
david-haya>silny slova, muzem vyzkouset
no ja nevim, ale na sprintech (na 1/4 mile) v Hoskovicich jsem si v klidu od startu vyrazel az za souperi - a az do cile nekde kolem 223km/h mi vsechny (neupraveny) Busy ani ZZR 1400 urcite neujizdely - a myslim, ze celkovy casy meli vsichni tihle horsi... nevim, od kolika se tyhle prisery zacnou odsouvat, ale 299 (tacho) ja tam mivam hned a otackomer stoupa v pohode dost rychle dal - takze ten rozdil v realu nebude moc velikej a spis az kolem tech triset km/h... spis, ze ja to po par vterinach vzdam, zatimco prisery leti v pohode dal az do Brna
mluvim o novy buse... ta tam myslim nebyla ani jedna
Naposledy editováno 08.07.2008 20:17:12
PetrXX>"Pavouk">PetrXX>"Pavouk">¨no pochlebujte si svý mašiny a dokažte všem že právě ty vaše jsou nejvější děla
největší borci jezdí na šestkách, páč si na nic nehrajou, ti co maj litry tak si tak akorát kompenzujou velikost svýho šaška a ted do mě
když motorku tak mynymálně hektolitra Hm, to by me zajimalo, co si pak musim s 1600 motorem kompenzovat ja :o
tata má taky 1600, výšku má, starej je, u starších bikerů se to odpouští páč maj něco za sebou Ted nevim, jestli se mam radovat protoze si na masine nehonim mindrak, nebo bejt smutnej ze ze me delas dedka
dědek nejsi, jsi zkušenej jezdec aspon bych si to říkal
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 61 | 29.4.2024 v 14:36 1100Virago |
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 543, 544] Kawasaki ZX-10R Ninja | Bubrak-ZX10R | 16301 | 16.4.2024 v 16:26 FiZzeR |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Chladič ko Kawasaki ZX-6R Ninja | Czradekos | 4 | 7.11.2023 v 08:02 dewwil |