globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Litr nebo sestka
Haj, chtel bych poradit s vyberem, uz sem byl rozhodnutej pro zx10r 04-05, ale ted sem na vazkach esli teho litra nebo radeji nejakou novejsi sestku (zx6r, r6, daytona 675 r.v. kolem 07), jezdil sem setkove cebro (starsi eFko) 3 sezony.
Nejsem zrovna ten kerej musi met maximalku 300, ale zas nechci aby me kazde na rovince ujel, nebo proste natrh prcku pri kazdym vyjezdu, coz se me stavalo prave na cebru.
R6 se me libi, ale pre cca do 8tis. se ji nechce, daytona je krasa, ale nevim esli by stihala a o kawe teho moc nevim, gsxr se me designove moc nelibi (tim se nechci nikeho dotknout ).
No zx10r porad tak nejak vede, ale moja s tim neni moc spokojena bo sem po crashi (nic vazneho, proste sem nedobrzdil zatacku, moje chyba).
Proc vlastne uvazuju o sestikilu - bo jezdim rad zatacky a u nich to bude s ovladatelnosti asi jinde...
Thx za rady, zkusenosti (spolehlivost, jizdni vlastnosi, spotreba provoznich kapalin a tak...)

Litr nebo sestka

5.7.2008 v 09:58 | Nahoru | #151
Chlapi, nezapomente, ze 750 je taky tocivejsi, takze vykonovej graf je strmější. A výkon narůstá rychleji. Hlavní výhoda litru je v plošší a plnější křivce výkonu a víc pomáhá při brždění. Souhlas s PetrXX, že v realnejch podmínkách v provozu 750 s litrem krok samozřejmě udrží. Do 180ti jsou ty rozdíly relativně zadedbatelný (rychleji jezdí jen bezmozci)..a stejně se pak zas brzdí do nějaký zatáčky nebo dojedeš auto/kamion a tam je to o jezdci. Pokud povezeš kočku..tak už samozřejmě bude rozdíl...hlavně krouťáku je citelně míň.

Litr nebo sestka

5.7.2008 v 10:09 | Nahoru | #152

BikerLaky>Co to jsou za kecy! Na šestce, že se dá jet jen okolo 200? Šestku nemám, ale vím, že se dá jet i 250 bez problémů. Dokonce se tady ted řeší, že je honda nejlepší a jede 273. Čili pochybuji, že skoro každá plechovka dneska jezdí tak rychle. Tatík má služební oktávku 2,0 benzín, asi 150 koní a jede okolo 220km/h a to je celkem slušné auto (neříkám, že tady nejezdí podstatně lepší a silnější). Ale zase moc plechovkářu nejezdí běžné přes 200 jako MOTORKÁŘI. Čili bych se nebál, že tě budou předjíždet plechovkáři nějak často. Dnešní šestky jsou hodně rychlé a mají lepší akceůeraci než většina běžně dostupných aut. Nemluvím tady o ferari,bugati, maserati atd... dokonce na delší rovince by jsi možná dal i porsche, kkteré má omezovač na 250km/h. Tot odemne vše. Doufám, že mě neukamenujete.



A k cemu ti je ze to jede 250 kdyz mas v ty chvili otacky nekde pred omezovacem, tedy dost odesiras motor a jeste to zere tak ze se ti dojezd snizi na tretinu? o hovne

Litr nebo sestka

5.7.2008 v 10:12 | Nahoru | #153
No tak pro nektere, psal sem ze suzu nee, ze se me nelibi, jinak s "kockou" jezdim snekojizdy.
Jinak je to presne jak sem cekal, kazde mele to svoje, takze nezbyde nez si to proste sam osahat a pak se uvidi, esli zmenim nazor a pudu do sestikule, ale myslim, ze ne, zx10r uz me tahne celkem dlouho

Litr nebo sestka

5.7.2008 v 10:20 | Nahoru | #154
david-haya> co z toho že projíždíš zatáčky v náklodu v 5-6 tis. Protože litry jedou za 2. 200km/h jak nic. Když je budeš na litru držet výš v normálním provozu tak jej jen otázká času než tě zadní kolo předjede. To se u šestky nestane.

Vím že se tě to netýká, hayabusa je na ježdění rovno a v zatáčkách ji přejíždí petistovky. lol

Jo a motor na 6tce odejde jen ten co v něm majitel nemění olej, nevěnuje pozornost rozvodům, a nebo má natočeno hodně přes 100tis.Km.

Litr nebo sestka

5.7.2008 v 10:26 | Nahoru | #155

HILL>david-haya> co z toho že projíždíš zatáčky v náklodu v 5-6 tis. Protože litry jedou za 2. 200km/h jak nic. Když je budeš na litru držet výš v normálním provozu tak jej jen otázká času než tě zadní kolo předjede. To se u šestky nestane.

Vím že se tě to netýká, hayabusa je na ježdění rovno a v zatáčkách ji přejíždí petistovky. lol

Jo a motor na 6tce odejde jen ten co v něm majitel nemění olej, nevěnuje pozornost rozvodům, a nebo má natočeno hodně přes 100tis.Km.



placas picoviny

Litr nebo sestka

5.7.2008 v 10:32 | Nahoru | #156
david-haya> No nevim, vsadil bych se že máš zadní gumu totálně placatou. Jestli ne tak by jsi byl jeden z tisíce.

Litr nebo sestka

5.7.2008 v 10:45 | Nahoru | #157

HILL>david-haya> No nevim, vsadil bych se že máš zadní gumu totálně placatou. Jestli ne tak by jsi byl jeden z tisíce.



do my gumy ti je uplny hovno

Naposledy editováno 05.07.2008 10:45:16

Litr nebo sestka

5.7.2008 v 10:49 | Nahoru | #158

david-haya>HILL>david-haya> No nevim, vsadil bych se že máš zadní gumu totálně placatou. Jestli ne tak by jsi byl jeden z tisíce.

do my gumy ti je uplny hovno



Sto lidí sto chutí, já vyjádřil svůj nazor a za ním si stojim. Jestli s tím máš problém, tak si strč hlavu mězi nohy a polib si prdel. Nic jiného s tím neuděláš!!!

Naposledy editováno 05.07.2008 10:50:05

Litr nebo sestka

5.7.2008 v 11:01 | Nahoru | #159

HILL>david-haya>HILL>david-haya> No nevim, vsadil bych se že máš zadní gumu totálně placatou. Jestli ne tak by jsi byl jeden z tisíce.

do my gumy ti je uplny hovno

Sto lidí sto chutí, já vyjádřil svůj nazor a za ním si stojim. Jestli s tím máš problém, tak si strč hlavu mězi nohy a polib si prdel. Nic jiného s tím neuděláš!!!



nevztekej se chudacku

Litr nebo sestka

5.7.2008 v 11:10 | Nahoru | #160
david-haya> Pokud se nepletu tak jsi to ty kdo tady bečí, že máš sjetý střed zadní gumy.

Litr nebo sestka

5.7.2008 v 11:13 | Nahoru | #161

HILL>david-haya> Pokud se nepletu tak jsi to ty kdo tady bečí, že máš sjetý střed zadní gumy.



co to furt meles?

Litr nebo sestka

5.7.2008 v 11:40 | Nahoru | #162
hele vemte si treba 140 km/h, tam ma litr na 1 kolem 160-170 koni, 750 uz ma 2ku v nizsich otackach a je nekde na 110 konich, ta akcelerace je nebe a dudy

edit: na litru preradis a ses na max vykonu 750 a des nahoru, proste od 100 litr ujede, predtim ma vyhodu 750 lehciho prevodu, proto se i zda tocivejsi

Naposledy editováno 05.07.2008 11:43:26

Litr nebo sestka

5.7.2008 v 11:43 | Nahoru | #163
Taky beru zx10r a mel sem chvilu taky na mysli nejakou ostrejsi sestku, bo u nas (sev. morava - ecce hommo, skritek, atd.) je plno zatacek, ale proste chci zkusit litra.
Btw. kuwa to bude PEKLO

Litr nebo sestka

5.7.2008 v 11:43 | Nahoru | #164
tak už asi na tu ZX10r jebu.......nechci aby se ze mě stal takovej pacient jako nofear...abych řešil že mi to ve 290 netáhne.........hlavně tady všem nacpěte jako první mašinu litr, stejně se mi zdá že tady je přelidněno, když pár lidí zařve bude tady líp

Litr nebo sestka

5.7.2008 v 11:47 | Nahoru | #165
jo a vykon ma 750 pri vyssich otackach, takze je graf naopak mene strmy, jen diky kratsimu prevodu se po nem pohybuje rychleji a na 1ku se tak rozdil zmensuje

Litr nebo sestka

5.7.2008 v 11:48 | Nahoru | #166

Sefo>tak už asi na tu ZX10r jebu.......nechci aby se ze mě stal takovej pacient jako nofear...abych řešil že mi to ve 290 netáhne.........hlavně tady všem nacpěte jako první mašinu litr, stejně se mi zdá že tady je přelidněno, když pár lidí zařve bude tady líp



ale dyk to pro nej neni prvni masina

Litr nebo sestka

5.7.2008 v 12:07 | Nahoru | #167
na suzuki dnu jsem litrum v pohodě stíhal,jedinej rozdíl se projevoval na cílovce a rovince po Déčkem..

750

edit:neberu závodníky,byli tam samosebou rychlejší

Naposledy editováno 05.07.2008 12:09:00

Litr nebo sestka

5.7.2008 v 12:21 | Nahoru | #168

jirik750>na suzuki dnu jsem litrum v pohodě stíhal,jedinej rozdíl se projevoval na cílovce a rovince po Déčkem..

750

edit:neberu závodníky,byli tam samosebou rychlejší



Nepsal nahodou, ze suzu ne?

Litr nebo sestka

5.7.2008 v 12:24 | Nahoru | #169
jj vim :o
to byla spíš reakce na bubráka

Litr nebo sestka

5.7.2008 v 12:28 | Nahoru | #170

jirik750>na suzuki dnu jsem litrum v pohodě stíhal,jedinej rozdíl se projevoval na cílovce a rovince po Déčkem..

750

edit:neberu závodníky,byli tam samosebou rychlejší



Konecne rozumny nazor! Litr 750 do 200 neujede az nekde pres 200 se projevi rozdil (a ten kdo psal ze 750 ma 110 koni??) asi by se na tom mel svezt, nebo se aspon podivat do katalogu.OD roku 00 maji 600 okolo 120 koni a 750 kolem 150koni a litry od 150 zhruba 180koni (bez uprav) litr ma krivku s plynulejsim stoupanim, 750 ma nastup vykonu okolo 8500ot, pokud 750 drzis nad 9tis ot, tak ti do 200 neujede zadnej litr, rozdily kroutaku se projevi az nad 200 a nebo s batuzkem!! Vetsina nazoru tady je scestnych a ti pisalci by se mely aspon na motorce svezt!! nez zacnou davat moudra ktery slysely v putice u piva!!

Litr nebo sestka

5.7.2008 v 12:52 | Nahoru | #171
DABELSKABABICKA> tak já třeba ma litru taky nejel,takže přímé srovnání nemám..píšu jen zkušenost co jsem vypozoroval.
u litru jde,si myslim, hlavně o krouták.
kdž jedu ve třech(já,batoh,krosna )tak je to znát

Litr nebo sestka

5.7.2008 v 12:53 | Nahoru | #172
taliban:z toho výběru co jsi psal bych šel do 675

Litr nebo sestka

5.7.2008 v 13:08 | Nahoru | #173

DABELSKABABICKA>jirik750>na suzuki dnu jsem litrum v pohodě stíhal,jedinej rozdíl se projevoval na cílovce a rovince po Déčkem..

750

edit:neberu závodníky,byli tam samosebou rychlejší

Konecne rozumny nazor! Litr 750 do 200 neujede az nekde pres 200 se projevi rozdil (a ten kdo psal ze 750 ma 110 koni??) asi by se na tom mel svezt, nebo se aspon podivat do katalogu.OD roku 00 maji 600 okolo 120 koni a 750 kolem 150koni a litry od 150 zhruba 180koni (bez uprav) litr ma krivku s plynulejsim stoupanim, 750 ma nastup vykonu okolo 8500ot, pokud 750 drzis nad 9tis ot, tak ti do 200 neujede zadnej litr, rozdily kroutaku se projevi az nad 200 a nebo s batuzkem!! Vetsina nazoru tady je scestnych a ti pisalci by se mely aspon na motorce svezt!! nez zacnou davat moudra ktery slysely v putice u piva!!



Blbost, psal sem ze ve 140kmh mas na 750 dvojku a nizsi otacky, kde mas nizsi vykon (treba tech 110 nebo klidne trochu vic). Kdezto litr mas porad na 1 a je tam 160+ koni. Muzeme to vyzkouset, letmej start ze 100km/h (nebo mozna 120), a rikam ze s litrem ujedu a zmizim.

Litr nebo sestka

5.7.2008 v 13:10 | Nahoru | #174
Od tech 140 ma ZX10R lepsi akceleraci nez Hayabusa nebo CBR1000RR 04.

Litr nebo sestka

5.7.2008 v 17:45 | Nahoru | #175

david-haya>BikerLaky>Co to jsou za kecy! Na šestce, že se dá jet jen okolo 200? Šestku nemám, ale vím, že se dá jet i 250 bez problémů. Dokonce se tady ted řeší, že je honda nejlepší a jede 273. Čili pochybuji, že skoro každá plechovka dneska jezdí tak rychle. Tatík má služební oktávku 2,0 benzín, asi 150 koní a jede okolo 220km/h a to je celkem slušné auto (neříkám, že tady nejezdí podstatně lepší a silnější). Ale zase moc plechovkářu nejezdí běžné přes 200 jako MOTORKÁŘI. Čili bych se nebál, že tě budou předjíždet plechovkáři nějak často. Dnešní šestky jsou hodně rychlé a mají lepší akceůeraci než většina běžně dostupných aut. Nemluvím tady o ferari,bugati, maserati atd... dokonce na delší rovince by jsi možná dal i porsche, kkteré má omezovač na 250km/h. Tot odemne vše. Doufám, že mě neukamenujete.

A k cemu ti je ze to jede 250 kdyz mas v ty chvili otacky nekde pred omezovacem, tedy dost odesiras motor a jeste to zere tak ze se ti dojezd snizi na tretinu? o hovne



Raději nebudu moc komentovat tvůj odvětek ná můk příspěvek. Já si myslím, že jsem napsal pravdu. Netvrdím, že nebudou větší provozní náklady atd.. Ale moc lidem na ss šestkách nejde o spotřebu a opotřebení. Stačí se dobře starat o mašinu, lít kvalitní olej a jak říkáš to odesírání motoru se podstatni oddálí! A hlavně nechápu proč tady musíš rýpat do lidí co vyjádřili svůj názor. Nechápu z jakého důvodu jsi měl narážky na HILLa, ale to mě nezajimá, nepotřebuji další odpověd tvého stilu. A to jsem se v tom nechtěl rýpat....

Litr nebo sestka

5.7.2008 v 18:04 | Nahoru | #176

jirik750>taliban:z toho výběru co jsi psal bych šel do 675



Heh, no je to divny, ale mel sem ten sam problem, vybral sem ty same motky a nejvic se me libila taky 675, ale mam ten pocit, ze stejne jako ja chce proste testnout litra a prome kdyz litr tak zx10r 04-05, nebo 08, ale na to nejni financ :o
A ono kdyz clovek jezdi aj hlavou, tak se da uridit fakt hodne motorek, kor kdyz uz nejake ty zkusenosti sou, takze za me zkus teho litra, prodat muzes kdykoli...

Btw. este ju nemam, ale brzo tem anglanum ukazu jak se jezdi u nas, sem je nechtel ztrapnovat na nejake sekacce, tak zkudlim na kawu, aby se meli na co vymluvit

Naposledy editováno 05.07.2008 18:07:47

Litr nebo sestka

5.7.2008 v 20:30 | Nahoru | #177
DABELSKABABICKA> však si přečti to, co sem tady psal já, víceméně se schodnem!

Litr nebo sestka

5.7.2008 v 20:53 | Nahoru | #178
Hmm nemůžu do toho nějak kecat ,protože můj max je 600ccm . Ale viděl jsem nedávno kousek od Tábora GSX750R SRAD a Aprilia RSV Mile . Jako nemůžu si pomoct ,možná ti kluci prostě drželi spolu ,ale ten SRAD se držel až moc obstojně . Podle mne 750 Se může litru držet ,ale neřešil bych blbosti ala mě to nejede 300 . Bože. Podle mne třeba konkrétně 750 Srad může předčit i nějakýho toho litříka . Nevím ,možná kecam z cesty ...

Litr nebo sestka

6.7.2008 v 10:30 | Nahoru | #179

CarrierOfDeath>Hmm nemůžu do toho nějak kecat ,protože můj max je 600ccm . Ale viděl jsem nedávno kousek od Tábora GSX750R SRAD a Aprilia RSV Mile . Jako nemůžu si pomoct ,možná ti kluci prostě drželi spolu ,ale ten SRAD se držel až moc obstojně . Podle mne 750 Se může litru držet ,ale neřešil bych blbosti ala mě to nejede 300 . Bože. Podle mne třeba konkrétně 750 Srad může předčit i nějakýho toho litříka . Nevím ,možná kecam z cesty ...



GSX-R musí dát aprilce naprdel a to bez diskuze.

Litr nebo sestka

6.7.2008 v 11:53 | Nahoru | #180
mam 6 a zjistil jsem ze je to slabe
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
ZX6R 05-06 vzdochovy neco pod spojkou Kawasaki ZX-6R Ninja kosta636 9 20.5.2024 v 12:49 JiriBN
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 544, 545] Kawasaki ZX-10R Ninja Bubrak-ZX10R 16335 19.5.2024 v 20:48 SLEEPER
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 62 7.5.2024 v 21:24 Italy777
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja Baciszx9r 2 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja lukash321 33 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja


TOPlist