Jde totiž o to že tam na něj je na vačce prostor, ale žádnej tam nemam. Měl jsem vytahanej rozvoďák jak starou *****, startovalo to jako víno, na první otočení... Vyměnil jsem rozvoďák a teď má starter problémy otočit s motorem :/
Předem odpovídám: "ano, jsem si jist nastavením rozvodu :D "
1 reakcí na tento příspěvek HQV TE410e - auto dekompresor
Nemáte někdo představu kolik stojí novej?
To je v háji já chci jezdit :(
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) HQV TE410e - auto dekompresor
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) HQV TE410e - auto dekompresor
No tak zkusim zaject ke Kotrbovi a zeptat se jestli tam náhodou nějakej nemá...
Ještě otázka, když se teď srovnalo to časování a zvětšily tlaky, je možný že to trošku líp pojede?? Dík
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) HQV TE410e - auto dekompresor
Výkon se nijak moc nezmění,jen by to mohlo trochu víc jet ve špičce,ale zase to v nizkejch točkách ztratí trochu na krouťáku,protože se výfukový ventil(a i sací)zavírá dřív. Ale nic moc si od toho neslibuj.P-H.
2 reakcí na tento příspěvek HQV TE410e - auto dekompresor
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) HQV TE410e - auto dekompresor
1 reakcí na tento příspěvek HQV TE410e - auto dekompresor
AndrejKV-dej vedet co to bylo
1 reakcí na tento příspěvek HQV TE410e - auto dekompresor
1 reakcí na tento příspěvek HQV TE410e - auto dekompresor
1 reakcí na tento příspěvek HQV TE410e - auto dekompresor
(hlavně co se týče vodících plastů rozvoďáku, gufer na ventilech, kroužků.....)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) HQV TE410e - auto dekompresor
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) HQV TE410e - auto dekompresor
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) HQV TE410e - auto dekompresor
On to myslel s tima kladičkama obecně u větších jednobuchů Husqvarna,Husaberg atd... Taky myslim že u éčka to moc nehrozí..
A to si fakt najel 70000km? Bez generálky? Tak to přijmi mou gratulaci, úctyhodnej výkon...
Já mam zatim "jen" 25tis, olej vůbec nežere(kolik naleju, tolik +-vypustim), takže doufám že ještě nějakej ten pátek bude sloužit :D
Jinak napínák už mi prasknul dvakrát, a to jen proto že ten servisák co mi to dělal je vůl... Už si nenechám na moto nikdy šáhnout.... ;)
kolik tak stoji origo rozvodak?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) HQV TE410e - auto dekompresor
brzda-orig stojí 2500,-Kč,v D+K Moto berou za ten podřadnej 1500,- *no* P-H
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) HQV TE410e - auto dekompresor
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) HQV TE410e - auto dekompresor
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) HQV TE410e - auto dekompresor
ad prasklej napínák - jde o to že jsem jí kupoval s tim že nechám hned udělat rozvody(na volnoběh chrastila)... Bál jsem se na to šahat, tak sem si řekl že bude lepší když to nechám udělat u někoho zkušenýho... Chlapík řekl že rozvoďák je dobrej ale napínák byl prdlej tak dal novej. Po 3000km prasknul znovu, takže zase novej... Ale proč zase prasknul? Zjistil jsem že rozvoďák byl vytahanej jak prase, a měl ho vyměnit už když jsem chtěl. Byl brutálně ožvejkanej a i při uplně vysunutým napínáku měl od vodítka tak 1cm, dokonce ubrousil i jeden šroub co je hned za rotorem zapalka. Bylo to prostě za 5min dvanáct...
Myslim že napínák praskl od rázů co dostával od povolenýho rozvoďáku....
Ještě že už sem se krapet otrkal a vyměnil si ho sám... Už bych moto nikam nedal..