1 reakcí na tento příspěvek Pneu TE410E
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu TE410E
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu TE410E
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu TE410E
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu TE410E
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu TE410E
soukromě mi řekl že tolikrát na držce nebyl za celou svou kariéru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu TE410E
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu TE410E
Teď mám na zadku Michelin a vůbec žádný rozdíl oproti Mitasu jsem nepozoroval, ani ve výdrži ani ve vedení
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu TE410E
Já jezdím už několik let výhradně Michelin a co jsem srovnával v době kdy jsem ještě váhal, tak byl Mitas výrazně horší. Nedokážu ovšem porovnat, jestli za těch pár posledních let nešli v Mitasu výrazně dopředu. Zkusím někdy mitasku obout
Ale vím že když je zle tak se s michelinama většinou vyhrábnu, mnozí jiní mají přitom problémy citelně větší. Takže sázím na jistotu a značku ani typ neměním
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu TE410E
U silničních gum význam směsi chápu, ale měl jsem zato že v terénu žádná přinavost stejně není a tak je jedno z čeho ta guma je.. no tak i tak já stejně nikdy nebudu jezdecky tak daleko abych ty rozdíly poznal
Měl jsem třeba jakési gumy z číny, směs úplně měkoučká, dezén jak krosová Michelina. Řkal jsem si to bude super, a ona potvora nejela vůbec.
S tím ohýbáním špuntů můžeš mít pravdu, na druhé straně by se ale měla guma trošku umět přizpůsobit podkladu. Bude v tom asi dost velká alchymie.
P.S. nechci kecat ale mám pocit že i některé Micheliny se vyrábějí v Mitasu !
1 reakcí na tento příspěvek Pneu TE410E
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu TE410E
Ale záleží jak moc chceš lítat v terenu...já jezdim hodně asfalt