globalmoto_kveten





Téma: Testy ucinosti prileb
 
26.6.2008 v 10:19
http://www.icmn.cz/c...Hvezdicky-pro-prilby
Ja osobne jsem byl prekvapen vysledkem svoji AGV S-4 co jsem dovezl z USA za 3500 se vsemy poplatky
Předchozí
1 2
Následující

Testy ucinosti prileb

26.6.2008 v 10:27 | Nahoru | #1
Hmmm, mám 3 hvězdičky .... (Airoh Leox Dark)

Testy ucinosti prileb

26.6.2008 v 10:33 | Nahoru | #2
hmmm zajimave

Testy ucinosti prileb

26.6.2008 v 10:46 | Nahoru | #3
4 hvezdicky (Shark RSI)...to docela jde...

Testy ucinosti prileb

26.6.2008 v 10:47 | Nahoru | #4
nejlevnější Lazer LZ6 má 5 hvězdiček jo? A Fiber D1 má jenom 4?To je nějaká blbost ne?

Naposledy editováno 26.06.2008 10:49:23

Testy ucinosti prileb

26.6.2008 v 11:08 | Nahoru | #5
OT-nemá někdo odkaz, jak se zapínají D kroužky? Kdysi jsem to tu viděl a nemůžu to najít,díky

Testy ucinosti prileb

26.6.2008 v 11:19 | Nahoru | #6
Dokud nezverejni metodiku, tak je to informace dost o nicem

Testy ucinosti prileb

26.6.2008 v 11:29 | Nahoru | #7
tý vole---LAZER LZ6 kterou sem koupil ve slevě za 2500kč 5*

Naposledy editováno 26.06.2008 12:16:20

Testy ucinosti prileb

26.6.2008 v 11:34 | Nahoru | #8
podle me by se dolo k tomu odkazu dopracovat staci jim napsat a mozna to tam doplni
Ale v kazdem pripade me hodne prileb prekvapilo

Testy ucinosti prileb

26.6.2008 v 12:19 | Nahoru | #9
Ty bláho docela mě zaráží že Leox má nižší ohodnocení než skořápka Speedfire... rok jsem s tím dělala, osobně odzkoušela a tohle hodnocení je hodně out, aspoň z mého pohledu.

Testy ucinosti prileb

26.6.2008 v 12:22 | Nahoru | #10
Hehe...Araiky teda nic moc...Teda spíš nic, než moc...

Testy ucinosti prileb

26.6.2008 v 12:22 | Nahoru | #11
když jsem si koupil mou Nolanku, tak jsem si sral na hlavu, že za ty prachy mohla byt lepší přilba... jenom mět trochu konfekční hlavu lol a teď mě ten test celkem potěšil

Testy ucinosti prileb

26.6.2008 v 12:23 | Nahoru | #12

Opičátko>Ty bláho docela mě zaráží že Leox má nižší ohodnocení než skořápka Speedfire... rok jsem s tím dělala, osobně odzkoušela a tohle hodnocení je hodně out, aspoň z mého pohledu.



taky se mi to nezdá viz Lazer, kde nejlíp vychází nejlevnější plast LZ6 a Tornado,které bylo mnohem dražší má 2 hvězdičky a to nej co Lazer má má jenom 4, buď chyba v textu nebo testy na hovno

Testy ucinosti prileb

26.6.2008 v 12:23 | Nahoru | #13
SHOEI RAID 2 má o hvězdičku víc, než vyšší model XR1000 ? To je fakt nějaká hovadina

Testy ucinosti prileb

26.6.2008 v 12:25 | Nahoru | #14
no cheece to asi napsat do CSM at to upresni jak testovali a zdroje odkud to je, ale presne vase reakce jsem ocekaval, hodne lidi je prekvapenych jak cert a ja s nima

Testy ucinosti prileb

26.6.2008 v 12:28 | Nahoru | #15
fockewulf> jj, vůbec se mě to nelíbí, jak říkám, speedfire bych si nevzala ani na kolo, teď už, ale s Leoxkou jsem spokojená maximálně... maj v tom nějakej hokej :o

Testy ucinosti prileb

26.6.2008 v 12:29 | Nahoru | #16
Podrobnější informace o testování přinesou příště....

Testy ucinosti prileb

26.6.2008 v 12:30 | Nahoru | #17
papuanec> bodejď by ne... už tak dalo práci přesvědčit "motorkáře" o tom, že speedfire fakt není zrovna nejvhodnější... chudák kolega, teď bude muset vysvětlovat, jakto, že Leox, kterej má 3 hvězdičky, je o tři litry dražší než Speedfire s hvězdičkama 4ma

Testy ucinosti prileb

26.6.2008 v 12:30 | Nahoru | #18
fockewulf>

"..nejlevnější Lazer LZ6 má 5 hvězdiček jo? A Fiber D1 má jenom 4? To je nějaká blbost ne?.."

..úplně to samý jsem chtěl napsat..

Testy ucinosti prileb

26.6.2008 v 12:33 | Nahoru | #19
třeba má LZ6 odolnější povrchovou ůpravu

Testy ucinosti prileb

26.6.2008 v 12:36 | Nahoru | #20

Rod>fockewulf>

"..nejlevnější Lazer LZ6 má 5 hvězdiček jo? A Fiber D1 má jenom 4? To je nějaká blbost ne?.."

..úplně to samý jsem chtěl napsat..



jn to mi je taky divny já ji mám(LZ6) a nezdá se my ze by byla nejak extra dobrá.

Testy ucinosti prileb

26.6.2008 v 12:37 | Nahoru | #21
Koukal jsem ted na jejich stranky> http://sharp.direct...ulating-the-ratings/
Moc jsem po tom nepatral, ale same kecy kecy a metodika (nastaveni vah a kriterii) nikde. Takto je to hvezdickovani skutecne uplne nicnerikajici. :\

Testy ucinosti prileb

26.6.2008 v 12:39 | Nahoru | #22
Mam Shoei XR-1000, testovala jsem jí sama dvakrát o asfalt z čehož jednou z vícerostran i hoblingem po asfaltu a hvězdiček po pádu bych jí dala 10

Testy ucinosti prileb

26.6.2008 v 13:32 | Nahoru | #23
No, nejvíc mě dostalo, že KBC VR2R nejlepší model karbon-kevlar za 7 tisíc má dvě hvězdičky a podle toho testu je skoro nejhorší helma .Pánové ve Velké Británii by na tom testu měli ještě zapracovat.

Naposledy editováno 26.06.2008 18:37:06

Testy ucinosti prileb

26.6.2008 v 13:39 | Nahoru | #24
co kdyz tam byvalou helmu nemam vubec ? lol to bude asi rejcink helma ze

Testy ucinosti prileb

26.6.2008 v 14:12 | Nahoru | #25

BUKVA>No nejvíc mě dostalo že KBC VR2R, nejlepší model karbon-kevlar, za 7 tisíc má dvě hvězdičky a podle toho testu je skoro nejhorší helma .Pánové ve Velké Británii by na tom testu měly ještě zapracovat.


Souhlas a ty prozmenu zapracuj na cestine. lol

Testy ucinosti prileb

26.6.2008 v 14:23 | Nahoru | #26
de o to co tesovali, každopádně už se tu někde řešilo, že kvalitní "umělá" skořepina tlumí náraz lépe, než kompozit. Vždycky jsem si myslel, že se takový helmy dělaj hlavně kvůli váze, ale když se na to KBCčko podívám, tak se výsledkům zas tak moc nedivím. Druhá věc je, že v NCAP nebudou asi žádný ořezávátka....

Testy ucinosti prileb

26.6.2008 v 14:29 | Nahoru | #27
neznamyMonsterD> VR2R má zpracování hodně dobrý, tak nevim

Testy ucinosti prileb

26.6.2008 v 14:42 | Nahoru | #28
Dawe02> je pravda že USA a evropa mají rozdílné testy pro helmy. Pokud je KBC vyráběno podle USA norem, je možné že v EU testu dopadnou blbě

Testy ucinosti prileb

26.6.2008 v 15:03 | Nahoru | #29
Fox>tý wole ty prodáváš helmy a vůbec nic o tom nevíš. Americké homologační testy DOT se od evropských ECE liší tím, že místa na helmě, která budou testována proti průrazu nejsou pevně stanovena, tzn. že výrobce musí udělat helmu "pevnou" na všech místech - proto i vyšší váha. Oproti tomu testy ECE mají pevně stanovena místa testování, proto si výrobce může dovolit tato místa zpevnit a na ostatních rochu materiálu ušetřit - proto mohou být lehčí. Navíc co se prodává v EU musím mít i homologaci ECE! Zkrátka při stejný váze absorbuje umělej materiál asi víc energie, než kompozit, někdo sem dával taky nějakej test. Ale amíci pochopili, že helmu prodává hlavně design, a její základní atributy, jako materiál(karbon zní hrozně dobře )

Testy ucinosti prileb

26.6.2008 v 15:13 | Nahoru | #30
škoda, že tam není marushin
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist