Na starém foru to myslím bylo...
Dále záleží jakou mašinu máš, podle toho volit tvar a rozměry. Na stan a spacák bych kufry konstruoval asi v případě nějakého velkého cestovního endura, na jiných motorkách by asi velké kufry nevypadaly moc pěkně, ale to je věc vkusu. A určitě bych kufry nemontoval moc dozadu, jednak kvůli hmotnosti za osou zadního kola a pak aby to příliš nezakrývalo zadní světlo, blinkry a značku z bočních úhlů.
Animals21 píše: Klidně bych zvolil šířku jen 20cm, není to málo? Stan atd. mužů dat případně na kufry.
Já mám max šířku 21. dopředu se ale zužují, ale když k tomu připočtu ten výklenek ke kolu, budou objemově odpovídat těm 20cm šířky. Vždy se bez problému sbalím dovnitř kufrů i se stanem, spacákem a karimatkou, ale potřeba říct, že jsem co se týče vybavení minimalista. Spacák je velikosti volejbalového míče a karimatka je taky tenčí. Mám ale zase pidi topcase ze skútru.
Umístění dozadu je dáno polohou zadních stupaček. Je dobré tam nechat nějaké místo pro nohu. Jednak nikdy nevíš jestli někoho nepovezeš a taky kdyby jsi je dal hodně dopředu, zůstane Ti pod něma při pádlování v terénu noha a to je na zlomeninu.
1 reakcí na tento příspěvek Fotky nabalených motorek na cesty...
Nejspíš mě něco další ani nenapadlo, tak klidne dal do mě Rámeček držáku jsem viděl nejčastěji 30x20cm. Proč se uchycení řeší na puky a ne třeba navarené matky na drzacich (zkurwenej tablet) a pak šrouby s pulkulatou hlavou skrz kufr?
Letos na přechodu z Polska do Kaliningradské enklávy-Malého Ruska, po zkušenostech s sebou nebudu na další trip na Kavkaz brát topcase, nahradím ho plotnou a válcem. Kanystry byli malé, nedostačující, zejména na Krymu. Nechal jsem na příští sezonu na míru vyrobit placaté duralové kanystry pod brašnu na sedadlo za pilotem pro oba. Objem cca 7l.
Letos na Krymu, manželka, vše se osvědčilo, jen topcase bude nahrazen stejně jako u mě.
Naposledy editováno 28.11.2015 19:53:08
1 reakcí na tento příspěvek Fotky nabalených motorek na cesty...
Jo to je taky jeden z duvodu, jak jsme po ceste nakoupili par blbosti tak se tam uz nechtelo nic vlizt a to jsme vyjizdeli a byli topcasy prazdny a urceny jen na prilbu. Hlavni duvod je ten ze topcase vazi pres 7 kilo prazdnej a nadskakuje a mlati se v nem vsechno kdyz jsme jeli nekde off, spis teda jen polnacky a tak. Objemove bude u vak asi dost podobnej, topcase mam 52 l a vak givi 50 l. ale usetrime tech 7 kilo a vezmem misto toho radeji beneli. Tak to zkusime s vakem a uvidime.
1 reakcí na tento příspěvek Fotky nabalených motorek na cesty...
2 reakcí na tento příspěvek Fotky nabalených motorek na cesty...
S tou plotnou a uvazovanim mas naprosto pravdu. Proto jsem plotnu nechal vyrobit, teda jeste je ve vyrobe, na miru, je siroka 45 cm, takze by tam vak kterej ma na dylku 50 cm mel pasnou akorat. Gumicuky na uvazovanim jsem okopiroval system ROK straps a vyrabim si je sam, prijde me to na zlomek ceny. Oproti zacvaknuti zamku na topcasu to bude urco min pohodlny, ale snad ty ostatni vyhody to vyvazi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fotky nabalených motorek na cesty...
Kurňa pekne to mas navaleny, relativne mala motorka a ve dvou lidech, klobouk dolu pred obema Urcite jste si byly po ceste hodne blizko
1 reakcí na tento příspěvek Fotky nabalených motorek na cesty...
Uch píše: Uzivatel507>
Kurňa pekne to mas navaleny, relativne mala motorka a ve dvou lidech, klobouk dolu pred obema Urcite jste si byly po ceste hodne blizko
nezda se to ale sedacka byla volna jako bez nakladu, takze bezny posez :)
...14 dní ve dvou A, SLO, HR, spaní v penzionech...na mašině 2x22 l boční brašny Vannuci, 50 l mrtvá teta Louis, 21 l tankvak SW Motech...v tankbáglu jen výbava do deště, kterou jsem ani nevytáhnul...místo vaku už jsem koupil 48 l kufr...kámoš na Varanu měl navíc ve vaku na top case výbavu na šnorchlování...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fotky nabalených motorek na cesty...
2 reakcí na tento příspěvek Fotky nabalených motorek na cesty...
dafikk píše: V létě se chystáme k moři. Je možné že V-Strom ve dvou a s báglama bude mít váhu skoro 500kg?? Řešíte někdo váhu když se chystáte na cesty,nebo si mám najít lehčí ženu a sám pár kilo shodit???
Já jsem to teda nikdy neřešil na žádné motorce. Teď jezdím na zzr 1400 a loni jsem byl na dovolené sám, takže v pohodě, ale jinak jsem na tom asi tak (to jsem měl v Itálii před 3 lety)
Motorka 258kg
Já 93kg
Přítelkyně 54kg
Vrchní kufr se stanem 36kg (stan 11,5kg)
Boční kufry 2x16kg =32kg
Tangbak 24kg
tzn. celkem: 497kg a mašina má povolenou 432kg
Takže ne neřeším to
1 reakcí na tento příspěvek Fotky nabalených motorek na cesty...
Já to při odjezdu schválně zvážím vedle ve firmě na váze,ať vím na čem jsem...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fotky nabalených motorek na cesty...
dafikk píše: Alarm> tak to jsem rád,že nejsem jen já kdo potáhne půl tuny přes celou Evropu
Já to při odjezdu schválně zvážím vedle ve firmě na váze,ať vím na čem jsem...
jseš na řadě v rubrice foto-moto.
535xv píše: jseš na řadě v rubrice foto-moto.
Já už sem přispěl. ALe to jsem jel na víkend na GSRu. Pan Strom ještě nejel pořádně napakovaný. V létě bude premiéra!
ujo> musím vzít lehčí ženu,když nechci jet s tankem. Já třeba začal držet dietu,abych z těch svých prasečích 100kg shodil nějaký kilo Osobní závazek je 5kg do léta. Když bude 10kg,tak budu šťastný. Ale je to dřina. V neděli jsem dělal srnčí na víně a nemohl jsem se pořádně nažrat. Musel jsem se krotit a dát si na talířek jen trochu. Ale vidina šlank postavy mě zatím drží zpět. Ženě se moc nechce,tak už vyhrožuji,že vyrazím s nějakou lehčí
1 reakcí na tento příspěvek Fotky nabalených motorek na cesty...
1 reakcí na tento příspěvek Fotky nabalených motorek na cesty...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fotky nabalených motorek na cesty...
Manzak píše: Hery22> To ti ty pantofle neuleti?
neuletí projel jsem s nima takhle celé pobřeží Chorvatska i Černé Hory a drželi jak přibitéEdit: Škoda, že jsem ještě nevyfotil medvitka, kterého jsem koupil dceři v Bosně, jak jel se mnou jako spolujezdec
Naposledy editováno 06.01.2016 04:49:25
Animals21 píše: Vše dobre připomínky, díky za ne
Nejspíš mě něco další ani nenapadlo, tak klidne dal do mě Rámeček držáku jsem viděl nejčastěji 30x20cm. Proč se uchycení řeší na puky a ne třeba navarené matky na drzacich (zkurwenej tablet) a pak šrouby s pulkulatou hlavou skrz kufr?
vrch kufru by měl být zároveň s vrchem sedla,kvůli nohám spolujezdce,šířka kufru po montáži by neměla přesahovat 1 m,ideální stav je mít to stejně široké jako je šířka řidítek +- ,což u malých motorek je celkem problém.tož asi tak