globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: YZF Thundercat, pár dotazu...
23.6.2008 v 14:00
Zdravím...
Našel jsem sice téma Thundercat, ale diskuze se již vydala jiným směrem, tak se omlouvám,ale založil jsem nové téma.

Koupil jsem Thundercata o víkendu, krásná motorka, jsem nadmíru spokojen, jen jsem s ní jel cca 150km, od začátku řazení naprosto úžasný ale ke konci jízdy začala blbnout dvojka... nechtělo se jí a bylo to docela rány proti jiným rychlostem když zapadávala. Mohlo by to být zahřátím? zdá se mi to jako blbost. nevím čím by to mohlo být. ostatní rychostli v pohodě... při řazení dolu vše Oki, jen nahoru z jedničky na dvojku to blbne...

Další otázka... dá se domontovat zadní platový díl co drží SPZ? bez toho abych ho řezal atd...? chtěl bych pak koupit jen kovový držák a pak dát miniblinktry.

Ještě jsem hledal návod ale je to problém. Jestli by někdfo byl tak moc laskav a mohl by ho dát na net nebo poslat emailem.

Díky moc za pomoc

YZF Thundercat, pár dotazu...

26.3.2009 v 20:40 | Nahoru | #511
Ještě k tomu prodávání Thundercatů...Taky jednoho prodávám, na podzim jsem si myslel že když má těch 25 kW tak bude za 70 hned pryč ale to sem se pěkně přepočítal za celý dva roky co ho mám jsem jinýho s 25kW neviděl a když jsem dal před 5ti měsíci inzerát tak jich tam bylo naprodej s 25kW hned několik...sledoval jsem inzerát Kardana a čuměl jsem jak šel postupně s cenou dolu. Ale nakonec ji aspoň prodal. To já si ji radši ještě chvíli nechám i když jsem si plánoval že už touhle dobou budu mít jinou. Ale vždyť Cat je přecé skvělá motorka

Naposledy editováno 26.03.2009 20:41:59

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) YZF Thundercat, pár dotazu...

26.3.2009 v 22:54 | Nahoru | #512
petridas> Když rozepsat, tak rozepsat Příběh nazveme třeba Jak Streetrider ke Thundercatovi přišel Bylo nebylo, vlastně bylo, protože jinak bych to nepsal, jednoho jarního dne roku 2008 se kamarádka M. rozhodla pořídit si motorku. Po prohledání netu padla volba na Yamahu YZF 600R Thundercat. Vzhledem k tomu, že v té době ještě nebyla vlastníkem příslušného řidičského oprávnění, ač mašiny na papíry nejezdí , od původního majitele z HK jsem na ní jel já. U mne v garáži také byla až do konce května, čehož jsem využíval, avšak nezneužíval. V okamžiku, kdy se M. stala držitelkou řidičáku na velkou mašinu, opustil Thundercat mou garáž. Jak jsem si v tu chvíli myslel, a nejen já, na trvalo. Dne 8.7.2008 ovšem přišel okamžik, který vše změnil. V tu dobu probíhal náš letní dětský tábor a M. přijela na mašině, neboť odpoledne nás čekalo vystoupení Máry Černého a přišlo jí stylové, mít tam i svojí motorku. Svrbění mých rukou bylo nepřestávající a tak mi bylo dovoleno projet se. V plánu jsem měl krátkou vyjížďku do města a zpět, jen pro ten pocit, že zase sedím na mašině, cca 6 km. Na takový kousek si přeci nebudu brát hadry a další "zbytečnosti". V parném létě tedy pouze v teniskách, plátěných kraťasech, hedvábné pirátské košily a s přilbou na hlavě jsem se rozjel směr Seč. Po výjezdu z tábořiště na hlavní silnici jsem se rozjel směr město. A spokojeně jsem jel cca 250 m. Před sebou jsem viděl auto, v protisměru také, tak kam spěchat. V okamžiku, kdy jsem zařadil 3ku, rozhodla se z levé strany přejít silnici srnka. Jedním skokem z levé strany silnice, kde na mne ve skrytu čekala, neboť to byl jediný ostrůvek trávy na jinak zcela posekané louce, skočila přímo před mé přední kolo a podívala se mne hluboce do oči. Spousta lidí se mne ptalo, co mne v tu chvíli prolétlo hlavou. To vím naprosto přesně. Ta věta zněla - a do p.či . Pak už to šlo rychle. Pokus o brždění a úhybný manévr - srnka se uhnout nehodlala - pád mašiny na levý bok, klouzání po silnici, mašina v příkopu, já na asfaltu. Výsledek? Sedřené lokty, záda, prdel, levý bok, zlomenina vnějšího kotníku. Motorka dopadla hůř. Komplet rozšvihaný plasty na levé straně, přední blatník a plasty na podsedlovce, promáčklina od kotníku v nádrži, zlomené levé řidítko, uražené zpětné zrcátko, ohnuté vidle. Srnce její pokus o sebevraždu nevyšel, pouze na motoru se našli nějaké její chlupy, spokojeně se dodnes někde pase. Ale já si jí najdu a pak to budou hody Až v okamžiku zvednutí se ze silnice mi došlo, že nemám mobil. První auto, které zastavilo ho bohužel také nemělo. Další už ano. Sice to byli němečtí občané, ale anglicky také rozuměli. Takže jsem zavolal do tábora a čekal na příjezd osobáku s vlekem. Už vím, jak vznikají fámy. Během 10 minut, než jsme přijeli si děti stačili vymyslet, že jsem mrtvý, ovezený vrtulníkem, atd.... Psychicky nejhůř na tom byla přítelkyně, dost slov jsem si vyslechl a pár ran schytal. Strach dělá své. Motorka se přímo z tábora vezla do servisu a tam se léčila zhruba do listopadu. Ano, tak dlouho. M. na ní nespěchala, takže byl čas na opravu a výměnu plastů, vyklepání nádrže, opravu vidlí, sehnání dílů, které nešli opravit a nový lak. Tedy někdy v listopadu za mnou M. přišla s vyúčtováním oprav a výhodnou nabídkou odkoupení již opravené motorky. To nešlo odmítnout. Takže Thundercat se stal mým druhým miláčkem (prvním je samozřejmě přítelkyně ). První věc, kterou jsem udělal, bylo namontování padáků od Rutana - pro jistotu, že. A jak spolu holky vycházejí? Z přítelkyně se stala vášnivá "motorkářka", která překonala strach a odpor a při každé příležitosti se mnou vyráží na projížďky. A jak oba věříme - když počítám i Thundercata tak všichni 3 - čeká nás spolu spousty šťastných km bez nehod. Tak milé děti, to je konec. Nebo začátek? A jestli nepotkali srnku, jezdí si po těch šíleně rozbitých silnicích ještě dnes. Dobrou noc

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) YZF Thundercat, pár dotazu...

26.3.2009 v 23:57 | Nahoru | #513
Streetrider> pekne jsi se rozepsal tak hlavne ze to dopadlo relativne dobre

(reakce na) YZF Thundercat, pár dotazu...

27.3.2009 v 05:42 | Nahoru | #514
Shaker> Jasně, trvalé následky žádné a mašina v garáži

YZF Thundercat, pár dotazu...

27.3.2009 v 10:41 | Nahoru | #515
jj stesti v nestesti!

YZF Thundercat, pár dotazu...

1.4.2009 v 15:18 | Nahoru | #516
panové, pořád mám ještě k mání to čiré plexisklo, tak se můžem domluvit, kdo by měl zájem...

YZF Thundercat, pár dotazu...

1.4.2009 v 19:46 | Nahoru | #517
hosi rychly dotaz potrebuji zjistit jaka je tam zarovka v prednim svetle a co vsechno musim sundat abych se k ni dostal??

YZF Thundercat, pár dotazu...

1.4.2009 v 20:24 | Nahoru | #518
H4?mozna a sundat skoro vsechno:)ted si nejsem jistej, ale plast u budiku a ten bocni plast "nad kapotou".

YZF Thundercat, pár dotazu...

1.4.2009 v 20:31 | Nahoru | #519
tzn. ze musi dolu i plexi a cela predni maska??

YZF Thundercat, pár dotazu...

1.4.2009 v 21:41 | Nahoru | #520
Nee..to ne..to jde i bez toho..ja masku dole nemel ale uz nevim co presne jsem sundal

YZF Thundercat, pár dotazu...

1.4.2009 v 22:34 | Nahoru | #521
podlě mě to bude docela obtížné, jak je známo u těch plastů thundercata

YZF Thundercat, pár dotazu...

1.4.2009 v 23:12 | Nahoru | #522
proč pořád padáte?

YZF Thundercat, pár dotazu...

1.4.2009 v 23:14 | Nahoru | #523
Zarovna nekdy chcipne i bez padu

YZF Thundercat, pár dotazu...

2.4.2009 v 10:57 | Nahoru | #524
Tak pokud se ted nad tím světlem zamyslím,tak budeš minimálně muset sundat plast kolem budíků a ten sundáš jen,když sundáš pravý a levý plastík na krají horní kapotáže-pak by tam šlo šáhnout mezerou mezi budíkama a krkem řízení,ale pokud se tam nedostaneš,tak ti nezbyde nic jiného,než sundat kapotu a k tomu budeš muset sundat i pár jiných plastíků:)) je to s přístupen na vyliž prdel,ale jelikož to pořád odstrojuju a nastrojuju(okruh-silnice) tak už to mám dá se říci v malíku

YZF Thundercat, pár dotazu...

2.4.2009 v 20:05 | Nahoru | #525
tak dneska sem menil olej a filtr takze sem ty plasty mel dole ale zapomel sem na to a az ted sem si vzpomel ze sem tam chtel dat jinou! ona sviti ale hoooodne spatne!

YZF Thundercat, pár dotazu...

2.4.2009 v 20:25 | Nahoru | #526
Na olej plasty sundavat nemusíš ne-stačí jen povolit spojovací šroub dole pod motorkou co drží dva boční plasty a klín před olej. filtrem a to stačí-teda já to tak praktikuju

YZF Thundercat, pár dotazu...

2.4.2009 v 20:32 | Nahoru | #527
no ja vim jen sem to chtel rozebrat a vycistit no ale nakonec se mi chtela vycistit jen jedna strana a slo to zpatky

YZF Thundercat, pár dotazu...

7.4.2009 v 19:45 | Nahoru | #528
Zdarec chlapíci, tak konečně se nám počasí umoudřilo a jde parádně jezdit. A co vy, už jste to po zimě dali do kupy a jezdíte taky?

YZF Thundercat, pár dotazu...

7.4.2009 v 19:56 | Nahoru | #529
Jasne, vsechno jezdi, vsechno funguje..akorat kapota poskrabana :\ Letos je cil 10k km a koleno na asfalte

2 reakcí na tento příspěvek YZF Thundercat, pár dotazu...

8.4.2009 v 22:01 | Nahoru | #530
chlopi, máte někdo na předku gumu 120-70-17 - může to být ?

YZF Thundercat, pár dotazu...

9.4.2009 v 12:01 | Nahoru | #531
Já tam mám 120/60/17 a myslím si , že už je to jen tak tak...

YZF Thundercat, pár dotazu...

9.4.2009 v 14:26 | Nahoru | #532
Já to včera komplet složil(nastrojil ) a o víkendu vyrážím něco pojezdit-budu muset po zimě trošku potrénovat

Měl jsem tam jednou takto vysokou gumu a prodřel jsem plast za předním blatníkem,ale jak se to odřelo,tak už to ted funguje

1 reakcí na tento příspěvek YZF Thundercat, pár dotazu...

11.4.2009 v 09:07 | Nahoru | #533
známá by si chtěla koupit thundercata,r.v.2000 a vyš tak kdyby se ho nahodou chtěl někdo zbavit tak dejte vědět.Dík

YZF Thundercat, pár dotazu...

11.4.2009 v 12:07 | Nahoru | #534
tak ja myslim ze kazdy by rad prodal ale zalezi za jaky prachy! ja jednoho takoveho mam pokud bude mit zajem tak at pisne na email nebo sz! ale rikam prodat nemusim zalezi kolik nabidne tak by se dalo uvazovat!

(reakce na) YZF Thundercat, pár dotazu...

14.4.2009 v 10:34 | Nahoru | #535

tom99>chlopi, máte někdo na předku gumu 120-70-17 - může to být ?



pekna 120-70-17 mi lezi na hromade s gumama a chystam se ze ji pouziju, protoze origo 120-60-17 uz jevi znamky opotrebeni, ale zatim to vyzkouseno nemam....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) YZF Thundercat, pár dotazu...

14.4.2009 v 10:36 | Nahoru | #536

šneček>známá by si chtěla koupit thundercata,r.v.2000 a vyš tak kdyby se ho nahodou chtěl někdo zbavit tak dejte vědět.Dík



vzhledem k tomu ze 97-2007 je furt ten samej vehikl, tak je imho zbytecny platit vic za novejsi a proste bych vybral jakejkoliv od 97 a hledal kus v nejlepsim stavu....

(reakce na) YZF Thundercat, pár dotazu...

14.4.2009 v 23:03 | Nahoru | #537
hIGGI> uvažuji že obuju dunlop qualifer II, ale ještě jsem na ně nic neslyšel ??? :\

YZF Thundercat, pár dotazu...

15.4.2009 v 08:53 | Nahoru | #538
Higgi tak tak je to pořád to samé-jen snad někde v roce 01-02 ubyla jedna poloha na zadním centrálu,jinak je to stejný,takže spíš hledat pěkný kousek a na rok moc nekoukat

TOM99 myslím,že nebudeš sklamanej-koukni na stránky hamleta-mám pocit,že tam na ně je nějaký test

YZF Thundercat, pár dotazu...

16.4.2009 v 11:42 | Nahoru | #539
Hosi, mate nekdo bocni tasky/kufry? Potrebuju to nejakou rozumnou bagaz pro cestovani ve 2.

YZF Thundercat, pár dotazu...

16.4.2009 v 11:47 | Nahoru | #540
ja mam bocni tasky !! a v pohode! jen mi to trosku dre lak ale to se da vyresit nejakou folii!!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Thundercat - karburátor Yamaha YZF 600R Thundercat Okin1 11 6.11.2023 v 23:51 2stroke
Motorka 35 kW pro A2 - silniční Yamaha YZF 600R Thundercat, Kawasaki ZZR 600, Honda ... Joel1 4 6.7.2023 v 19:54 Joel1
Sada na snížení výšky Yamaha thunde... Yamaha YZF 600R Thundercat R.a.F 5 2.11.2022 v 19:53 assassin
HJC IS 17 Yamaha YZF 600R Thundercat Malibu86 10 7.1.2021 v 14:20 vopák
Motor cukne spadne otáčkoměr a zase... Yamaha YZF 600R Thundercat Kalich94 3 26.8.2020 v 15:27 FiZzeR


TOPlist