Při přechodu do vyšších otáček (od 7- 8 000 nahoru) začne škubat a ztrácí výkon.
Nedělá to vždycky a hlavně na delší kvalty. 4,5,6
karbeci před sezónou vyčištěný, synchronizace a podlaky je udělaná, svíčky nový, Vzducháč má tak 3 000.
má někdo nějakej nápad čím to může být?
Dolík ....taky to tipuju na benzín,
Jel sem to projet ještě bez helmy a poslouchal a když to začne dělat tak to má divnej zvuk, jako by se to hádalo, nebo občas vynechával válec. Podle mě je tam moc málo, nebo naopak moc benzínu,
zejtra sundám nádrž, vypláchnu, vyčistím filtr a profouknu hadice , kouknu na tu pumpu a uvidím.
btw. nevím jestli příčina nemusí být v seřízení karburátorů.
(vyyčištění, synchronizace,podtlaky, seřízení )
Nechal jsem to dělat v hondě před měsícem a přišlo mi že mě vůbec nebrali když sem jim říkal že je tam K&N a Dynojet
Od tý doby mi to při brždění motorem v nízkejch točkách lehce střílí do vejfuků
u mě teda čerpadlo zapne jen při zapnutí zapalování aby se zaplnili plovákovky, pak už tam teče benál sám.
Fuel pump operation
Intake process
As the crankcase internal pressure decreases, negative pressure is applied to the diaphragm chamber pressing the diaphragm to go down. The volume of the diaphragm chamber increases the intake valve is opened
Discharge process
As the crankcase internal pressure increases, the diaphragm goes up and gasoline is discharged out of the diaphragm chamber trough discharge valve
Control of fuel pressure
As the engine speed and the negative pressure cycle in the crankcase, fuel pressure from the discharge side toward the carburetor increases. Under such a condition, the ball valve is opened to return the gasoline to the intake side, controling the fuel pressure