globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nejde do otáček
 
22.6.2008 v 15:55
SV 650 00
Při přechodu do vyšších otáček (od 7- 8 000 nahoru) začne škubat a ztrácí výkon.
Nedělá to vždycky a hlavně na delší kvalty. 4,5,6
karbeci před sezónou vyčištěný, synchronizace a podlaky je udělaná, svíčky nový, Vzducháč má tak 3 000.

má někdo nějakej nápad čím to může být?

Nejde do otáček

22.6.2008 v 15:56 | Nahoru | #1
má SV palivové čerpadlo?

Nejde do otáček

22.6.2008 v 18:29 | Nahoru | #2
Jesli to má náporový sání (píšťaly) tak bych doporučoval překontrolovat průchodnost.

Nejde do otáček

22.6.2008 v 19:09 | Nahoru | #3
Dolík .... no jasne že je tam pumpa

Naposledy editováno 22.06.2008 19:16:25

Nejde do otáček

22.6.2008 v 20:19 | Nahoru | #4

čoud>Jesli to má náporový sání (píšťaly) tak bych doporučoval překontrolovat průchodnost.



Já bych to taky viděl na sání...

Nejde do otáček

22.6.2008 v 20:23 | Nahoru | #5
já bych to viděl na zasranej vzduchovej filtr

Nejde do otáček

22.6.2008 v 20:24 | Nahoru | #6
Esli to nejede jen na dva válce ??

Nejde do otáček

22.6.2008 v 21:06 | Nahoru | #7
Tak to nech nějak přeměřit, jestli to dost tlačí. Jednou nám to tu dělalo YZF 750. sice jen na 6ku, v otáčkách a po delší době. prostě došla šťáva v karbecoch, když ubral, tak to dotlakovalo a bylo to ok.

Naposledy editováno 22.06.2008 21:07:05

Nejde do otáček

22.6.2008 v 22:50 | Nahoru | #8
medved_bedrich : to by to dělalo pořád a ne někdy

Dolík ....taky to tipuju na benzín,
Jel sem to projet ještě bez helmy a poslouchal a když to začne dělat tak to má divnej zvuk, jako by se to hádalo, nebo občas vynechával válec. Podle mě je tam moc málo, nebo naopak moc benzínu,
zejtra sundám nádrž, vypláchnu, vyčistím filtr a profouknu hadice , kouknu na tu pumpu a uvidím.

btw. nevím jestli příčina nemusí být v seřízení karburátorů.
(vyyčištění, synchronizace,podtlaky, seřízení )
Nechal jsem to dělat v hondě před měsícem a přišlo mi že mě vůbec nebrali když sem jim říkal že je tam K&N a Dynojet
Od tý doby mi to při brždění motorem v nízkejch točkách lehce střílí do vejfuků

Nejde do otáček

23.6.2008 v 07:46 | Nahoru | #9
já teda nevím jak to je u tvojí moto ale pokud má karbece, tak nemá náhodou čerpadlo jinou funkci než u vstřikování kdy rve stále palivo do distributoru??
u mě teda čerpadlo zapne jen při zapnutí zapalování aby se zaplnili plovákovky, pak už tam teče benál sám.

Nejde do otáček

23.6.2008 v 08:56 | Nahoru | #10
Jurawood : tak kukám do manuálu , ale díky mé angličtině tomu rozumím na 3/4

Fuel pump operation

Intake process
As the crankcase internal pressure decreases, negative pressure is applied to the diaphragm chamber pressing the diaphragm to go down. The volume of the diaphragm chamber increases the intake valve is opened

Discharge process
As the crankcase internal pressure increases, the diaphragm goes up and gasoline is discharged out of the diaphragm chamber trough discharge valve

Control of fuel pressure
As the engine speed and the negative pressure cycle in the crankcase, fuel pressure from the discharge side toward the carburetor increases. Under such a condition, the ball valve is opened to return the gasoline to the intake side, controling the fuel pressure

Nejde do otáček

26.7.2010 v 12:02 | Nahoru | #11
Zdar chci se zeptat jestli si to teda nejak vyresil, jelikoz mam podobny problem. Dik
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist