planuju porizeni novyho auta, uz mam svyho kandidata, ale nerad bych na nejaky auto zapomel.
Mam trosku jiny pozadavky nez Vila v jinym vlaknu, proto zakladam tohle
Pozadavky:
- rocne najedu cca 15 tis. km (polovina mesto a dalnice, zbytek okresky),
- nepotrebuju jezdit nejak extra rychle - tzn. max 160 km/h pri predjizdeni,
- auto by melo byt relativne bezpecny (airbagy, aspon rozumny deformacni zony, dostatek zrychleni na opusteni krizovatky, predjeti),
- ted vozim psa, casem budu vozit kocarek (za dlouhooooo),
- auto bych si chtel nechat aspon 3 roky,
- dostupnost nahradnich dilu,
- vzhled aspon trosku "na urovni" (kdyz ted jedu za klientem Corsou, r.v. 97, tak to nejak neni ono, ale nepotrebuju nejnovejsi audinu),
- mam rad kombiky,
- kvalita a dostupnost nahradnich dilu,
- prijatelny naklady na provoz,
- klimatizace potesi,
- CD, elektricky stahovani okynek a posilovac podminkou,
- melo by byt snadny na rizeni (nepotrebuju ostrej sportak, chci si v aute odpocinout, ridit ho bude i pritelkyne).
A cenovy strop je 180 tis. Kc.
Diky
japonci(samozřejmě jen některy) sou v testech Tuv většinou na prvních místech, ale o nich toho moc nevím.
QuentinUW>já bych vůbec neváhal a šel do tohohle:
http://www.sauto.cz/...r_id=6446179 [/quote]
tohle auto jsem v pondělí projížděl, bylo u nás na pojistnou událost a v replice se nedělá ani blaták a světlo tuším bylo za 5tis, takže díly sehnat je špaténka, jinak to jede jak lemra,ale zajímavej iteriér
Bago>Mirek12> tý, Mirku, já si tu tvou náklonnost neumím jinak vysvětlit, než že jsi to TDi sám konstruoval!
to ne, já měl Subaru Imreza 1.6 to má podvozej jak víno , tichej jako prase, ale žralo to jako prase kolem 12-15litrů a vlastně to za tu spotřebu ani moc nejelo , v neposlední řadě slabé brzdy. Tedka mám Tíčko a nemám proč měnit, si říkám co by bylo lepší?? dílu jak nasranejch všude , závady jsou profláklé na foru ti dokážou z Logu pomoct takže ta celková oprava je velmi zajímavá, v práci říkám áá Tíčko tak ot nebude problém
xmickey>rydlas>jak už někdo psal... ochcáfku, v ropě, fialky, hagusy, hlíny, šedá metla, samo že fkombajnu, červený TDčko, šíbr, žádný švihadla, fšechnofelektrice, kouli a palubku fdřevotřísce a kožený židle... prostě sen český famílie
jestli chceš fakt auto, tak si rozhodně neber Das Auto, ale třeba E39, nejkrásnější novodobej bawor všech dob...
cekal sem, kdy prihodis bmw
neznam nikoho, kdo by ho mel - takze nemam reference...
Znám velmi dobře E36 a E39...
Přemejšlej u nákupu tak, že tyhle auta, když byly funglovky tak stály 800 - 1,5 mil. (podle výbav, motorů atak..) takže všechno co v nich je dost kvalitní materiál..
Strejc prodával svoji E39 za 180 tis. (kupoval ji za 1,6 milionu v roce 1998)
Věkem jsou sice starší, ale bez problému přečkaj všechny Focuse, Fabie nebo jakykoliv koncernovy auto z roku 2000 a vejs..
Vyhody u BMW:
- super vzhled
- perfektni podvozek s lehkou sportovni naturou
- spickovy brzdy
- dostatek vykonu u sesti-osmivalcu obzvlast
- pohodli
- velikost
- komfort
- BMW klub s nekonecnou znalostni databazi o jakemkoliv modelu - tzn. hodne veci si opravis sam, jen kdyz se na to zeptas..
- dosud neznám nikoho, kdo by na BMW nějak výrazně nadával a navždy nad touto značkou zlomil hool
Nevýhody:
- spotreba (bez problemu si vezme 8-12 l/100km)
- cena origo dílů (ale druhovýroba je též velmi kvalitní)
U mně je to fakt BMW... pokud přežiješ, že to často žere i trávu okolo silnice, tak tě už BMW nepustí
rydlas>xmickey>rydlas>.....
U mně je to fakt BMW... pokud přežiješ, že to často žere i trávu okolo silnice, tak tě už BMW nepustí
tak to si nejsem jistej, uvital bych aspon trochu rozumnou spotrebu (u motorky to neresim, ale u auta zatim jo )
Naposledy editováno 20.06.2008 14:30:24
steve4ever>A co takhle Golf IV. Spolehlivý, bezpečný a hlavně kvalitní. Na to kolik najezdíš je ideální motor 1,6 benzín. Stačí na to hodit pěkný kola a máš mazlika. A další výhoda: relativně dost náhradních dílů po bazarech.
od kdy do kdy se delala 4. generace?
steve4ever>A co takhle Golf IV. Spolehlivý, bezpečný a hlavně kvalitní. Na to kolik najezdíš je ideální motor 1,6 benzín. Stačí na to hodit pěkný kola a máš mazlika. A další výhoda: relativně dost náhradních dílů po bazarech.
jj a nezapomeň na ultra mega křídlo a koncovku z Baumaxu za 399,-
jo a mračítka...
jirka mz>xmickey> 4 generace se delala od 1997 do 2005 tady se v diskusi dozvíš víc, o VW je tam uplně všchno http://www.vw-club.cz/ [/quote]
diky, kouknu
Jinak volvo V40 nebrat, to je poměrně průserový model. Je to první auto, které vyvinul ford poté, co koupil od volva divizi osobních aut. A dost tím zkazil téhle značce renomé. Není to špatné auto, ale ve srovnání s jinými modely téhle značky kvalitou dost pokulhává.
xmickey>rydlas>xmickey>rydlas>.....
U mně je to fakt BMW... pokud přežiješ, že to často žere i trávu okolo silnice, tak tě už BMW nepustí
tak to si nejsem jistej, uvital bych aspon trochu rozumnou spotrebu (u motorky to neresim, ale u auta zatim jo )
Mládě.Fidži>xmickey>rydlas>xmickey>rydlas>.....
U mně je to fakt BMW... pokud přežiješ, že to často žere i trávu okolo silnice, tak tě už BMW nepustí
tak to si nejsem jistej, uvital bych aspon trochu rozumnou spotrebu (u motorky to neresim, ale u auta zatim jo )Tak to potom doporučuju motor 530d. Máme ho a kombinovaná je 6,7l(60% mimo + 30% město)
a 10 zbylejch procent ho trápíš na neutrál v garáži?brrm brrrm! lol
a jak tady psal steve4ever tak to ti taky dobře radí!Být tebou rozhodně nevahám,,hodně lidí si chválí golfa,,,
mercedes c:kočárek,pěkné svezení,s 2.2 dci super spotřeba,vepředu dost místa,vzádu je to horší(cca stejné jako BMW,srovnávám s octávou)
A4:něco mezi...dá se sehnat 4X4...
passat B5:skoro to samé jako audi,jen jich bude vic
všechny se dají sehnat v libové výbavě,dílů je dost.budou to 10 let stará auta,ale vypadjí dobře,jsou bezpečná dobře vypadájí,dobře jezdí...