globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dukátek multistrada
 
31.7.2007 v 16:19
zdravím majitele multistrady, uvažuju o její koupi, podělte se pls o vaše zkušenosti.Díky barokář

P.S. ....snad stihnu ještě konec sezóny

Dukátek multistrada

31.7.2007 v 20:14 | Nahoru | #1
kamarád ji měl a pochvaloval si ji ..

Dukátek multistrada

31.7.2007 v 21:08 | Nahoru | #2
Já měl možnost svézt se na MTS1100, opravdu jen decentně, ale oslovila mě neskutečným způsobem... Pohodlný posaz, prostorné sedlo, přehledná palubka, perfektní motor, hravý podvozek... Na české silnice ideální bajk - ve správných rukách dokáže dělat divy... *yes*

Dukátek multistrada

1.8.2007 v 15:56 | Nahoru | #3
Vloni jsem vlastnil MTS 1000 - dvouventil parádně zatahuje odspodu, ze zatáček (hlavně vracáků) tě vystřelí jako prak. Kvatly má celkem krátký, takže na jedničku se jí chce pořád na záda. Hlavně je krásně ovladatelná. Akorát se na ní nedá jet dýl větší rychlostí (víc jak 140 km/h), páč opravdu není stavěná na zalehnutí. Řídítka jsou hodně u řidiče, takže se na ní sedí úplně rovně. Ale na okresky je to super vercajk. Sice má delší zdvihy, ale pořád je to Ducati, takže tě stejně kapku natřese. Palubní počítač je třeba brát s rezervou, občas s člověkem laškuje (spotřeba, dojezd atd.)

1 reakcí na tento příspěvek Dukátek multistrada

1.8.2007 v 20:07 | Nahoru | #4
tak díky za odpovědi, na rychlejší přesuny, cestování ji nehledám, ale věřím, že i to by zvládla se ctí.Byl jsem na yamaze virago 535 ve Španělsku a v poho.
Zkrátka, pokud je to hravá kočička, tak ty já rád :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dukátek multistrada

1.8.2007 v 21:14 | Nahoru | #5
barokář>tak jestli si byl na 535-ce ve spanelsku, tak pro tebe bude multistrada i paradni cestak ;) *yes*

(reakce na) Dukátek multistrada

1.8.2007 v 23:37 | Nahoru | #6
fenri>..no jasně,byl jsem tam i s přítulkou, seděla za mnou. :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek Dukátek multistrada

6.8.2007 v 07:53 | Nahoru | #7
Vlastním Multistrádu už několik let. Je to model z počátku výroby, který trpěl několika neduhy, které u dalších ročníků fabrika odstranila. Jedná se např. o boční stojan, na kterém se motorka ráda vyvracela. Dále sedadla, která ačkoliv vypadají pohodlně, jsou tvrdá jak superbike. Nejlepší varianta je vyměnit za gelová z nabídky PERFORMANCE.
Taky problém s volnoběhem-zhasíná, a palivoměr, který je nepoužitelný. Je to problém konstrukce nádrže, která začíná u řidítek a končí pod zadkem spolujezdce. Později fabrika také vyměnila rzcátka za delší, řidítka za hliníková atd.
Jinak supr motorka. Už jsem na ní absolvoval 14 denní cestu po Rakousku, Italii, Švýcarsku, letos 10 dní Slovinsko. Vše se spolujezdcem, 2-kufry, zadním báglem, při spotřebě do 5l. Nejraději má horské serpentínky, nevadí ani šotolinové cesty. Má sice maximálku 200, ale cestovat podálnice není nejvhodnější. Vše bez poruch. Jen pravidelná údržba-jako u každé duchcati.

(reakce na) Dukátek multistrada

6.8.2007 v 08:09 | Nahoru | #8
jiri999> známý tak MSD a přesně sedí všechny ty mouchy co jsi napsal. On má navíc trošku problém s občasným startováním, kdy zahřátý motor po zmáčknutí startéru klidně točí i 15 vteřin něž chytne. Není to pravidlo, ale stane se a zamrzí to. Nevíš, jak toto odstranit? Měl by radost. Díky..

(reakce na) Dukátek multistrada

6.8.2007 v 10:33 | Nahoru | #9
Taktéž se podepisuju pod zkušenost Jiriho. Mám ji cca měsíc a móóc mě baví, splňuje vše to, co jsem od ní očekával. Jak ta sedí... Po startu mi občas chcípne taky, bylo mi řečeno, že to dělaj. Údajně pomůže seřízení vstřikování. Nevíš Jirko, kolik stojí baj vočko to gelový sedlo? Vím, můžu napsat Papežíkům, ale takhle to možná bude rychlejší. Dík.

1 reakcí na tento příspěvek Dukátek multistrada

6.8.2007 v 13:46 | Nahoru | #10
zhasínání motoru - problém, se kterým si nikdo neví rady. Studený motor naskočí ihned, po chvíli zhasne, zase chytne, běží pár vteřin zhasne. Nejlepší podržet chvíli plyn rukou. Motocykl nemá mechanický sytič, ale motorkem ovládanou klapku. A zřejmě pokyny z počítače na motorek nejsou jak mají být. Startování je ještě zajímavé tím, če stačí zmáčknout tlačítko, pustit a startér točí dokud motor nenaskočí nebo cca po 15 vteřinách vypne. Takže pokud motor nechytá dobře, a nechci si rychle vybít baterku, je nutno po několika otáčkách starteru vypnout ho vypínačem. Problém se startováním zahřátého motoru jsem nikdy neměl. Ten naskočí dobře a dřží volnoběh.
Sedadla PERFORMANCE jsem kupoval u Papežíků před 2-mi lety a už si opravdu nepamatuji za kolik. Ale levné to nebylo. O něco levnější vychází sedla z novějších verzí Multistrády, ale nejsou tak komfortní, nejsou gelová.

(reakce na) Dukátek multistrada

7.8.2007 v 10:07 | Nahoru | #11
Díky Jirko za odpo, takhle přesně to dělám, lehounce jí pomůžu plynem na cca pět vteřin a pak už drží. I lehce zahřátá už chytá v poho. Jen si pořád zvykám na ty zvuky, kámoš to glosoval stručně: Ti tam lítá ojnice nebo máš v prdeli futra! Na to sedlo se zeptám, že to levný nebude je mi vcelku jasný, co u Ducati v katalogu PERFORMANCE je, že...

Dukátek multistrada

7.8.2007 v 20:25 | Nahoru | #12
...tak kluci díky,drobné chybky neva,tolerance je třeba i u motorky- nobody (nothing) is perfect. hlavně, že jinak přináší radost, požitek z jízdy. :thmubup:
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist