globalmoto_kveten





Téma: Přístup k zákazníkovi-no to mě poser...
 
16.6.2008 v 10:48
Potřeboval sem vědět, jak je to s přípravkama na řetězy na týhle stránce http://www.berantuning.com/index_cz.htm
Poslal sem včera mail a před chvílí došla odpověď..

-Dobrý den,

-chtěl bych se zeptat, jaký je rozdíl v přípravcích na řetězy -"Hoby" a "Profi". Jde i s tím "Hobby" řetěz 530 bez problému -snýtovat? V případě, že ano, obratem objednám. Je k výrobku -nějaký návod? Díky za brzkou odpověď.
-S pozdravem blabla..

-Nejde

-S pozdravem
-Pavel Beran
-BERAN TUNING s.r.o.

To sem nežral..co to je?? Těm se ale musí dařit, když na potenciálního zákazníka takhle serou..prostě paráda. A člověk se s podobným chováním setkává často, to se maj všichni fakt tak dobře, že jim je semtam nějakej ten zákazník u prdele?
Předchozí
1 2
Následující

Přístup k zákazníkovi-no to mě poser...

16.6.2008 v 10:50 | Nahoru | #1
no co kdyz nejde tak nejde :D strucna a jasna odpoved lol

Přístup k zákazníkovi-no to mě poser...

16.6.2008 v 10:51 | Nahoru | #2
kdybych měl kolem každýho chytráka lítat 5 minut, tak celej den nedělám nic jinýho. odpověděl strože ale přesně...

Přístup k zákazníkovi-no to mě poser...

16.6.2008 v 10:57 | Nahoru | #3
no tak moh aspoň pozdravit, to by mu zabralo asi tak pět vteřin

Přístup k zákazníkovi-no to mě poser...

16.6.2008 v 10:58 | Nahoru | #4
Až na to, že mi moh doporučit výrobek, se kterým to jde. Mimo to neodpověděl na to, jakej je mezi nima rozdíl, na což se se ptal na začátku. Žádná odpověď na pozdrav... To je chování vesnickýho burana. Jo, ovšem jestli je kšeftů dost, proč se zatěžovat aspoň se základní slušností, že..

Edit..já se takhle zachovat k zákazníkovi, tak letim z fleku.

Naposledy editováno 16.06.2008 11:00:07

Přístup k zákazníkovi-no to mě poser...

16.6.2008 v 10:59 | Nahoru | #5
chybí tam jen pozdrav, jinak je odpověd v pořádku. Když mu denně takových mailů přijde 100 a každýmu by tam měl psát román tak fakt nebude dělat nic jinýho

Naposledy editováno 16.06.2008 10:59:33

Přístup k zákazníkovi-no to mě poser...

16.6.2008 v 11:01 | Nahoru | #6
kakabus> no to moh, ale asi je to majitel, nemá moc času a nepřipadal jsi mu jako potencionální zákazník nicméně kdybych odpovídala na poptávky v práci slovy Nemáme, tak mám padáka

Přístup k zákazníkovi-no to mě poser...

16.6.2008 v 11:01 | Nahoru | #7
Lada.s> Tak to ať si de s takovým krámem do prdele, když je línej udělat si dvě minuty na zákazníka a napsat dvě věty.

Přístup k zákazníkovi-no to mě poser...

16.6.2008 v 11:02 | Nahoru | #8
Stejný jednání jsem zažil, když jsem kupoval vybavení do kuchyně (úhrnně asi za 40 litrů) (asi to bylo furt málo)...

Přístup k zákazníkovi-no to mě poser...

16.6.2008 v 11:03 | Nahoru | #9
A tu informaci si jako teď mám vycucat z prstu, nebo mu mám zavolat? To bych se asi i bál, co by mi do toho telefonu řek a čas by tím taky asi neušetřil..tak jakej to má smysl?

Přístup k zákazníkovi-no to mě poser...

16.6.2008 v 11:05 | Nahoru | #10
hh no je fakt ze u me by tim taky skoncil ale z druhy strany ono odpovidat na prudici maily od vysiraku je vycerpavajici cinnost.
si moh bejt stej v poradi a uz to chlapec neustal :D

Přístup k zákazníkovi-no to mě poser...

16.6.2008 v 11:05 | Nahoru | #11
kakabus> máš recht, když nemá 2 minuty na slušnou odpověď nekoupím u něj nic, ani kdyby byl jedinej kdo to prodává. Poslední dobou se s tímhle přístupem člověk setkává nějak často, někteří se ani neráčí odpovědět.
A nastavit si automatický oslovení "Dobrý den" do mejlu je otázka 30 sekund i s odzkoušením.

Přístup k zákazníkovi-no to mě poser...

16.6.2008 v 11:06 | Nahoru | #12
No sice jednání nic moc, ale když mrknu na stránky, tak to tam máš všechno napsaný, ten rozdíl hobby a profi je v materiálu a provedení.

cituju:Přípravky na řetězy umožňují rozlisování, zalisování a zanýtování řetězů typu 420, 428, 520, 525, 530 - lze použít i na rozvodové řetězy. Sada obsahuje adapter na rozvodové řetězy.

Přístup k zákazníkovi-no to mě poser...

16.6.2008 v 11:07 | Nahoru | #13

kakabus>Lada.s> Tak to ať si de s takovým krámem do prdele, když je línej udělat si dvě minuty na zákazníka a napsat dvě věty.



otazka je, jestli jsi zakaznik.... zakaznik je totiz clovek, ktery plati, nikoliv ten, ktery se pouze informuje.
no offense

Přístup k zákazníkovi-no to mě poser...

16.6.2008 v 11:07 | Nahoru | #14
nasrat, náš zákazník, náš pán,i potenciální

Naposledy editováno 16.06.2008 11:08:35

Přístup k zákazníkovi-no to mě poser...

16.6.2008 v 11:08 | Nahoru | #15
Jednoduchá rada. Když se ti ten přístup nelíbí, tak to tam prostě nekupuj.

Přístup k zákazníkovi-no to mě poser...

16.6.2008 v 11:11 | Nahoru | #16
Bergr> Přesně tak, přípravky by na to měly jít použít, v sadě je podle toho popisu navíc adaptér na rozvoďáky. Akorát že mi napsal, že to na snejtování 530 řetězu použít nejde.

MedWed> Jasný..proto sem tam taky psal, že bych ho obratem objednal..no tak já nevim jak to ještě mám udělat, nejdřív koupit a pak se ptát??

Přístup k zákazníkovi-no to mě poser...

16.6.2008 v 11:12 | Nahoru | #17
Ten mě vytočil, jak už dlouho nikdo..jdu si dát cigáro.

Přístup k zákazníkovi-no to mě poser...

16.6.2008 v 11:14 | Nahoru | #18
kakabus> No jestli to nebral tak, že na blbou otázku blbá odpověď, nevím co bych si myslel já, kdybych to tam jasně napsal, k šemu to je atd a pak se mě na to někdo třeba x krát ptal ještě mailem, pokud to chceš, kup to, pokud ti to nepůjde, můžeš to do 14 dní vrátit bez udání důvodu, nebo jak to je.

Přístup k zákazníkovi-no to mě poser...

16.6.2008 v 11:22 | Nahoru | #19
až se vrátíš ven kladívko a plochej dulčík, a ušetřený keš dej do nádrže

Přístup k zákazníkovi-no to mě poser...

16.6.2008 v 11:23 | Nahoru | #20
Bergr> Jo tak kdyby to tam bylo popsaný dobře, tak by ten můj dotaz byl blbej, ale když to má blbě popsaný..? A já chci přípravek, kterým to jde, ne přípravek, u kterýho si nejsem jistej.
Tak po dalším dotazu, jestli to jde tím Profi mi přišla dokonze celá jedna věta.."S profi to po úpravách jde"...taky dobrý. Asi si radši něco zbouchám doma kladivem sám.

Přístup k zákazníkovi-no to mě poser...

16.6.2008 v 11:30 | Nahoru | #21
Bergr> Někdy toho má člověk dost,ale zákazník na to....On asi nestál o kšeft, nebo po cestě do práce ztratil náladu. Každopádně bych po této odpovědi zapoměl, že tato firma existuje.

Přístup k zákazníkovi-no to mě poser...

16.6.2008 v 11:36 | Nahoru | #22
Tak mě napadlo, jestli mu neposlat ještě dotaz, jestli to jde aspoň s tou sadou.. lol

Přístup k zákazníkovi-no to mě poser...

16.6.2008 v 11:40 | Nahoru | #23
bohajeho co rešíš ? to není krám pro lidi co si nechávaj menit olej v servisu. Už i když se podíváš na ten web tak ti musí bejt jasné, že se tam počítá s jakýmsi přehledem zákazníka a hlavně s tím, že ví co chce. A na snýtování řetězu ti stačí kladivo .

Nakupuju tam docela často a jsem velmi spokojenej.

TAK JSEM TO DOČETL CELÉ A SEŠ FAKT JELITO :)

Naposledy editováno 16.06.2008 11:45:46

Přístup k zákazníkovi-no to mě poser...

16.6.2008 v 11:51 | Nahoru | #24
No tak mě teda napadá, proč to prodává jako nýtovačku na řetěz, když to tím nejde lol lol lol lol , i když to tam jasně píše, i typy řetězů, i ten tvůj 530 tam je. Tohle teda nějak neberu zas já, jinak osobně používám kladivo.

Přístup k zákazníkovi-no to mě poser...

16.6.2008 v 11:52 | Nahoru | #25
Joraell> Ty seš taky z vesnice, viď?

Přístup k zákazníkovi-no to mě poser...

16.6.2008 v 11:52 | Nahoru | #26

kakabus>
MedWed> Jasný..proto sem tam taky psal, že bych ho obratem objednal..no tak já nevim jak to ještě mám udělat, nejdřív koupit a pak se ptát??



vis... ja si zase rikam, ze papir snese vsechno... takze pokud neplatis, tak jsi jen opruz :D
no offense
BTW, s RaFanakem pocitas? ( II. vikend v cervenci )

Přístup k zákazníkovi-no to mě poser...

16.6.2008 v 11:57 | Nahoru | #27

kakabus>Joraell> Ty seš taky z vesnice, viď?



Jsem a jsem na to patřičně hrdej. Alespoň tu potom nemusím zakládat témata ve kterých poukazuji na to jakej jsem blbec .-).
Promiň, ale v tvém případě se na nýtovačku vykašli a odvez vysavač do servisu tam ti ten řetěz upravěj.

Přístup k zákazníkovi-no to mě poser...

16.6.2008 v 12:08 | Nahoru | #28
nevim co řečíš,můžeš být rád,že vůbec napsal...

Přístup k zákazníkovi-no to mě poser...

16.6.2008 v 12:21 | Nahoru | #29
no to nejvíce ho otravují motokrosaři,protože to mění jak na běžícím páse a nejsou si nikdy pořádně jistí co kupují a chodí mu mnoho dotazů a chudáci slušní silniční motorkáři to pak odskáčou

Přístup k zákazníkovi-no to mě poser...

16.6.2008 v 12:25 | Nahoru | #30
Joraell> To sou moudra.. lol Může ti bejt jedno, proč chci zrovna nejtovačku a nechci do toho mlátit kladivem. Jde o přístup k zákazníkovi.
Tak jen pro ujasnění situace..nějakej kokot přede mnou to zmrvil a blbě to snejtoval a teď mi to drží jen na jednom čepu. Takže to musim napravit s řetězem na motorce, tak mám trochu problém to zezadu nějak pevně zajistit, abych to moh udělat nějak slušně kladívkem. Nejtovačkou by to byla čistá práce, nemůžu za to, že prodejce je natvrdlej. Evidentně to ale není problém jen jeho.
MedWed> Počítám, věci kolem mě se trochu komplikujou, tak nevim dne ani hodiny..ale snad to vyjde..
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist