Samozrejme predpokladam, ze hladina oleje se nachazi mezi riskami.
Jestli tomu nerozumis, tak to sver nejakymu odbornikovi. Ale pokud Ti on bude rikat, ze to nic neni a po case to zhasne tak jed co nejrychleji od nej.
Svitici kontrolka mazani je to nejhorsi co muzes ignorovat. Hrozi ti totalni zniceni motoru, protoze pokud se to vylagruje, muzes shanet rovnou jinej motor. Nova klika stoji kolem 30 tisic a saly 5 a oprava se tezko vejde do 5 tisic. Jinej motor sezenes za dvacitku mozna uz i levneji.
Pokud jsi trochu technickej typ- zkontroluj, zda nema cidlo nebo draty, ktery k nemu vedou zkrat vuci kostre. Popripade vymontuj cidlo(musis vypustit olej. A zkontroluj zda cidlo vypina ( foukni do nej kompresorem - melo by vypinat uz kolem 1baru tlaku), poznas ohmemtrem. Tlakove nezatizeny je zkratovano- jakmile do nej pustis tlak melo by bejt na meraku nekonecno.
Cidlo by melo byt na spodku motoru , vlevo nebo vpravo v hlavni olejovy galerii.
Pokud nebude spatny cidlo, bude nutny motor rozebrat a zjistit pricinu proc to nemaze. Nepodcenuj to jinak si vydelas.
S pozdravem Honza
Dan GPZ>Bublina na cidle, zkus nastartovat a pridat trochu plyn.. parkrat se mi to stalo na GPZce a pridani plynu to vzdy vyresilo
...to je naka blbost, spis je ten tlakovej spinac uz unavenej, v horsim pripade se s tebou louci pumpa mazani, nebo ma pricpany ssani (malo pravdepodobne)
Oncek>a nemůže to mít něco společnýho třeba s chladící kapalinou?????
Jedine, ze ti nechladi motor, kterej se ti prehreje a vlivem prehrati oleje kterej ztrati viskozitu a diky tomu se muze rozsvitit kontrolka (ztrata tlaku), ale to uz je stav tak tesne pred zadrenim....
JESE>Dan GPZ>Bublina na cidle, zkus nastartovat a pridat trochu plyn.. parkrat se mi to stalo na GPZce a pridani plynu to vzdy vyresilo
...to je naka blbost, spis je ten tlakovej spinac uz unavenej, v horsim pripade se s tebou louci pumpa mazani, nebo ma pricpany ssani (malo pravdepodobne)
Vzhledem k tomu, ze to byla nova motka, tak to blbost neni