globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Plyn do pneu
 
11.6.2008 v 12:14
Máte někdo skušenosti s plynem do pneumatik místo vzduchu?

Plyn do pneu

11.6.2008 v 13:09 | Nahoru | #31

Che>hudec> Naprostá pravda - navíc těch 20 procent navíc tam technicky nelze dostat, páč na začátku huštění je tam VZDUCH, kerýho se nezbavíš



Šup s tím pod vývěvu. lol

Plyn do pneu

11.6.2008 v 13:11 | Nahoru | #32
Camča_v> Alespoň jste se pěkně rozepsali.

Plyn do pneu

11.6.2008 v 13:11 | Nahoru | #33

medvedx>Z některýma je to těžko, nedokážou pochopit základní fyzikální vlastnosti.

S některýma je to těžko, nedokážou pochopit, že 78% a 100% je minimální rozdíl. A jestli budeš mít kvůli roztažnosti plynu v gumě 220kPa nebo 225kPa je fakt fuk Ale jestli máš prachy navíc, tak to tam klidně dej. Nám je to buřt

Plyn do pneu

11.6.2008 v 13:13 | Nahoru | #34
Zas bych neřekl,že 20% je minimální rozdíl ...

Plyn do pneu

11.6.2008 v 13:18 | Nahoru | #35
Camča_v> Byla o tom velká polemika myslím v Autobildu už před lety. Nakonec dělali velké srovnávačky a ani velmi přesné přísroje nic nenaměřily. Je to klasický obchod s lidskou důvěřivostí

Plyn do pneu

11.6.2008 v 13:18 | Nahoru | #36
Dle vyjádření jednoho prý odborníka z Barumu. Plyn se do pneu dává hlavně z důvodu menšího samovolného ucházení. Každý materiál je porézní, molekuly vzduchu jsou prý menší než molekuly plynu, proto je pak pneu u lidí co, nekontrolují tlak, lépe nahuštěná, proto ta lepší spotřeba a menší opotřebení.
Roztažnost je prý v takovém objemu sotva měřitelná a na jízdní vlastnosti a na opotřebení nemá žádný vliv.

Plyn do pneu

11.6.2008 v 13:20 | Nahoru | #37
ipetr> Molekula vzduchu???? Čto eto ?????

Plyn do pneu

11.6.2008 v 13:21 | Nahoru | #38

Che>ipetr> Molekula vzduchu???? Čto eto ?????


to je něco jako molekuly krve ty nedouku

Plyn do pneu

11.6.2008 v 13:21 | Nahoru | #39

Camča_v>Zas bych neřekl,že 20% je minimální rozdíl ...

Já bych řekl, že ano, někde na netu sem četl test.

Plyn do pneu

11.6.2008 v 13:22 | Nahoru | #40
Číkus> Jo ták - už to chápu lol lol lol

Plyn do pneu

11.6.2008 v 13:25 | Nahoru | #41

Che>Číkus> Jo ták - už to chápu lol lol lol



taky sem to hned z voleje nepobral

Plyn do pneu

11.6.2008 v 13:31 | Nahoru | #42
molekula vzduchu tak to je hláška dne

Plyn do pneu

11.6.2008 v 13:35 | Nahoru | #43

hudec>Che>hudec> Naprostá pravda - navíc těch 20 procent navíc tam technicky nelze dostat, páč na začátku huštění je tam VZDUCH, kerýho se nezbavíš

Šup s tím pod vývěvu. lol



Když budeš hustit sundaný kolo,tak bys eventuálně mohl sešlápnout patku z ráfku,nechat to profouknout,nechat naskočit a dofouknout.V tomto případě zbytkový množství vzduchu v gumě odhaduju na 3-4 molekuly

Ale to nic nemění na tom,že čistej dusík do motocyklové gumy nepatří - ne a ne a ne

Plyn do pneu

11.6.2008 v 13:37 | Nahoru | #44

Tomis 600>v dnešní době je to zcela běžné.Znám hodně borců co to mají.Jak na autě,motorce nebo závodníci na kole.Má to výhody-menší spotřeba pohonných hmot,vetší životnost pneumatik,vyšší stabilita pneumatik...Používá se k tomu dusík



řešíte tu pí..viny!

Dusík v motopneu nemá co dělat,pokud si teda někdo nechce rozbít dobrovolně hubu.

Všichni výrobci vymejšlí,jak co nejrychleji a nejefektivněji prohřát gumu a vy by ste jí tu nejpodstatnější vlastnost eliminovaly nějakym dusíkem,proč,k čemu?

Jednou to budeš muset dofouknout a pokud tam nedáš zase dusík,jeho vlastnosti degraduješ.O tom,že to neni zas až tak samozřejmná věc,dofoukat někde na cestě dusíkem ,nemluvě.

Plyn do pneu

11.6.2008 v 13:40 | Nahoru | #45
Camča_v> lol lol dobrý lol lol anebo tam dát dva ventily a tím druhým odsávat neposlušný vzduch

Plyn do pneu

11.6.2008 v 13:45 | Nahoru | #46
znám borca co kupuje jetý gumy, ale pozor - plní je dusíkem...to je machr

jinak můj názor je, že je to jen tahák peněz, stejně jako Shell V-power.....prostě za hodně peněz málo muziky.....

Plyn do pneu

11.6.2008 v 13:48 | Nahoru | #47
A co tam dát 100% kyslík

Plyn do pneu

11.6.2008 v 13:52 | Nahoru | #48

Fidži>A co tam dát 100% kyslík



jo nebo vodík a helium, a máš z toho vzducholoď lol

Naposledy editováno 11.06.2008 13:52:25

Plyn do pneu

11.6.2008 v 14:03 | Nahoru | #49
su pro vodík - až se to zahřeje,bude to fakt bomba

Plyn do pneu

11.6.2008 v 14:04 | Nahoru | #50
No, můj názor je shodný s tímhle článkem
http://www.rozhlas.c...radce/_zprava/447270
Krátce řečeno: Na houby a vyhozené peníze.

Plyn do pneu

11.6.2008 v 14:41 | Nahoru | #51
NO KONEČNĚ POŘÁDNEJ ČLÁNEK

Plyn do pneu

11.6.2008 v 16:31 | Nahoru | #52
ipetr> je to pravda ,spousta rádoby vtipů,ale tys dal na otázku správnou odpověď,a to je dobře(opotřebení a spotřeba je daná tím ,že jsou gumy stále správně nahuštěný).Neslyšeli jste nikdy o "řídký "duši?Tak to je o těch molekulách

Plyn do pneu

12.6.2008 v 08:06 | Nahoru | #53
No a je to vyřešené.Díky za osvětu.

Plyn do pneu

12.6.2008 v 09:20 | Nahoru | #54
sajosa: Kde vidíš správnou odpověď? Za prvé - "molekula vzduchu" neexistuje, vzduch je směska molekul různých plynů. Za druhé, molekula kyslíku je větší než molekula dusíku, takže dusík má naopak tendenci unikat rychleji, než vzduch.
Jediné, co je správné, je kontrolovat často tlak a včas dohušťovat.

Plyn do pneu

12.6.2008 v 09:33 | Nahoru | #55
Camča_v> To je blbost co píšeš !!! Pneu se ti zahřeje třením o asfalt a čím to máš nafoukané, nemá na teplotu pneu vliv. Naopak, jak tady někdo píše, plyn se teplem, které přebírá i od pneumatiky, neroztahuje a nezahřívá. To znamená, že když v létě ráno vyjedeš a máš tlak 2,9, budeš mít v poledne třeba 3,9 se vzduchem. Kdežto s plynem stále jen tolik na kolik to nafoukáš.
Jezdím s tím ve všech autech co jsem kdy měl a zcela bez problémů, teď se chystám dát to i do mota a zrovna i s Ultra Sealem.

Plyn do pneu

12.6.2008 v 09:42 | Nahoru | #56
Millin> Nechci se s tebou hádat ale ty údaje co píšeš jsou naprostý nesmysl. Test okruhu: studená pneu nahuštěno na 2,4 nahřátá pneu před jízdou tlak 2,45 a rozpálená pneu měřeno těsně po příjezdu do depa 2,55

Plyn do pneu

12.6.2008 v 10:04 | Nahoru | #57

Millin>Camča_v> To je blbost co píšeš !!! Pneu se ti zahřeje třením o asfalt a čím to máš nafoukané, nemá na teplotu pneu vliv. Naopak, jak tady někdo píše, plyn se teplem, které přebírá i od pneumatiky, neroztahuje a nezahřívá. To znamená, že když v létě ráno vyjedeš a máš tlak 2,9, budeš mít v poledne třeba 3,9 se vzduchem. Kdežto s plynem stále jen tolik na kolik to nafoukáš.
Jezdím s tím ve všech autech co jsem kdy měl a zcela bez problémů, teď se chystám dát to i do mota a zrovna i s Ultra Sealem.



TY SEŠ TAK CHYTREJ,AŽ SEŠ BLBEJ - PŘEČTI SI TO PO SOBĚ JEŠTĚ JEDNOU JÁ SI MEZI TÍM VYPNU CAPS LOCK ....
právě proto,že se plyn nezahřívá,zabraňuje pořádnýmu prohřátí gumy,který je u motocyklu žádoucí

Plyn do pneu

12.6.2008 v 10:25 | Nahoru | #58
ať si každej fouká pneu čím chce a dává si tam sračky proti defektu,když se mu to zdá,jako rozumná investice...

Plyn do pneu

12.6.2008 v 10:39 | Nahoru | #59
čau mari,tak se na to podívej,zas se hádám

Plyn do pneu

12.6.2008 v 10:49 | Nahoru | #60

Camča_v>čau mari,tak se na to podívej,zas se hádám



to je slabej odvar,proti "stojanu" lol
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist