Viz inz. http://bazar.motork...mp;IDInzeratu=155768 :/
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prodej Monstru 600-reálná cena?
1) Moje SSko má víc o 8 kW a klasický karburátorový 600 motor, který v cca 7500 otáček umírá se s tím ABOSLUTNĚ nedá srovnávat... Je tam 40 kubíku rozdílu a cca 2500 otáček navíc...
2) M600 z roku 94 nemá 40kW, ale 37Kw... ;)
3) Nechápu, proč do toho pleteš moje SSko, kterého se tvoje téma netýká!
4) Ten "sportovně vyhlížející" stroj není stavěný na okruh, ale na běžnou silnici a v kombinaci s tím perfektním podvozkem se s ním dá jet taková řežba, že by ses asi nestačil divit... Jestli mi ale začneš říkat, že výkonu litrů to nemůže konkurovat atd. atd. atd., tak to máš pravdu - nemůže, ale tak maximálně na rovince, v zatáčkách je to rovnocený soupeř...
5) Až si sem budeš příště dávat nějaký topic, tak si nejprve uvědom, že jsi mi psal po ICQ, že máš bazar specializovaný na Ducati, a že nejsem blbej, a moc dobře si to pamatuju, takže moje odpověď asi nebude konejšivá, protože je mi jasné, že tvůj vztah k té M600 asi nebude nejsrdečnějšího charakteru, ale spíše dolarového, tzn. úplně jiného, než jaký tu prezentuješ...
6) Podívej se v inzercích, za kolik se prodávají M600 o dost mladšího data výroby a upřímně mi řekni, jestli ten můj topic, který jsem předtím psal, nebyl pravdivý?!
7) Nerozčiluj se, nebo ti praskne cévka a budeš v řiti... Každý ti nebude psát to, co se ti líbí, to je taková malá životní pravda... ;) *yes*
add 6) no právě jdou koupit novější ročníky za malé peníze, ale taky v jakém jsou stavu, jak jsem psal již dříve, každého zajímá především rok než stav a následné nutné investice. Jak jsem též psal dříve, tak tahle je po rozvodech, na úplně nových pneu, po ventilech, s novou spojkou + spousta ne zrovna levných doplňků (např. K&N filtr, auspuff, řidítka, 2x kotouč, aj.) Čekám, že to někdo ocení, pokud ne, rád si jej nechám, nebo spíše přítelkyně, nejen pro ni je to srdeční záležitost.
Tak asi tak a já se nerozčiluji, mám vyrovnaný tlak a cévní příhody se prozatím neobávám...