Naposledy editováno 10.06.2008 21:09:41
tak vzhuru do toho ,kawicka je rozhodne dobra volba a 250 myslim ze na uplny zacatek uplne staci a nez ji zacnes vyuzivat na plny vykon a tim ted nemyslim na rovinkach,ale zatacky atd ... tak to bude nejakou dobu trvat
preju hodne stesticka a hodne km bez nehod
Naposledy editováno 11.06.2008 01:27:07
Sharis>Neda mi to musim napsat ... po dlouhe dobe konecne nekdo kdo to ma v hlave v poradku a uvazuje logicky,zatim tady kazdej chtel na zacetek jekou 6-ku supersporta,ale uplne nejlepsi by bylo kdyby to byl nejaky litr napr. R1 apod...
tak vzhuru do toho ,kawicka je rozhodne dobra volba a 250 myslim ze na uplny zacatek uplne staci a nez ji zacnes vyuzivat na plny vykon a tim ted nemyslim na rovinkach,ale zatacky atd ... tak to bude nejakou dobu trvat
preju hodne stesticka a hodne km bez nehod
Paráda, ani jsem nečekala tolik kladných odpovědí .Z důvodu že jsem úplnej začátečník a taky že mě příroda výškou moc neobdarovala, si na žádnou 6-ku ani pětikilo rozhodně zatím netroufám. Netoužím se zrovna někde zabít. Takže kawa u mě zatím vítězí. Už jsem se na ni byla podívat a vypadá překrásně. Teď se ještě rozmyslet jestli v zelené a nebo v černé. Ale to už je to poslední.
Číkus>Kiara> no záleží taky na tom, kolik máš odježděný v autě a kolik budeš mít letos času na ježdění.
Jinak ninja 250 je strašně sympatická motorka, ale ten výkon bude dřív nebo později (a spíš dřív) chybět.
V autě toho mám najeto v celku dost. Jezdím každý den. Svoje auto jsem zrovna minulý měsíc prodala (proto ta koupě motorky). Měla jsem Fiat Stilo 1,9 JTD 85kW (nikomu nedoporučuji!). Teď jezdím v octávii kombi 1,9 TDI. Ale taky někdy sednu za volant naší rodinné felicie nebo i favorita. Ještě jsem zapoměla na firemní Kiu .
clovek si musi jen zvyknout ze nedostane na zem tak jak by chtel a napr. pri parkovani premyslet jak zaparkuje aspon takhle je to u me kdyz se postavim nejak spatne tak mi holt musi nekdo pomoct
šup>myslim si že tahle kawa je rozumnej krok, je to mala lehka a ovladatelna motorka ktera tě nauči mit odhad, ja bych nevahal. Takže mnoho šťastnych kilometru a někdy se třeba potkame na KAWA srazu
ok , dík za názor. Tak třeba někdy ....
Kazdej od toho ceka neco jinyho a vetsinou se da rict, ze kdyz uz si neco z nejakyho duvodu vyhlidne, je to to co chce. Ty chces na motorce zacinat a ucit se na tom jezdit - z hlediska "hodnosti" motorky je tahle ctvrtka dobra volba. Zaroven to uz neni uplna malorazka, takze nemusis mit strach s tim vjet na statovku a bat se kamionu. V zatackach a celkove v technickych usecich se muzes stat postrachem vetsiny ostrejsich motorek - v plnym naklonu stejne na ostry motorce nemuzes poslat na zadni kolo vsechen vykon motoru, naopak fakt, ze tahle mrska ma o 50 kilo min se na nenarocnosti ovladani projevi hodne znatelne. Diky neokoukanosti a jizdnim vlastnostem verim, ze si ji bude dost lidi plest s ER6, coz muze prijemne zvednout sebevedomi.
Negativem je zase cena a fakt, ze v pripade vyletu do poli to bude drahy - s tim ale zrejme pocitas. Naopak pri prodeji nezboreny motorky zas tolik neprodelas, zajem bude urcite solidni. Takze nevidim jediny duvod, proc do ni nejit
Ale je to samosebou na kazdym, co od toho ceka, co chce a co je pro to ochoten obetovat.