On-line jsem si objednal jízdy do Brna na 23.6.2008. Dle pokynů zaslaných mi na mail jsem cenu jízd uhradil hned druhý den na účet automotodromu. Mají tam napsáno, že po doručení peněz na účet automotodromu Brno budu mít ve své objednávce uvedeno zaplaceno a tím i zabukovanou jízdu. Dále tam mají uvedeno, že musím zaplatit do 7 dnů po objednání, což jsem splnil, a že doručení peněz trvá 3 dny v případě, že platíte bankovním převodem jako jsem to udělal já. Do dneška tam však zaplaceno uvedeno nemám. Bojím se toho, že přes to, že jsem vše splnil, nebudu mít jízdy zaplacené. Nemáte někdo zkušenosti z touto formou objednání jízd? Dík za odpověď.
ja kdyz jsem prestoupila do nove prace tak se mi povedlo dat spatny ucet kam mi ma chodit vyplata takze docela prdel ... ted uz se tomu smeju,ale kdyz jsem to zjistila tak mi zrovna moc do smichu nebylo
jedina moznost je jeste ta ze ja bych tam asi zavolala a vzhledem k tomu ze kdyz uvadis VS tak ten je jen jeden takze oni vedi od koho ty penize prijdou takze by meli vedet ze jsou od tebe a treba ti to prevedou na jinou rezervaci,ale o tom zda ti penize vrati nebo ne tak si myslim ze ti asi nevrati nic ikdyz tezko rict ... zavolala bych tam a domluvila se primo s nimi kdyz uz to dopadlo tak jak to dopadlo