globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výkon RSV
 
12.6.2007 v 07:23
Ahoj,
tak nějak pokukuji po Aprilii RSV,ale docela mě zaráží,že co inzerát,to jiný výkon (aspoň uvedený).
Jestli někdo víte skutečné parametry (např. dle roku výroby),prosím podělte se o info.
Myslím,že to bude zajímat více lidí.
Popřípadě jestli se někde prodívaly přiškrcené - jakým způsobem.....

Díky všem
bagr

Výkon RSV

12.6.2007 v 10:02 | Nahoru | #1
myslim že RSV má oficiálně 125 koní....někde sou i přiškrcený verze který se daj odškrtit docela jednoduš....+některý maj chip co výkon ještě zvýší

Výkon RSV

12.6.2007 v 11:14 | Nahoru | #2
Čau. No je to pravda, trošek v tom mají hokej :/ Někde uvádějí 125, jinde 128 u starších modelů, u 03 už uvádějí 130. Přitom tu mám já a v TP je 92 kw což je těch 125 kobyl. V Motohousu 6/2003 v testu převzatého z britského Biku naměřili u 2003 115,2 HP. Mám za to, že angláni to měří na spojce. Nový model od 04 už je jiná kapitola, tam uvádějí 143.
Ale pokud jezdíš na RRu, tak koně by ti u RSVčka určitě neměly chybět, přece jen je to dvouvál o ještě větších objemu, který pocitově táhne určitě víc. Jinak já jsem přešel taky ze čtyřválců, naposled jsem měl YZFo 750 a musím říct, že jsem z Milluny nadšený. Na čtyřhrnky jsem ale jako hodně lidí co takhle přejdou určitě nezanevřel. Obojí má svoje ;)

Výkon RSV

12.6.2007 v 15:11 | Nahoru | #3
já mám 131k a 101Nm.
na brzdě. *yes*

1 reakcí na tento příspěvek Výkon RSV

12.6.2007 v 19:34 | Nahoru | #4
No tak na 4-hrnky určitě nezanevřu,bo RR-ko zůstane doma manželce a samo,že se občas taky svezu.
Souhlas- oboje má své pro a proti.
Nicméně pokud se Mille prodala origo škrcená,jak se dá otevřít? "Docela jednoduše"
je širokej pojem.
Např. já mám RR-ko z vepřova,v TP 72-74kW (nevím přesně) a otevření proběhlo odstraněním "přepážek" na karbcích.
Je to u Mille podobné?
Díky

(reakce na) Výkon RSV

12.6.2007 v 19:59 | Nahoru | #5
bagr12> No ono u karbců to většinou bývá takhle, ale RSVčko je střikna, takže tam to nehrozí ;) Abych se přiznal, tak já jsem se se škrcenou Míllí nesetkal, ale mělo by to být tak, že u neškrcených je zaizolovaný káblík z CDička. Nechci kecat, ale myslím, že je modrozelený. Kdybys to potřeboval fackt vědět, tak bych se ti na to juknul. V německu se snad na 100 kobyl škrtat mohlo, ale v Itálii určitě nee.

Výkon RSV

12.6.2007 v 22:03 | Nahoru | #6
Jako jo,samozřejmě vím že Mille je stříkačka...
Šlo mě spíš o složitost zásahu - pokud to bude jeden drátek,nebo něco podobnýho,tak se dá předpokádat,že otevření nebude stát třeba 4 litry,že.

Jinak díky všem za názory,aspoň trošku jsem se v tom zorientoval.

Výkon RSV

12.6.2007 v 22:07 | Nahoru | #7
já mám milli taky z D a v tp 72kW, jináč ale je odškrcená. r.v. 00 a jede stejně jáko kámošova 02. dál je pravda, že se štípal drát, ale zatím jsem se nesetkal s neuštípnutým. jinak doporučuju řetězový převod 16-42 případně 17-45-ten se blbě shání, ale je to znát pak to je daleko lepší

1 reakcí na tento příspěvek Výkon RSV

17.6.2007 v 22:44 | Nahoru | #8
Mille 98-03 maji vymenne chipy - Epromy, kterych je v nabidce nepreberna rada.
RSV 04 a mladsi jiz vymenne Epromy nema, ale pres USB se daji nahravat ruzne palivove mapy.
Mezi zakladni pravidla "tuningu" motoru patri vyhlazeni krivky vykonu a krouticiho momentu. Toho se nikdy nedocili upravou pouze jedne komponenty, ale vzdy musi byt vylepseny vsechny parametry, tj. prisun vzduchu, prisun paliva, uprava zapalovani a vyfuk vzduchu.
Mezi doporucene upravy ja osobne radim u RSV, ale obecne vsech motocyklu, otevrene koncovky vyfuku, v idealnim pripade cela vyfukova sestava vcetne svodu, u RSV je idealni sestava 2-2 (Akrapovic, Arrow...atd.), otevreny vzduchovy filtr - KN, BMC atd.,
a odpovidajici chip EPROM.
Mezi dalsi vylepseni patri snizeni sacich hrdel v airboxu a zvetseni airboxu. V teto kombinaci lze ziskat az 15 HP ve vrsku a hlavne posunout nize a zesilit hodnotu krouticiho momentu motoru. Zaroven tato kombinace ma za ukol vyrovnat propad vykonove krivky mezi 4-6 tis. ot./min. ktery je znamy u serioveho nastaveni motoru.
Zminovane prestipnuti 16teho pinu na ridici jednotce je to prvni co se dela, protoze s neprestiplym kabelem je stroj omezen na 100 HP (pro Nemecky trh).

Otazka sekundarniho prevodu je na delsi diskuzi a musi si kazdy vyzkouset co mu vice vyhovuje. Ja original prevod - 17-42 vymenil za soucasnych 15-43, kdy se logicky zesilil tah motorky, ale snizil jsem si maximalku z puvodnich 285 km/h na dnesnich 239 km/h.

RSV ladeni zdar... ;)
RSVjohny
www.RSV.WZ.cz

Výkon RSV

18.6.2007 v 08:06 | Nahoru | #9
No Johny má samozřejmě pravdu, ostatně, kdyby ne on, tak kdo jiný že....

Já chci jen podotknout, že převody jsou dost individuální záležitost pro každého. Dalibor z Dlouhé Loučky na ´04 jede třeba velice radikálních 15-45, pokud se nepletu.......

Jak jsem si vyzkoušel, ono bohatě stačí, když se člověk zlepší o 5 vteřin / kolo a najednou zjistí, že jak ty převody parádně seděly, tak teď je to špatně atd..........

Výkon RSV

18.6.2007 v 15:16 | Nahoru | #10
to RSVjohny: díky,díky,díky.
To je přesně odpověď,kterou jsem potřeboval slyšet.(jak se škrtila millka pro Němčoury)

Doufám,že se mi podaří sehnat nějakej dobrej kus (mezi náma Falco by taky nebylo marný...)

Tož hodně zdaru

(reakce na) Výkon RSV

18.6.2007 v 17:24 | Nahoru | #11
RSVjohny>Aaaamen :cool:
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist