tak nějak pokukuji po Aprilii RSV,ale docela mě zaráží,že co inzerát,to jiný výkon (aspoň uvedený).
Jestli někdo víte skutečné parametry (např. dle roku výroby),prosím podělte se o info.
Myslím,že to bude zajímat více lidí.
Popřípadě jestli se někde prodívaly přiškrcené - jakým způsobem.....
Díky všem
bagr
Ale pokud jezdíš na RRu, tak koně by ti u RSVčka určitě neměly chybět, přece jen je to dvouvál o ještě větších objemu, který pocitově táhne určitě víc. Jinak já jsem přešel taky ze čtyřválců, naposled jsem měl YZFo 750 a musím říct, že jsem z Milluny nadšený. Na čtyřhrnky jsem ale jako hodně lidí co takhle přejdou určitě nezanevřel. Obojí má svoje ;)
1 reakcí na tento příspěvek Výkon RSV
Souhlas- oboje má své pro a proti.
Nicméně pokud se Mille prodala origo škrcená,jak se dá otevřít? "Docela jednoduše"
je širokej pojem.
Např. já mám RR-ko z vepřova,v TP 72-74kW (nevím přesně) a otevření proběhlo odstraněním "přepážek" na karbcích.
Je to u Mille podobné?
Díky
1 reakcí na tento příspěvek Výkon RSV
RSV 04 a mladsi jiz vymenne Epromy nema, ale pres USB se daji nahravat ruzne palivove mapy.
Mezi zakladni pravidla "tuningu" motoru patri vyhlazeni krivky vykonu a krouticiho momentu. Toho se nikdy nedocili upravou pouze jedne komponenty, ale vzdy musi byt vylepseny vsechny parametry, tj. prisun vzduchu, prisun paliva, uprava zapalovani a vyfuk vzduchu.
Mezi doporucene upravy ja osobne radim u RSV, ale obecne vsech motocyklu, otevrene koncovky vyfuku, v idealnim pripade cela vyfukova sestava vcetne svodu, u RSV je idealni sestava 2-2 (Akrapovic, Arrow...atd.), otevreny vzduchovy filtr - KN, BMC atd.,
a odpovidajici chip EPROM.
Mezi dalsi vylepseni patri snizeni sacich hrdel v airboxu a zvetseni airboxu. V teto kombinaci lze ziskat az 15 HP ve vrsku a hlavne posunout nize a zesilit hodnotu krouticiho momentu motoru. Zaroven tato kombinace ma za ukol vyrovnat propad vykonove krivky mezi 4-6 tis. ot./min. ktery je znamy u serioveho nastaveni motoru.
Zminovane prestipnuti 16teho pinu na ridici jednotce je to prvni co se dela, protoze s neprestiplym kabelem je stroj omezen na 100 HP (pro Nemecky trh).
Otazka sekundarniho prevodu je na delsi diskuzi a musi si kazdy vyzkouset co mu vice vyhovuje. Ja original prevod - 17-42 vymenil za soucasnych 15-43, kdy se logicky zesilil tah motorky, ale snizil jsem si maximalku z puvodnich 285 km/h na dnesnich 239 km/h.
RSV ladeni zdar... ;)
RSVjohny
www.RSV.WZ.cz
Já chci jen podotknout, že převody jsou dost individuální záležitost pro každého. Dalibor z Dlouhé Loučky na ´04 jede třeba velice radikálních 15-45, pokud se nepletu.......
Jak jsem si vyzkoušel, ono bohatě stačí, když se člověk zlepší o 5 vteřin / kolo a najednou zjistí, že jak ty převody parádně seděly, tak teď je to špatně atd..........