globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ducati 748 biposto
 
12.6.2007 v 00:08
zdravím všechny ducatisty :) chci si koupit 748 biposto..poraďte prosím na co si dát bacha,jaký je interval výměny rozvodů,oleje atd...možná že už je to tady někde všechno napsáno,tak to se omlouvám,ale raději se zeptám ještě jednou...předem dík

1 reakcí na tento příspěvek Ducati 748 biposto

12.6.2007 v 22:11 | Nahoru | #1

Pánové odborníci, jak velký rozdíl je mezi 748 obyč. / S / SP / R a možná i 749 obyč ?

Chci resp. chtěl jsem pořídit 748 abych mohl jezdit se šestkama, ale při posledním CEC jsem jel asi 3 kola za 748 obyč. a byl jsem velice nepříjemně překvapen, jak to jede na motor. Jelo mu to jenom o fous víc, než moje mírně poladěná TRX 850 a ještě k tomu to byl hubenej klouček a já jsem................ehm.....pořádnej kus chlapa . Tohle teda motoricky na starší šestky ani ve snu nemělo .


No ono pujde taky hodně o řidiče a trať na které to chceš porovnat. Než jsem koupil 748 tak jsem jezdil GSXR 600 SRAD která bylo více než lehce upravená a při celkovém nájezdu cca 55.000 km které jse na něm najezdil si dovolím říci ,že jsem ho měl celkem v ruce. Kamarád z Mělníka vlastní 750 SRAD a když jsme před rokem testovali zrychlení, maximálku a podobně tak můj 600 SRAD byl na tom +- stejně jak sériová karburátorová 750 SRAD. A teď k tomu důležitému. Včera jsem měl možnost si po roce sednout na 750 SRAD a byl jsem těžce šokován z motoru jak je do 10.000 ot vydechlý a jak lze ztratit ve výjezdu z utažených zatáček. Test proveden večer na Dubé. (V obcích ale max 60 km/h) . Ducárně vyhovují zatáčkové trasy s maximálkou do 200 km/h a tam je ve svém živlu a kdo na ní umí jezdit tak bude velkým problémem i pro silnější japonské motorky.
Jinak výborná je přestavba 748 na 854. Motorka jede lépe než 916. A když se upravy provedou tak jak mají lze dostat z motoru 118 PS + 98,5 Nm. - Info Kamna Tunig.

(reakce na) Ducati 748 biposto

13.6.2007 v 07:09 | Nahoru | #2

Allgyda píše: No ono pujde taky hodně o řidiče a trať na které to chceš porovnat. Než jsem koupil 748 tak jsem jezdil GSXR 600 SRAD která bylo více než lehce upravená a při celkovém nájezdu cca 55.000 km které jse na něm najezdil si dovolím říci ,že jsem ho měl celkem v ruce. Kamarád z Mělníka vlastní 750 SRAD a když jsme před rokem testovali zrychlení, maximálku a podobně tak můj 600 SRAD byl na tom +- stejně jak sériová karburátorová 750 SRAD. A teď k tomu důležitému. Včera jsem měl možnost si po roce sednout na 750 SRAD a byl jsem těžce šokován z motoru jak je do 10.000 ot vydechlý a jak lze ztratit ve výjezdu z utažených zatáček. Test proveden večer na Dubé. (V obcích ale max 60 km/h) . Ducárně vyhovují zatáčkové trasy s maximálkou do 200 km/h a tam je ve svém živlu a kdo na ní umí jezdit tak bude velkým problémem i pro silnější japonské motorky.
Jinak výborná je přestavba 748 na 854. Motorka jede lépe než 916. A když se upravy provedou tak jak mají lze dostat z motoru 118 PS + 98,5 Nm. - Info Kamna Tunig.


Souhlas, jen si myslím, že šlo pouze o "pocit", že SRAD je vydechlý, stopky by ukázaly něco jiného, je to právě tím plynulým zátahem. Jinak s těma rychlostma do 200 km/h naprosto souhlasím, když se proháníme s nej kámošem co má hodně poladěnou R1 na Buchlácích, tak do 150 km/h jsme rovnocenní, ale jak přijde to dlouhé stoupání a rychlost okolo 200 km/h, tak mi zmizí... :lol: V Brně na okruhu máme ale čas zatím stejný. :thmubup:
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist