1 reakcí na tento příspěvek Ducati 748 biposto
Pánové odborníci, jak velký rozdíl je mezi 748 obyč. / S / SP / R a možná i 749 obyč ?
Chci resp. chtěl jsem pořídit 748 abych mohl jezdit se šestkama, ale při posledním CEC jsem jel asi 3 kola za 748 obyč. a byl jsem velice nepříjemně překvapen, jak to jede na motor. Jelo mu to jenom o fous víc, než moje mírně poladěná TRX 850 a ještě k tomu to byl hubenej klouček a já jsem................ehm.....pořádnej kus chlapa . Tohle teda motoricky na starší šestky ani ve snu nemělo .
No ono pujde taky hodně o řidiče a trať na které to chceš porovnat. Než jsem koupil 748 tak jsem jezdil GSXR 600 SRAD která bylo více než lehce upravená a při celkovém nájezdu cca 55.000 km které jse na něm najezdil si dovolím říci ,že jsem ho měl celkem v ruce. Kamarád z Mělníka vlastní 750 SRAD a když jsme před rokem testovali zrychlení, maximálku a podobně tak můj 600 SRAD byl na tom +- stejně jak sériová karburátorová 750 SRAD. A teď k tomu důležitému. Včera jsem měl možnost si po roce sednout na 750 SRAD a byl jsem těžce šokován z motoru jak je do 10.000 ot vydechlý a jak lze ztratit ve výjezdu z utažených zatáček. Test proveden večer na Dubé. (V obcích ale max 60 km/h) . Ducárně vyhovují zatáčkové trasy s maximálkou do 200 km/h a tam je ve svém živlu a kdo na ní umí jezdit tak bude velkým problémem i pro silnější japonské motorky.
Jinak výborná je přestavba 748 na 854. Motorka jede lépe než 916. A když se upravy provedou tak jak mají lze dostat z motoru 118 PS + 98,5 Nm. - Info Kamna Tunig.
Allgyda píše: No ono pujde taky hodně o řidiče a trať na které to chceš porovnat. Než jsem koupil 748 tak jsem jezdil GSXR 600 SRAD která bylo více než lehce upravená a při celkovém nájezdu cca 55.000 km které jse na něm najezdil si dovolím říci ,že jsem ho měl celkem v ruce. Kamarád z Mělníka vlastní 750 SRAD a když jsme před rokem testovali zrychlení, maximálku a podobně tak můj 600 SRAD byl na tom +- stejně jak sériová karburátorová 750 SRAD. A teď k tomu důležitému. Včera jsem měl možnost si po roce sednout na 750 SRAD a byl jsem těžce šokován z motoru jak je do 10.000 ot vydechlý a jak lze ztratit ve výjezdu z utažených zatáček. Test proveden večer na Dubé. (V obcích ale max 60 km/h) . Ducárně vyhovují zatáčkové trasy s maximálkou do 200 km/h a tam je ve svém živlu a kdo na ní umí jezdit tak bude velkým problémem i pro silnější japonské motorky.
Jinak výborná je přestavba 748 na 854. Motorka jede lépe než 916. A když se upravy provedou tak jak mají lze dostat z motoru 118 PS + 98,5 Nm. - Info Kamna Tunig.
Souhlas, jen si myslím, že šlo pouze o "pocit", že SRAD je vydechlý, stopky by ukázaly něco jiného, je to právě tím plynulým zátahem. Jinak s těma rychlostma do 200 km/h naprosto souhlasím, když se proháníme s nej kámošem co má hodně poladěnou R1 na Buchlácích, tak do 150 km/h jsme rovnocenní, ale jak přijde to dlouhé stoupání a rychlost okolo 200 km/h, tak mi zmizí... :lol: V Brně na okruhu máme ale čas zatím stejný. :thmubup: