paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jawa žije!
 
6.6.2008 v 08:39
Co tomu říkáte?


Pokud chcete vidět více - viz:
http://www.jawa.eu/n...a-na-misto-cinu.html

2 reakcí na tento příspěvek Jawa žije!

25.5.2009 v 16:01 | Nahoru | #1
Motor navrhla a nakreslila Jawa a má předchůdce u soutěžních psecíálu pro enduro. Nicméně motor vyráběla Prařská Technometra, protožře Jawa to prostě se svými stroji v motorárně neuměla.. Jezdím Pragu sedmý rok a jsem relativně spokojen. V žádném případě ji nešetřím, odjezdila semnou moooc hobbymaratónů a enduro-závodů a vždy mne dovezla a nikde se nevysypala. Vždy měla pečlivá servis. Souhlasím s trháním oka na rámu u centrálního tlumiče, ale jen u strojů do roku 2002, poté byly už protaženy sváry dolů od oka a úchyt držel. Co se týče řazení, občas praskl (2x za 7 let - nesčetně pádů) aretační kolík, ale to vždy vinou praštění motorky na zem a udání rány do řadičky. Sklopná řadička tuhle vadu částečně eliminuje, nicméně už i tohle umíme upravit, aby se to nedělo. Ráfky mi popraskali (ve svaru až šestý rok tvrdého zacházení, ale takto padají ráfky jiných značek DID, apod. Ty roky jezdím pořád na jeden válec a píst a s původní spojkou... Mám tu motorku rád, zatím mi nosila jen radost. S mastodontem motoru Jawy 350/638 se to nedá srovnávat. Vždy jelo tempo lépe než 638. Mám jen ostrý výfuk a karb. Bing a žádná sériová 638 nikdy neměla šanci. PS:přečtěte si na netu volne potulující článek o jak jel Jarda Šíma na Tempu 150000Km a jak byl s motorem spokojen (o podvozku se nebavím)

(reakce na) Jawa žije!

25.5.2009 v 16:54 | Nahoru | #2
MartinED250> Naprosto mi mluvis z duse, ty motory jsou neporovnatelny a 250 jde proti 638 krasne.

Itall: je to tocivej klapkovej jednovalec, kterej sice tahne odspodu ale radsi ma stejnak otacky, jestli ti vadila 250 tak by ti asi vadil i prubeh vykonu u ostrych 125 jako Mito, RD atd ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa žije!

25.5.2009 v 22:02 | Nahoru | #3
MartinED250> Mně kolík praskl po roce a půl, servis Hamouz v Kladně odvrtal zbytek a vyvložkoval díru jakousi "pružinkou" - to vše za hříšné peníze. Když jsem motor namontoval, tak neházel jiskru. Zkontroloval jsem svíčku, kabel atd., vše dobré, tak jsem to vzal k elektrikáři a ten po otevření zapalování zjistil, že je snímač namontovaný obráceně. Po mé informaci, že motor skládali ve "značkovém" servisu Hamouz, jen nevěřícně kroutil hlavou. Po pár ujetých km kolík vypadl. K Hamouzovi už jsem nejel, páč to jsou neschopní podvodníci a nic bych si na nich stejně nevzal. Kolík jsme vyrobili nový a silnější, závit už musel být 9, tak alespoň jemný. Pak už to neprasklo, ale pořádně také neřadilo. Výměna koleček v převodovce, a tak. Sklopnou řadičku jsem měl a moc jsem nepadal. Stačil jsem na tom i hobistům, co jeli Yamahu 426 . Na krosové trati jsem ji nešetřil. Jelo se na tom trochu stylem 125: pořád držet plnej . No, jsem rád, že už to nemám .
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist