MartinED250> Mně kolík praskl po roce a půl, servis Hamouz v Kladně odvrtal zbytek a vyvložkoval díru jakousi "pružinkou" - to vše za hříšné peníze. Když jsem motor namontoval, tak neházel jiskru. Zkontroloval jsem svíčku, kabel atd., vše dobré, tak jsem to vzal k elektrikáři a ten po otevření zapalování zjistil, že je snímač namontovaný obráceně. Po mé informaci, že motor skládali ve "značkovém" servisu Hamouz, jen nevěřícně kroutil hlavou. Po pár ujetých km kolík vypadl. K Hamouzovi už jsem nejel, páč to jsou neschopní podvodníci a nic bych si na nich stejně nevzal. Kolík jsme vyrobili nový a silnější, závit už musel být 9, tak alespoň jemný. Pak už to neprasklo, ale pořádně také neřadilo. Výměna koleček v převodovce, a tak. Sklopnou řadičku jsem měl a moc jsem nepadal. Stačil jsem na tom i hobistům, co jeli Yamahu 426
. Na krosové trati jsem ji nešetřil. Jelo se na tom trochu stylem 125: pořád držet plnej
. No, jsem rád, že už to nemám
.