ted sem cet par testu...a zni to hodne slibne...63koni 65 Nm 154kg, antihoping, vyvazovaci hridel...
naky zkusenosti??
A jak servis? je to jako ostatni 690 nebo nak narocnejsi?
Stoji to za ty penize? v mejch ocich je furt 200 000 (nova vic...) za neco s jednim valcem dost:o)))
dik moc Honza
Jinak v sériovém stavu je to super, intervaly po 5000 km, skvělá přední brzda, zadní dostačuje, odpružení paráda, já jsem jen předek trochu přitvrdil (85kg). Jízdní vlastnosti na okruhu OK... Drifty jdou skvěle, jen gumy zmizí za víkend... zadek jsem volil levnější. Při plné nádrži je trochu problém s těžištěm, hlavně po přednim kole, jinak OK. Motor je asi nejlepší jakej sem kdy zkusil (jednoválec). Výkonově srovnatelný s ostrou 450-kou, jen trochu plošší, což je jedině dobře... Motorka do provozu a na cestování ne zrovna nejvhodnější (pokud se bude využívat jde o ústa a o papíry), na trať a blbnutí(stunt a pod.) SKVĚLÁ.
tak jsou to pro mě všechno nové zkušenosti,
Když jsem se ptal na ovladatelnost v terénu profíků,
tak prý se to dá pomalu srovnat s 525 !!!
Jinak maximálka 180 km, min. vibrací, malá spotřeba
Gonza 749>silnice mě přestala bavit,okruh daleko a na okreskách lítat na koleno je už dost o hubu.
Enduro nemá chybu !!!