paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Vykuchání výfuků...
 
22.3.2007 v 23:26
Než mě odsoudíte, tak mě prosím vyslechněte + mrkněte na obrázky... :)

Při surfování na netu jsem našel stránku člověka, který si provádí na svých motocyklech veškerý sevis sám a fotografie způsobu jeho práce mě přesvědčily o tom, že tomu opravdu rozumí...

Jedna část jeho webu se zabývá i úpravou výfuků - konkrétně na Monsteru 750 a 998...

Princip spočívá v tom, že nýty, které drží výfuk pohromadě se odvrtají, vnitřek se ponechá jak je, pouze vyústění výfuku, které má hrozně malý průměr, což snižuje hlučnost + výkon(což ale zaručuje homologaci), se "vyřízne"...

Veškeré fotky + postup práce je na tomto webu...

http://www.ducatisu...perbikemufflers.html pro 998 - čtyřventil

http://home.earthli...uffler_modpics2.html - dvouventil

Ve finále píše u 998, že při brždění motorem docházelo ke střílení do výfuku, a že to patrně bude zaviněné sériovou řídící jednotkou, s čímž nejde jinak, než souhlasit, protože pro čtyřventily jsou povětšinou laďáky + ecu jako jednotný balíček...

U dvouventilového Monstera nic nepíše, vypadá to bez problémů...

Pokud se ale člověk podívá na postup práce, tak je to sice jednoduché, ale výfuk se nenávratně poškodí, takže vrácení do origo stavu není možné...

Na druhou stranu je úprava založená na podobném principu jako laďěné výfuky - zvětšení průměru potrubí, při ponechání "střev"...

Homologační vložky dodávané k laďákům průměr potrubí opět sníží na původní mez, takže v podstatě návrat k sérii...

Proto se ptám - CO VY NA TO ??? Blbost, nebo to má smysl??? ;)

P.S. já to dělat nebudu, takže mě nekamenujte... :-p

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vykuchání výfuků...

23.3.2007 v 16:52 | Nahoru | #1
Takže se nám to začíná hezky obracet na druhou stranu... ;) *yes*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vykuchání výfuků...

23.3.2007 v 16:56 | Nahoru | #2
s4r>Dej vědět jak to dopadlo, taky pak kuchnu Jinluna :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vykuchání výfuků...

23.3.2007 v 17:01 | Nahoru | #3
s4r>>
Jako ja bych v tom neviděl zas takovou alchymii, kdyz se podivam tim vyustenim z mych vyfuku do toho tlumice, tak tam zadna prepažka neni... a on timhle jak to nekteri nazvali "prasackym" zpusobem dosahl podle me skoro toho sameho. Protoze delka vyfuku je stejna, prumer vnitřní děrované trubky asi taky, tak si myslim ze by to mozna mohlo i fungovat. Je totiž známo, že dvouválce s dvěma výfukama snesou tohle "vybrakování" daleko líp než 4válec, kterej opravdu ztratí výkon ve středních otáčkách, nebo se v křivce objeví díry.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist