paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Motor do V vs. gumy
 
25.5.2008 v 21:20
umi mi nekdo vysvetlit proc motory do V zeru vice gumy,nebo je to mytus???

Motor do V vs. gumy

25.5.2008 v 21:24 | Nahoru | #1
že by krouták?

Motor do V vs. gumy

25.5.2008 v 21:32 | Nahoru | #2
krouťák v mízkejch,nebo nejpoužívanějších otáčkách,narozdíl od ředovejch motorů.

Motor do V vs. gumy

25.5.2008 v 21:38 | Nahoru | #3
jo to vim ale cim to je ze to vecko ma vetsi kroutak v nizkych otackach

Motor do V vs. gumy

25.5.2008 v 21:40 | Nahoru | #4
páč já mám dvouvál do V a je to litr...obyč šestky jsou čtyřvál....chápeš?

Motor do V vs. gumy

25.5.2008 v 21:43 | Nahoru | #5

JARYN82>jo to vim ale cim to je ze to vecko ma vetsi kroutak v nizkych otackach



to je na dýl...to je trošku mechaniky

Motor do V vs. gumy

25.5.2008 v 21:56 | Nahoru | #6

COMATIK>páč já mám dvouvál do V a je to litr...obyč šestky jsou čtyřvál....chápeš?


lol lol lol

Motor do V vs. gumy

25.5.2008 v 22:02 | Nahoru | #7
hosi tak diky ze jste mi to vysvetlili vite prd tak jako ja mechanici lol

Motor do V vs. gumy

25.5.2008 v 22:06 | Nahoru | #8

COMATIK>páč já mám dvouvál do V a je to litr...obyč šestky jsou čtyřvál....chápeš?


tys mi to vysvetlil nejlip lol lol lol jsem spadnul pod stul

Motor do V vs. gumy

25.5.2008 v 22:10 | Nahoru | #9
Mě nepřijde, že by mi moc to véčko moc žralo gumy lol lol

Motor do V vs. gumy

25.5.2008 v 22:13 | Nahoru | #10
No, mě i ten můj jednobuch nějak podezřele moc žere gumy.. Jako 4500 km zadní, nic moc.. :o

Motor do V vs. gumy

25.5.2008 v 22:15 | Nahoru | #11
predstav si nejaky 6tikilco, jedna motorka ma 1 valec, druha 4val .. porovnej spalovaci prostor a tim padem silu vybuchu ve valci. mohutnejsi exploze bude u jednoho valce proto ten kroutak. kdybys 600 rozdelil do 6ti set radovejch valcu moc by sis nepojezdil. nejen ze by si to mel jak letadlo kridla ale sila vybuchu jednoho toho naprstku by s motorkou neudelala nic. Je to hodne zjednoduseny.

Motor do V vs. gumy

25.5.2008 v 22:21 | Nahoru | #12

Cwoke>predstav si nejaky 6tikilco, jedna motorka ma 1 valec, druha 4val .. porovnej spalovaci prostor a tim padem silu vybuchu ve valci. mohutnejsi exploze bude u jednoho valce proto ten kroutak. kdybys 600 rozdelil do 6ti set radovejch valcu moc by sis nepojezdil. nejen ze by si to mel jak letadlo kridla ale sila vybuchu jednoho toho naprstku by s motorkou neudelala nic. Je to hodne zjednoduseny.


OK a kdyz se bude bavit o motoru ctyr valec do V napr 800ccm a radovy 800ccm...co tam dela vetsi zatah od spoda???

Motor do V vs. gumy

25.5.2008 v 22:29 | Nahoru | #13

COMATIK>páč já mám dvouvál do V a je to litr...obyč šestky jsou čtyřvál....chápeš?



Tak to je vycerpavajici vysvetleni Hele a jak jsem na tom ja, kdyz nemam obycejnou sestku ani litr, ale 800, nemam dvouval ale ctyrval, ale zase je do V

Motor do V vs. gumy

25.5.2008 v 22:31 | Nahoru | #14
no musel bych videt grafy z brzdy, porovnat prubeh obou motoru a pozkoumat to.Taky zaklezi na tom jak motor pali. kdyz sme predelali kdysi jawu 350 tak aby oba valce palili soucasne a ne na stridacku tak jawka litala jako prase a v klidu prez 160. Ale co se tyka tve otazky na treba 800 ccm a 4 valce, jeden do V a druhej rada tak opravdu nevim. Nerad bych rek kravinu ale docela me to laka to vyzjistit. Asi do konce tyhle sezonky zkusim udelat par testiku a mrknout se na to =)

Motor do V vs. gumy

25.5.2008 v 22:31 | Nahoru | #15
Gumy žere nejvíce ten článek mezi řiditky a sedačkou a nezáleží na konstrukci motoru.
To by jste se museli pak bavit i o dvoutaktech a jednoválcích atd.
Vzpomeňte si na dlouhodobý test Afriky,kolik kilometrů najížděl Jarda Šíma na různejch gumách.
Pak to porovnejte kolik jste kdo na těch gumách najeli vy.
Já podstatně méně.

Motor do V vs. gumy

25.5.2008 v 22:33 | Nahoru | #16
Dingo> Zadní Mitas E 09 jde zítra z ráfku po cca 15 000 km a to tam je ještě prostředkem cca 3mm, ale už na to nemám náladu.

Motor do V vs. gumy

25.5.2008 v 22:33 | Nahoru | #17

Kůže OR textil

Motor do V vs. gumy

25.5.2008 v 22:38 | Nahoru | #18
SniperFM> Mě se mrcha sjela za 3500km
Asi jsem se k ní nechoval hezky,ale jinak moc dobře posloužila,taky jsem jí schodil.

Motor do V vs. gumy

25.5.2008 v 22:39 | Nahoru | #19
ale dyz tady koukam do tabulek tak R4 750 ccm ma 150 ps / 13 200 ot a 86 Nm pri 11 200, a V4 782 ma 109 ps / 10 500 ot a 80 Nm pri 8750. mozna i zalezi na druhu motorky a nahranejch mapach od vyrobce, rozhodne i prevody a spousta dalsich veci.

Motor do V vs. gumy

25.5.2008 v 22:40 | Nahoru | #20
clanek mezi riditky a sedlem urcite taky hraje roli

Motor do V vs. gumy

25.5.2008 v 22:45 | Nahoru | #21
HMMMMmmmmm, jak tady čtu, tak asi textil.... :o

To v autě dízl žere více gumy než benzín, protože má větší krouťák???? :o :o :o :o
Co to tu smolíte za :o
Záleží snad na typu pneu a hňupa co řídí!!

Motor do V vs. gumy

25.5.2008 v 22:48 | Nahoru | #22
aifel202> takhle drsně jsem to říci nechtěl

Motor do V vs. gumy

25.5.2008 v 23:02 | Nahoru | #23

aifel202>HMMMMmmmmm, jak tady čtu, tak asi textil.... :o

To v autě dízl žere více gumy než benzín, protože má větší krouťák???? :o :o :o :o
Co to tu smolíte za :o
Záleží snad na typu pneu a hňupa co řídí!!



lol lol
Supr vysvětleno.

Motor do V vs. gumy

26.5.2008 v 00:42 | Nahoru | #24
aifel202> jóó tak pak to je jasný lol lol lol

2Cwoke: tvoje teorie trochu pokulhává. sice má u litrovýho dvouhrnku píst větší plochu takže na ní teoreticky tlačí vybuchlá směs větší silou jenže v součtu 2 válců a 4 taktů se to vyrovná se 4ma čtvrtlitrama. u menšího objemu válce se dosáhne lepšího plnění a lepšího spálení směsi -> větší účinnost.

obecně záleží na nastavení motoru. litr V2 v čopru půjde krutě od volnoběhu na jakejkoliv kvalt ale ve 3-4tisících zdechne a na omezovač někde v 5ti se sotva doplazí. Totéž v RSV do 4tisíc běží nevyrovnaně, kucká, cuká řetězem, pak se trochu zmátoří a od 6 táhne do omezovače někde +- v 11tisících.
Záleží na vrtání, zdvihu (vztahu vrtáníxzdvih), úhlu válců ve vztahu k čepům na klice a samozřejmě nastavení...

btw: nevím, co je na tom pravdy, ale slyšel jsem, že V2 jsou naopak lepší na trakci, že moment dodávají v pulsech takže guma má šanci se při prokluzu zase chytit zatímco u 4válů se protáčí pořád.

Motor do V vs. gumy

26.5.2008 v 03:26 | Nahoru | #25
karf> je to jak pises, je to v tech pulzech. 4val ti rozlozi silu na 4x za sebou ale 2V treba 60°jako ma RSV ti kopne jen na dvakrat ale po 60° a pak je 660°klid a pak zase rana (mysleno jako zapaleni smesi na pistu ) 60°a zapali druhej a take nesmis zapomenout ze to je vzdy o objemu 500ccm

4 valece radovej pali 4x po 180° s objemem 250ccm, tim padem ma vyrovnanej chod a da se snaze vytacet narozdil od 2V. a zde se nahani ten kroutici moment, nesmi se take zapomenout ze 4T potrebuje pro vykonani prace 2 otacky tedy 2x 360° coz je 720°

dale je to z casti zavisle na casovani vacek, kdyz budou mit vacky kratkou dobu otevreni a male priti saci a vyfukove vacky bude to naladene na nizsi otacky, pro vysokoobratkove motory je to nastaveno tak ze ze maji dlouhou dobu otevreni a take velke prekriti sani s vyfukem , ktere pak vytvari podtlak k nasati vetsiho mnozstvi smesi s nechtenym efektem je ze nejaka smes unikne bez spaleni do vyfuku

doufam ze jsem to nejak jednoduse vysvetlil, jestli jsem se nekde seknul tak me klidne opravte

Naposledy editováno 26.05.2008 03:27:16

Motor do V vs. gumy

26.5.2008 v 06:23 | Nahoru | #26
jestli nahodou ten "kroutak" neni danej proste objemem....
pokud je motor podobneho urceni ..tzn napr. sportovni litrovej dvouval vs sportovni litrovej ctyrval, troufam si rict ze "kroutak" bude stejnej... jen treba diky nacasovani ctyrvalce pro vyssi otacky bude mozna mensi rozdil v nizsich otackach proti V2 ... osobne kdyz srovnam litrove V2 a radovej ctyrvalec u motorek ktery jsem jezdil delsi dobu - TLS vs GSXR k1 tak jeli "odspodu" temer stejne, kolem sesti tis melo mozna lehce navrch TL a od 8mi nahoru uz jasne vedlo GSXR....

jo a litrovej ctyvalec gumy poziral temer stejne rychle jako V2 ...

pokud je tam nakej rozdil tak v tom ze to V2 brzdi vic motorem, takze "zere" gumu i se zavrenym plynem... tam kde ctyrvalec "zere" predni desticky...

Motor do V vs. gumy

26.5.2008 v 08:29 | Nahoru | #27
Já bych vinu taky viděl na pulzní dodávce výkonu u V2. Čtyřvál je hladký, kdežto od dvouválu jde na zadní kolo jeden kopanec za druhým. No a řetězu se to taky moc nelíbí...

Motor do V vs. gumy

26.5.2008 v 08:35 | Nahoru | #28
Sete>
Já jsem měl tu čest provětrat křidélka právě KTM 950 SM a tam mě přišlo že má motor sametovej a naprosto lineární náběh výkonu .

Motor do V vs. gumy

26.5.2008 v 08:55 | Nahoru | #29
orgovany> Mezi V2 se řadí SM mezi ty hladší, ale pořád je to litrový dvouválec

Motor do V vs. gumy

26.5.2008 v 09:01 | Nahoru | #30
Sete>
Jezdil jsem na Ducati 900 SS a ta mě jasně dávala na jevo že to je dvou vál . Na vyšší kvalty se jí pod 4000 otáček vůbec nechtělo ale nad tuhle hranici si vysloveně vrněla .
Tohle u Hayabusy neznám, je jedno jestli točíš 2000 nebo 8000 otáček na 6ku. Motor neprotestuje (je takovej sterilní ale docela silnej).
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist