premyslim o nakym motardu... tak kdo neco mate napiste dik:o)
1, jakou masinu poridit aby neco vydrzela, KTM, Husky, Suza?
2, na kolik u ni prijde servis? resp jak casto a co se dela a kolik to cca stoji? (to so obcas stu mi nahani hruzu...interval 800km apod...i kdyz to sou asi ostry veci...:o)
3, je to tak jednoduchy jak to vypada na videich? (vim blba otazka ale nemoh sem si to odpusti:o)
diky vsem Honza
Za sebe - XT je hmotnostně těžší-ale zase víc držák (univerzál)méně náročný servisní náklady, pohodlnější sedlo i pro batůžek. Pokud chceš vědět víc koukni na xt660.cz. Kdybych vyhrál asi bych zkusil HUSU.
nebo tupýho motarda kterej už je vpodstatě vhodnej i na nějakou delší cestu(při sebezapření)
z ostrejch asi jakýkoli enduro postavený na motardovejch kolech- Huska SM, Husaberg, TM, KTM EXC...
z tupejch KTM LC4, Suzuki DRZ400SM, Yamaha XT660, Honda FMX...
Bago>chtělo by to hlavně rozhodnout jestli chceš ostrou mašinu, na který budeš jezdit jen kolem komína a měnit olej jak zjednanej
nebo tupýho motarda kterej už je vpodstatě vhodnej i na nějakou delší cestu(při sebezapření)
z ostrejch asi jakýkoli enduro postavený na motardovejch kolech- Huska SM, Husaberg, TM, KTM EXC...
z tupejch KTM LC4, Suzuki DRZ400SM, Yamaha XT660, Honda FMX...
nevim jestli se dá na lc4 cestovat lol po 100 km už nevim jak sedět, pokud máš 749 tak je jakykoli xt nebo fmx je k ničemu to neni motard, kamarád koupil fmx a po 2 měsících to prodával, že je vo ničem a nemoh se toho zbavit nikdo to nechtěl na cestovaní možná jo, ale na blbnutí???
A jestli je to stejně lehký jako na videech ??? ještě lehčí
625 smc nema vyvazovak a je lehčí ale zase brutalne vibruje, 660 smc je vyšší objem bez baterky vykon kolem 65 koni coz uz bude dost solidní
edit: ještě tam sou jiny karburátory
Naposledy editováno 25.05.2008 17:38:16
duch>Palec_caferacer> přesně tak to se divim, že bago dal fmx a lc4 do jedny kategorie, taková drzost lol lol lol
625 smc nema vyvazovak a je lehčí ale zase brutalne vibruje, 660 smc je vyšší objem bez baterky vykon kolem 65 koni coz uz bude dost solidní
Souhlas, FMX se s LCčkem srovnat nedá. Sice bych to nenazval drzostí, ale budiž.. FMXko je Funmoto, spíše takový "cestovní" motard. Ten výkon tomu prostě chybí (ovšem dá se vyhnat KN, Dynojetem a laďáky), ale je tam spíš problém lehce ta váha a hlavně podvozek.. :o Ovšem na delší cesty můžu doporučit, i bez sebezapření. Ovšem cestovka tak kolem 100-120 km, pak už na tom fakt dost fouká..
nedovedu si představit jet někam dál s motorkou, u který se mění olej po 10 MTH
jinak je fakt že FMX a Yamaha XT660X jsou spíš takový cestovní motardy...