bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Supermotard tot otazka...
 
24.5.2008 v 22:49
Zdravim vsechny...
premyslim o nakym motardu... tak kdo neco mate napiste dik:o)
1, jakou masinu poridit aby neco vydrzela, KTM, Husky, Suza?
2, na kolik u ni prijde servis? resp jak casto a co se dela a kolik to cca stoji? (to so obcas stu mi nahani hruzu...interval 800km apod...i kdyz to sou asi ostry veci...:o)
3, je to tak jednoduchy jak to vypada na videich? (vim blba otazka ale nemoh sem si to odpusti:o)

diky vsem Honza
Předchozí
1 2
Následující

Supermotard tot otazka...

24.5.2008 v 23:14 | Nahoru | #1
Z motardu bych volil XT 660..dneska sem u jednoho stal a moc krasny..Nebo SMV 750 Dorsoduro to je nadhera

Naposledy editováno 24.05.2008 23:14:49

Supermotard tot otazka...

24.5.2008 v 23:20 | Nahoru | #2
Hmmmm..... máš tolik věcných a dobrých otázek, že ti asi nezbude než to zkusit - jelikož pochybuji, že by kterákoliv ze značkovek něco nevydržela - podle mne záleží spíš kolik do toho budeš dávat a co od toho čekáš? A poslední otázku snad radši komentovat nebudu(ale jinak máš pravdu).

Za sebe - XT je hmotnostně těžší-ale zase víc držák (univerzál)méně náročný servisní náklady, pohodlnější sedlo i pro batůžek. Pokud chceš vědět víc koukni na xt660.cz. Kdybych vyhrál asi bych zkusil HUSU.

Supermotard tot otazka...

24.5.2008 v 23:53 | Nahoru | #3
tak hlavne rekni kolik penez, kam chces jezdit /jestli kolem baraku nebo castejc i 200km/ at se nekam hneme.

Supermotard tot otazka...

25.5.2008 v 00:00 | Nahoru | #4
chtělo by to hlavně rozhodnout jestli chceš ostrou mašinu, na který budeš jezdit jen kolem komína a měnit olej jak zjednanej
nebo tupýho motarda kterej už je vpodstatě vhodnej i na nějakou delší cestu(při sebezapření)
z ostrejch asi jakýkoli enduro postavený na motardovejch kolech- Huska SM, Husaberg, TM, KTM EXC...
z tupejch KTM LC4, Suzuki DRZ400SM, Yamaha XT660, Honda FMX...

Supermotard tot otazka...

25.5.2008 v 02:59 | Nahoru | #5

Bago>chtělo by to hlavně rozhodnout jestli chceš ostrou mašinu, na který budeš jezdit jen kolem komína a měnit olej jak zjednanej
nebo tupýho motarda kterej už je vpodstatě vhodnej i na nějakou delší cestu(při sebezapření)
z ostrejch asi jakýkoli enduro postavený na motardovejch kolech- Huska SM, Husaberg, TM, KTM EXC...
z tupejch KTM LC4, Suzuki DRZ400SM, Yamaha XT660, Honda FMX...


nevim jestli se dá na lc4 cestovat lol po 100 km už nevim jak sedět, pokud máš 749 tak je jakykoli xt nebo fmx je k ničemu to neni motard, kamarád koupil fmx a po 2 měsících to prodával, že je vo ničem a nemoh se toho zbavit nikdo to nechtěl na cestovaní možná jo, ale na blbnutí???

Supermotard tot otazka...

25.5.2008 v 08:01 | Nahoru | #6
fallen> kolem 120-130tis...

Supermotard tot otazka...

25.5.2008 v 08:02 | Nahoru | #7
Bago> v tom pripade asi nakyho "tupyho" aby se na tom dalo +/- nak jezdit i do skoly do prace apod...

Supermotard tot otazka...

25.5.2008 v 08:05 | Nahoru | #8
nejvic se mi zatim zamlouva LC4ka...ale realne jak casto se dela servis a za kolik? u ducati je sice drahej jak pica ale dela se po 10tis km...

Supermotard tot otazka...

25.5.2008 v 09:40 | Nahoru | #9
po 5000km ventili, olej ten vyjde s 2 ma filtrama na 2000, 5000 km vycistit filtr nebo častěji, svicka 10 000km

Supermotard tot otazka...

25.5.2008 v 09:51 | Nahoru | #10
duch> oka...diky...

Supermotard tot otazka...

25.5.2008 v 11:02 | Nahoru | #11
taky bych doporučil KTM, servis jak říká duch. Odzkoušeno mám 230km v kuse a už pěkně bolí prdel. Ale jede to

Supermotard tot otazka...

25.5.2008 v 11:04 | Nahoru | #12
duch> šak sem taky napsal termíny ,,delší cestu" a ,,sebezapření"
je fakt že si pod tím každý soudruh může vybavit něco jinýho, ale do Chorvatska k moři by s LC4 snad nikdo nejel lol

Supermotard tot otazka...

25.5.2008 v 12:30 | Nahoru | #13
Bago> to asi ne no:o) na 749ce ktera tay nejni uplne pohodlna (i kdyz zase jina)k sem dal jeden den 800..to uz bylo dost ale da se, takze tvrdy sedlo me snad nerozhodi:o)
ok takze idela KTM...a lc4 nebo treba SMC?
dik H

Supermotard tot otazka...

25.5.2008 v 12:52 | Nahoru | #14
mám zkušenost s LC4 640,když je otevřená a zbavená všech těch mezitlumiču a katalyzátoru tak to jede.není to uplnej racing takže i ta stavba je taková širší ale myslim si že srovnávat to s FMX nebo DRZ není na místě...to ta LC4 je zase někde jinde....
A jestli je to stejně lehký jako na videech ??? ještě lehčí

Supermotard tot otazka...

25.5.2008 v 13:38 | Nahoru | #15
Palec_caferacer> oka...to zni dobre...a jestli je to este lehci...tak proc na tom proboha nelitaj vsichni?? vzdyt to je desnej nasup...

Supermotard tot otazka...

25.5.2008 v 14:30 | Nahoru | #16
Palec_caferacer> přesně tak to se divim, že bago dal fmx a lc4 do jedny kategorie, taková drzost lol lol lol
625 smc nema vyvazovak a je lehčí ale zase brutalne vibruje, 660 smc je vyšší objem bez baterky vykon kolem 65 koni coz uz bude dost solidní

edit: ještě tam sou jiny karburátory

Naposledy editováno 25.05.2008 17:38:16

Supermotard tot otazka...

25.5.2008 v 14:49 | Nahoru | #17
jak je to s huskou 510SMR a servisem?

Supermotard tot otazka...

25.5.2008 v 14:53 | Nahoru | #18

duch>Palec_caferacer> přesně tak to se divim, že bago dal fmx a lc4 do jedny kategorie, taková drzost lol lol lol
625 smc nema vyvazovak a je lehčí ale zase brutalne vibruje, 660 smc je vyšší objem bez baterky vykon kolem 65 koni coz uz bude dost solidní


Souhlas, FMX se s LCčkem srovnat nedá. Sice bych to nenazval drzostí, ale budiž.. FMXko je Funmoto, spíše takový "cestovní" motard. Ten výkon tomu prostě chybí (ovšem dá se vyhnat KN, Dynojetem a laďáky), ale je tam spíš problém lehce ta váha a hlavně podvozek.. :o Ovšem na delší cesty můžu doporučit, i bez sebezapření. Ovšem cestovka tak kolem 100-120 km, pak už na tom fakt dost fouká..

Supermotard tot otazka...

25.5.2008 v 17:35 | Nahoru | #19
stejně na jakýmkoli motardu se nedá dlouho vydržet jet 140, vítr je protivnej

Naposledy editováno 25.05.2008 17:36:06

Supermotard tot otazka...

25.5.2008 v 20:54 | Nahoru | #20
jasny o rychlosti to neni:o) a co treba obcas naka polnacka? jezdite i mimo silnice? da se toN
dik H

Supermotard tot otazka...

25.5.2008 v 21:08 | Nahoru | #21
já to moc po polnackách herotil protoze mě bylo líto ráfků,přislo mi ze to dostává hrozný rány a taky jsem to měl pořád krásně umytý :D

Supermotard tot otazka...

25.5.2008 v 21:36 | Nahoru | #22
po lesních cestách se to dá, ale je s tim pěkná dřina po půl hodině toho mam plný kecky, člověk se s tim na těch hladkých gumách musí dost prát, jinak je to fajn změna jednou za čas

Supermotard tot otazka...

25.5.2008 v 21:54 | Nahoru | #23
No, heh, do terénu.. Jak bych to jen řekl kulantně, aby to nevyznělo, že jsem leštič.. Dejme tomu, že na to nemám gumy..

Supermotard tot otazka...

25.5.2008 v 22:20 | Nahoru | #24
lestic na motardu?? to zni desne...nic ve zlym ale vzdyt to maj bejt nejvetsi drsnaci ktery jen tak neco nerozhodi..:o)))

Supermotard tot otazka...

25.5.2008 v 22:33 | Nahoru | #25
no jasný ale radsi tu motorku rajtuju ve meste po zadnim a tak nez abych ji daval nekde v bordelu v lese asi tak

Naposledy editováno 25.05.2008 23:43:44

Supermotard tot otazka...

25.5.2008 v 23:37 | Nahoru | #26

Palec_caferacer>no jasný ale radsi tu motorku rajtuju ve meste po zadnim a tak nez abych ji daval nekde v bordelu v lete asi tak


Tak nějak..

Supermotard tot otazka...

25.5.2008 v 23:39 | Nahoru | #27
LC4 jsem zařadil po bok FMX spíš ani né tak kvůli výkonu, jako kvůli servisním intervalům
nedovedu si představit jet někam dál s motorkou, u který se mění olej po 10 MTH
jinak je fakt že FMX a Yamaha XT660X jsou spíš takový cestovní motardy...

Supermotard tot otazka...

25.5.2008 v 23:46 | Nahoru | #28
já si teda poměrně často dávám nějakou terénnější cestu a když jde sucho, tak to je celkem pohodička . Jen mám teda zadní gumu poměrně solidně odrbanou, samá díra a trhlina.. lol Ale zatím pořád drží

Supermotard tot otazka...

26.5.2008 v 08:44 | Nahoru | #29
myslel sem nakej prejezd pres kopec...naka zkratka mimo silnici a tak...ne zadny endueo:o)

Supermotard tot otazka...

26.5.2008 v 09:17 | Nahoru | #30
otázka pro všechny, kdo přešli na motárda ze silniční motorky:
co vás překvapilo, potěšilo, co jste v tomhle stylu ježdění našly a naopak, co vám chybělo oproti silniční motorce?

písmenka

Naposledy editováno 26.05.2008 09:17:54
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist