Silnice, terén je to jedno, hlavně ať se něco děje
Nojo, 17ka vzadu, to je o ničem. Taky jsem ji měla na GS, jezdila jsem E09.
Takže já o víkendu jedu a jestli se zadaří, tak oba dny . Co Ty?
Trelleborg se mi také osvědčil - teď, jelikož zadek dojíždím, tak většinou asfalt a mohu říct, že jsem v rámci možností spokojenej. Už by potřeboval ale přezout, na silnici v poho, ale v terénu 3 mm už nic moc.
Ch ci teď zkusit tu C-2-ku jak ta na tom bude- designově vypadá podobně, ale asi se bude v měkém terénu stejně špatně čistit.
Přemýšlel jsem nad změnou na 18-ku, 1.nevím, jestli by se tam vlezla a za 2. cena ráfku cca 2500Kč by šlo, ale 120kč za drát už je celkem dost.
Asi udělali páni z Japonska někde chybu s tou 17-kou i TTr má 18"
Náááramně jsem se vymáchala v brodu a 2 hodiny jsem jezdila tak, že mi odkapávala voda z rukávů, z nohavic, ze šátku na krku, z ledvinky... :o lol S tou nohou je to naprd, když se o ni nemůžu opřít. Raději motorku složím :\
Nojo, 17ka vzadu... to je fakt nešťastné řešení Já to znám z BMW. Spousta kluků přemýšlelo, co na tom změnit až změnili motorku