tak mě tak vrtá hlavou jak se rozjet v prudkém kopci, v praze na smíchově je semaforově řízenej provoz výjezdu z parkoviště a je to samozřejmě do pořádnýho i když krátkýho kopečka. Před Váma auto, za Váma auto, musíte zastavit držíte přední brzdu takže nemůžete pořádně přidat plyn. Jediný způsob jak to vyřešit je podle mě použít zadní brzdu. Jak to děláte Vy?
Sešlápnu naplno zadní, a začínám se rozjíždět, samozřejmě víc plynu a když má motka nějaký náznak pohybu tak pouštím zadní ( podobně jakoby jsi se rozjížděl v autě přes ručku)
Jedi>vcera to nekomu chciplo v kopci, uprostred krizovatky...
na supersportu...
koukal jsem jak to chtel nahodit,
zapnuty svetla.
baterka keksla
a tak to potupne tlacil ke krajnici pres krizovatku..
soucitil jsem s nim
Ony nektere, a vetsinou vsechny nove supersporty maji nevypinatelna svetla (nemaji tlacitko na vypnuti a zapnuti). Takze po zapnuti klicku se ti automaticky zapnou a startujes se svetly. Vis
Jedi>vcera to nekomu chciplo v kopci, uprostred krizovatky...
na supersportu...
koukal jsem jak to chtel nahodit,
zapnuty svetla.
baterka keksla
a tak to potupne tlacil ke krajnici pres krizovatku..
soucitil jsem s nim
ještě řekni že to byla R1PYČO lol muhehe
nikdy se mi nestalo ani v horách, že by mi mašinu neudržela přední brzda. tzn. dokážu držet přední brzdu. přitom pouštět spojku ale zároveň přidávat plyn. nevím co by na tom mělo být nerealizovatelného...
Používám přední brzdu, stát v kopci na jedné noze je vzhledem k mým 50 kg a 200 kg motorky dost hazard, když dosáhnu sotva na špičky lol v pohodě se dá držet brzda a přidávat plyn po záběru spojky.
NickSlaughter>Generiq>Zkoušel jsem to oběma způsoby, lehčí je to přes zadní brzdu, máš obě ruce volné. Bát pádu se nemusíš, jakmile se dá motorka do pohybu, je už značně stabilní.
I když se dá do pohybu pozadu? lol lol lol
To jsem ještě nezkoušel lol , ale vím, že bez brzd bych tomu nebyl schopen zabránit (tzn. sám bych ji v kopci neudržel)