Díky
prackarr>Já vozím cross i endura na přívěsu často. Silnici jsem vezl cca 5x.
Kurtuji vždy 4mi kurty,pro zichr si jich kliďo dej 6 a o to méně je stahni.
Nervi to jak magor a nestane se nic ani vidlím,ani motorce....
No to jo, ale pokud třeba u endura použiju krásnou oranžovou rozpěrku KTM nebo o polovinu levnější identickou žlutou od Acerbisu a nebo taky zadarmo dřevěný špalík mezi kolo a spodní brýle. Můžu dvěma kurtama na rejdech stáhnout motorku absolutně natvrdo a pak se nehne ani ona, ani v zatáčce vozík. Vidlicím to výrazně ulehčí a fakt se stím jede líp. Ale jak opřít pod spodní brýle "jogurta" když má nad kolem blembák, to fakt nevím . Není na to taky nějaký fígl?
Ale vážně- já kurtuji 4ma kurtama i když dám natvrdo předek,bo se jistím proti poruše kurtu. (už se mi stalo,že praskl)a pak je to při pouze dvou kurtech v pr..
U jogurtu kurtuji předek jemněji,další sadu dám za podsedlák a třetí za stupačky a
prackarr>bathed> jasně,taky podpírám kolíkem z naší kotelny,bo na oranžový kolíky nemám love,a jak znám KTM,určitě by se lámal a měl krátký servisní intervaly... lol
Ale vážně- já kurtuji 4ma kurtama i když dám natvrdo předek,bo se jistím proti poruše kurtu. (už se mi stalo,že praskl)a pak je to při pouze dvou kurtech v pr..
U jogurtu kurtuji předek jemněji,další sadu dám za podsedlák a třetí za stupačky a
Já fakt dvěma. Vyhodil jsem tisíc peněz za dva dvoutunové hupcuky. Je třeba dávat pozor aby se někde neopřely a neprodřely. Jinak musí vydržet. A k tomu podpírání - já kdysi taky nepodpíral a pak mi po sundání z vozíku na kantráči po chvilce chcal olej z předku proudem na kotouč.... Nedělá jim to dobře....