bmw_r1300gs_cartec





Téma: Prosím poraďte
 
15.5.2008 v 20:09
Zdar, omlouvám se, že to vlákno dávám sem, ale v sekci Motorsport očekávám nejvíc lidí, co s tim mají zkušenost. Máme s kámošem vozík na motorky a nějak pořádně nevím, jak je při převozu kurtovat.Když jsem to vlákno dával vedle, tak všichni radily hlavně stáhnout na doraz vidle a včera mi na okruhu Ondra Lelek řikal, že třkrát stáhnu vidle na doraz a jsou víceméně v hajzlu. Tak fakt nevim. Budem vozit GSX-R 750 K1 a K7, kdyby to hrálo nějakou roli. Můžete dát někdo nějakou rozumnou a srozumitelnou radu, nejlíp i nějaké foto?
Díky

Prosím poraďte

15.5.2008 v 21:01 | Nahoru | #1
u krosek se to dělá tak, že se dá mezi kolo a blatník něco, co zajistí zaaretování zdvihů vidle...to ale u K7 asi nepůjde

Prosím poraďte

15.5.2008 v 21:30 | Nahoru | #2

hAjPR>u krosek se to dělá tak, že se dá mezi kolo a blatník něco, co zajistí zaaretování zdvihů vidle...to ale u K7 asi nepůjde



u K1 to neni o moc lepší :\

Prosím poraďte

15.5.2008 v 21:56 | Nahoru | #3
Já vozím cross i endura na přívěsu často. Silnici jsem vezl cca 5x.

Kurtuji vždy 4mi kurty,pro zichr si jich kliďo dej 6 a o to méně je stahni.
Nervi to jak magor a nestane se nic ani vidlím,ani motorce....

Prosím poraďte

15.5.2008 v 22:06 | Nahoru | #4

prackarr>Já vozím cross i endura na přívěsu často. Silnici jsem vezl cca 5x.

Kurtuji vždy 4mi kurty,pro zichr si jich kliďo dej 6 a o to méně je stahni.
Nervi to jak magor a nestane se nic ani vidlím,ani motorce....



No to jo, ale pokud třeba u endura použiju krásnou oranžovou rozpěrku KTM nebo o polovinu levnější identickou žlutou od Acerbisu a nebo taky zadarmo dřevěný špalík mezi kolo a spodní brýle. Můžu dvěma kurtama na rejdech stáhnout motorku absolutně natvrdo a pak se nehne ani ona, ani v zatáčce vozík. Vidlicím to výrazně ulehčí a fakt se stím jede líp. Ale jak opřít pod spodní brýle "jogurta" když má nad kolem blembák, to fakt nevím . Není na to taky nějaký fígl?

Prosím poraďte

15.5.2008 v 22:16 | Nahoru | #5
bathed> jasně,taky podpírám kolíkem z naší kotelny,bo na oranžový kolíky nemám love,a jak znám KTM,určitě by se lámal a měl krátký servisní intervaly... lol
Ale vážně- já kurtuji 4ma kurtama i když dám natvrdo předek,bo se jistím proti poruše kurtu. (už se mi stalo,že praskl)a pak je to při pouze dvou kurtech v pr..

U jogurtu kurtuji předek jemněji,další sadu dám za podsedlák a třetí za stupačky a

Prosím poraďte

15.5.2008 v 22:23 | Nahoru | #6

prackarr>bathed> jasně,taky podpírám kolíkem z naší kotelny,bo na oranžový kolíky nemám love,a jak znám KTM,určitě by se lámal a měl krátký servisní intervaly... lol
Ale vážně- já kurtuji 4ma kurtama i když dám natvrdo předek,bo se jistím proti poruše kurtu. (už se mi stalo,že praskl)a pak je to při pouze dvou kurtech v pr..

U jogurtu kurtuji předek jemněji,další sadu dám za podsedlák a třetí za stupačky a



Já fakt dvěma. Vyhodil jsem tisíc peněz za dva dvoutunové hupcuky. Je třeba dávat pozor aby se někde neopřely a neprodřely. Jinak musí vydržet. A k tomu podpírání - já kdysi taky nepodpíral a pak mi po sundání z vozíku na kantráči po chvilce chcal olej z předku proudem na kotouč.... Nedělá jim to dobře....

Prosím poraďte

15.5.2008 v 22:32 | Nahoru | #7
Jasan,já taky kolíkuju,už pro stabilitu. Dávám 4 kurty,dva dopředu,a dva dozadu....
[img] fotkách je jich 6,ale to je dáno novým koštětem... lol

Naposledy editováno 15.05.2008 22:33:26

Prosím poraďte

15.5.2008 v 22:35 | Nahoru | #8
a to je teda rozpěrka HRC HONDA?

Prosím poraďte

15.5.2008 v 22:39 | Nahoru | #9
Ne to je HRK smrk z našeho lesa.... lol

Prosím poraďte

16.5.2008 v 06:58 | Nahoru | #10
díky moc, konečně nějaký rady .
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist