To mi chcete říct že když udělam pár dir do bočního krytu tak to pojede ještě líp
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
Rumas - tahokov je kov co se strojně natahuje
Johny - já mám jen koncovku Akrapa, DB killer mi nic neříká, asi to tam nemám, mám jen jinou jehlu v karbecu (prý, já to nepoznám) a vyndanej šnorchl z airboxu, kterej jsem tam teď zase vrátil, protože tam lítalo moc bordelu, rozdíl řeknu až se projedu. No a hluk z vejfuku se u mě řeší ucpávkou na díře z vejfuku, buď tam je na jednom imbusu ohnutá nerez trubka a nebo tam neni a kupodivu je ten rozdíl znatelnej.
Wais - Vítej mezi námi, z Prahy jsme určitě 2, s tebou 3, plus Rumas a Štemby jsou z vesnic okolo, tak mi pošli v PM kontakt a až budem mít něco v plánu, tak se ozvem
Edit: Tahokov rádi používaj pracháči na svejch plotech, tak to je jedno místo kde se dá sehnat a druhý je výkup železa, já jsem tam byl nakoupit hliníkovej plech na opravu kufru. Když se vám to podaří koupit podle ceny za váhu, jak to vykupjí, tak máte u hliníku i tahokovu vyhráno.
Naposledy editováno 30.01.2013 11:13:07
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
tahokov - prostě řeknu mřížka, ne? Kgyby to někdo sehnal i za mne, tak bych mu byl vděčnej, jak se znám, tak bych zašel do železářství pro kousek pletiva, to je taky mřížka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
Wais píše: Jinak Vás tu zdravím, jsem tu zcela nový. Rád bych Vás poznal osobně, když bude nějaká vyjížďka ve středočeský kraji tak se rád přidám.
Paráda Nahoď nějaké info o moto (případně o sobě )
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
Takže, možnosti jsou následující:
montáž pouze koncovky/ origo karbec - nutno přetryskovat karburátor a otevřít airbox , jinak střílí do výfuku.Výsledek - lepší reakce na plyn ve spodních otáčkách, jinak nic v podstatě nepoznáte. Přínos HP max. 2-3. Tyhle práce jsou proveditelný doma, jen to chce nervy a mít pár trysek.
šoupátkový karbec s akcelerační pumpou/ koncovka výfuku - hodně otevřenej airbox ( i ten blbej šnorchl tomu vadí ) a málo vzduchu dusí motor. Nutno nechat naladit odborníky!!! To mám já a oproti sérii je tam cca 7 HP navíc. Odezva na plyn super, ale každej hrbolek vám otočí rukojetí a stříkne benzín = větší spotřeba benálu.
A největší SM je druhá možnost včetně svodů = to co bude mít Honza. Sebrat motorku i s tou krabicí a dát do servisu. Odborníci to všechno sladí a výsledkem bude cca 10 HP navíc. A odměnou roztleskávačky na každé benzínce v okolí .
Tahokov koupíte v každém železářství. Nerezovej je pevnější, ten tam máme my.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
hAjPR píše: Paráda Nahoď nějaké info o moto (případně o sobě )
Dawexr píše: Wais - Vítej mezi námi, z Prahy jsme určitě 2, s tebou 3, plus Rumas a Štemby jsou z vesnic okolo, tak mi pošli v PM kontakt a až budem mít něco v plánu, tak se ozvem
Já jsem částečně z vesnice u Prahy a z Prahy taky...tak se mnou počítej
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
Jirka77 píše:
montáž pouze koncovky/ origo karbec - nutno přetryskovat karburátor a otevřít airbox , jinak střílí do výfuku.Výsledek - lepší reakce na plyn ve spodních otáčkách, jinak nic v podstatě nepoznáte. Přínos HP max. 2-3. Tyhle práce jsou proveditelný doma, jen to chce nervy a mít pár trysek.
Jirko já Ti nevím, ale dávala jsem jen koncovku Akrapa bez jakýchkoli dalších úprav. Origo karbec, uzavřený airbox... Do výfuku to nestřílelo a jelo to - v porování s jinýma Advíkama - jak z praku
Ale Grace byla miláček, tak to možná všechno dělala z lásky
Edit: písmenko.
Naposledy editováno 30.01.2013 12:02:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
Klasika píše: Jirko já Ti nevím, ale dávala jsem jen koncovku Akrapa bez jakýchkoli dalších úprav. Origo karbec, uzavřený airbox... Do výfuku to nestřílelo a jelo to - v porování s jinýma Advíkama - jak z praku
Ale Grace byla miláček, tak to možná všechno dělala z lásky
Edit: písmenko.
v tom případě ta moje musí lítat Pozoruju, že trochu střílí do výfuku při ubrání...ne moc, ale ani tak málo, že bych si toho nevšiml.
Chudá směs?
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
pokud budete mít zájem, tak PM s adresou, nebo pokud to máte blízko do Trutnova, tak se stavíte:)
Inak spotrebu nad 6 som poriešil 48 l nádrží.A stielat pri ubratí može aj koli už vylietanej vate v ladáku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
Jirka77 píše: misterjohnny> nejsem si jistej že ho tam má. Má díru až k ventilům
To bych si dovolil nesouhlasit, jelikož Akrapa Pawko zdědil po mně - DBkiller tam byl - viz foto. A co se týká úprav - rozhodně už pouze samotná koncovka se pocitově projeví dost zásadně lepším tahem odspoda. Já jsem trochu laboroval s tryskama podle nějaký tabulky z netu a dával jinej vzduch. filtr. Keihin to už bude zas úplně o něčem jiném - když na tom ale na EXC vidím tu haldu hadiček tak mi z toho jde hlava kolem.
Naposledy editováno 30.01.2013 13:29:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
Naposledy editováno 30.01.2013 15:30:58
koupil jsem keihina FCR 41 MX + akrapa se svodama, ale bez DB killeru...
Zdar, chtěl bych se zeptat, za kolik se ti podařilo sehnat tenhle karbec?
já tam mám komplet laděný svody a koncovku Remus, dělali to někde předchozímu majiteli v servisu. Dali tam k tomu větší trysku a taky otevřeli boční stranu airboxu podobným plechovým krytem, jako tady byl ukázanej. Taky sem uvažoval o keihinu, ale co sem koukal, je dost drahej. Taky nevim co na to potom motor, jak na tom bude s výdrží.
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
Koncovka výfuku je základní a asi i dostačijící úprava. Spolu s 15-ti zubem ve předu budeš v terénu spokojenej. Ostatní je jen image .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
Jirka77 píše: hAjPR> Když se tak rozvášnila tato debata o úpravách, co si myslíte, že je nejlepší úprava? Jakou úpravou člověk získá nejvíc muziky za co nejméně peněz?
Koncovka výfuku je základní a asi i dostačijící úprava. Spolu s 15-ti zubem ve předu budeš v terénu spokojenej. Ostatní je jen image .
Paráda, kolečko kupuju v další várce...to si myslím, že je za 400 Kč, dobrá úprava
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
misterjohnny píše: hAjPR> 15 zub se da sehnat za 200,- treba tu ... vem si s tim zaroven 17 zub, ten je dobrej na dlouhz presuny ... 15 a 17 zub v kombinaci s 42 zubou rozetou je nejlepsi pac nemusis menit retez, jen se otaceji ty blbince s nalitkama na zadni ose
Tož dík za tip! Ten převod jsem už měl nazkoumanej z vedlejšího vlákna
2 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
Co takhle vyhodit katalizátor?
Zkoušel to někdo? A porovnal někdo jak to jede z a bez katalizátoru?
Já ho tam nemám a vyhodil ho už předminulý majitel. Tak že nevím jaká to byla změna.
Minulý majitel tvrdil, že několikrát závodil z kamarádem na Advíkovi který byl v origo stavu a vždy mu ujel.
Mám ještě laďák MIVV z homologační vložkou.Ještě jsem nezkoušel jí vyndat.
A ještě airbox nemá horní víko a ze zhora je překryt jen nějakým plátýnkem, možné je to obvaz z lékárničky. Filtr se nadměrně nešpiní a motorka jede dobře.
Naposledy editováno 30.01.2013 20:41:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
misterjohnny píše: ... 15 a 17 zub v kombinaci s 42 zubou rozetou je nejlepsi pac nemusis menit retez, jen se otaceji ty blbince s nalitkama na zadni ose
cože co se otáčí?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
držák pružin stojanu KTM LC4 KTM LC4 620, KTM LC4 Adventure, KTM LC4 640, KTM LC4 600 | kokoška. | 3 | 20.3.2024 v 17:16 Jardáček |
Vačka na KTM LC4 Adventure KTM LC4 Adventure | pretis | 10 | 21.2.2022 v 03:10 VlaHa |
KTM LC4 640 adventure- těžký chod s... KTM LC4 Adventure | Earthshaker | 10 | 29.4.2021 v 20:45 KubaLC8 |
KTM LC4 Adventure voda v oleji KTM LC4 Adventure | PepperOnFire | 12 | 15.4.2020 v 17:49 combust |
Divný zvuk KTM LC4 Adventure | Chlup86 | 6 | 22.3.2020 v 15:15 ThaWeed23 |