globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: KTM LC4 640 Adventure
28.11.2006 v 00:54
Pořád jsem čekal až tuto rubriku někdo založí a ono nic. Tak jsem to udělal já. Takže jezdím prvním rokem Adventure 640. Zkušenosti mám dobré i horší a rád bych si poslechl ostatní jak jsou na tom. A samozřejmě se podělím o své zážitky a poznatky s touto moto.

KTM LC4 640 Adventure

30.1.2013 v 09:24 | Nahoru | #7111
Já nevím jak vy ale já mám otevřenou koncovku (vona se v ppodstatě ani zavřít nedá ) a airbox mam v původnim stavu. Žádný díry, žádný lámání toho šnorchlu ano jiný zvěrstva, a motorka jezdí parádně.

To mi chcete říct že když udělam pár dir do bočního krytu tak to pojede ještě líp

KTM LC4 640 Adventure

30.1.2013 v 09:29 | Nahoru | #7112
Štemby - to ti povedia na brzde.Ja tam mám šupátkove DelOrto - pretryskované , otvorené sanie a LeoV.

Naposledy editováno 30.01.2013 09:31:37

KTM LC4 640 Adventure

30.1.2013 v 09:39 | Nahoru | #7113
Del Orto tam mam taky, jestli to je přetryskovaný to nevím. Výfuk je od Veselýho

Naposledy editováno 30.01.2013 09:48:06

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

30.1.2013 v 11:07 | Nahoru | #7114
ty vole vy jste drbny, kdo to má všechno číst Tahokov si taky seženu, takže se mnou dál počítej Johny
Rumas - tahokov je kov co se strojně natahuje
Johny - já mám jen koncovku Akrapa, DB killer mi nic neříká, asi to tam nemám, mám jen jinou jehlu v karbecu (prý, já to nepoznám) a vyndanej šnorchl z airboxu, kterej jsem tam teď zase vrátil, protože tam lítalo moc bordelu, rozdíl řeknu až se projedu. No a hluk z vejfuku se u mě řeší ucpávkou na díře z vejfuku, buď tam je na jednom imbusu ohnutá nerez trubka a nebo tam neni a kupodivu je ten rozdíl znatelnej.
Wais - Vítej mezi námi, z Prahy jsme určitě 2, s tebou 3, plus Rumas a Štemby jsou z vesnic okolo, tak mi pošli v PM kontakt a až budem mít něco v plánu, tak se ozvem

Edit: Tahokov rádi používaj pracháči na svejch plotech, tak to je jedno místo kde se dá sehnat a druhý je výkup železa, já jsem tam byl nakoupit hliníkovej plech na opravu kufru. Když se vám to podaří koupit podle ceny za váhu, jak to vykupjí, tak máte u hliníku i tahokovu vyhráno.

Naposledy editováno 30.01.2013 11:13:07

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

30.1.2013 v 11:44 | Nahoru | #7115
dawexr: db killer je právě ta ohnutá trubka na imbusu, pokud se nepletu

tahokov - prostě řeknu mřížka, ne? Kgyby to někdo sehnal i za mne, tak bych mu byl vděčnej, jak se znám, tak bych zašel do železářství pro kousek pletiva, to je taky mřížka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

30.1.2013 v 11:49 | Nahoru | #7116

Wais píše: Jinak Vás tu zdravím, jsem tu zcela nový. Rád bych Vás poznal osobně, když bude nějaká vyjížďka ve středočeský kraji tak se rád přidám.



Paráda Nahoď nějaké info o moto (případně o sobě )

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

30.1.2013 v 11:53 | Nahoru | #7117
Když jsem nasadil jen koncovku, motorka začala střílet do vejfucku. Musí se přetryskovat karbec. Tak jsem ho vyměnil za Keihina. Pokud to není naladěný na brzdě, nemusí to mít žádnej efekt, snad kromě větší spotřeby,která se mi po instalaci karbecu a sladění s koncovkou zvedla o litr. Je to daň za akcelerační pumpičku = rychlejší odezva na plyn. Ale jsou známé případy kdy spotřeba šla o 2,5 litru nahoru protože to bylo montováno ve špatným servisu, nebo "laděním" doma, protože proč vyhodit cca 3 000,- za ladění, když to přece zvládnu sám .

Takže, možnosti jsou následující:

montáž pouze koncovky/ origo karbec - nutno přetryskovat karburátor a otevřít airbox , jinak střílí do výfuku.Výsledek - lepší reakce na plyn ve spodních otáčkách, jinak nic v podstatě nepoznáte. Přínos HP max. 2-3. Tyhle práce jsou proveditelný doma, jen to chce nervy a mít pár trysek.

šoupátkový karbec s akcelerační pumpou/ koncovka výfuku - hodně otevřenej airbox ( i ten blbej šnorchl tomu vadí ) a málo vzduchu dusí motor. Nutno nechat naladit odborníky!!! To mám já a oproti sérii je tam cca 7 HP navíc. Odezva na plyn super, ale každej hrbolek vám otočí rukojetí a stříkne benzín = větší spotřeba benálu.

A největší SM je druhá možnost včetně svodů = to co bude mít Honza. Sebrat motorku i s tou krabicí a dát do servisu. Odborníci to všechno sladí a výsledkem bude cca 10 HP navíc. A odměnou roztleskávačky na každé benzínce v okolí .

Tahokov koupíte v každém železářství. Nerezovej je pevnější, ten tam máme my.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

30.1.2013 v 11:55 | Nahoru | #7118

hAjPR píše: Paráda Nahoď nějaké info o moto (případně o sobě )



Dawexr píše: Wais - Vítej mezi námi, z Prahy jsme určitě 2, s tebou 3, plus Rumas a Štemby jsou z vesnic okolo, tak mi pošli v PM kontakt a až budem mít něco v plánu, tak se ozvem



Já jsem částečně z vesnice u Prahy a z Prahy taky...tak se mnou počítej

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

30.1.2013 v 11:56 | Nahoru | #7119
Rumas> zkuste to od Doktora na lc8.cz. Kupoval jsem to od něho. Rovnou to nastříhal na tu velikost a my už pak jen lehce upravili.A velikost už si nepamatuju, tak to na mě ani nezkoušejte .

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

30.1.2013 v 11:58 | Nahoru | #7120
hAjPR> Já jsem částečně z vesnice u Prahy a z Prahy taky...

Praha je v podstatě taková hlavní vesnice ČR .

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

30.1.2013 v 12:01 | Nahoru | #7121

Jirka77 píše:
montáž pouze koncovky/ origo karbec - nutno přetryskovat karburátor a otevřít airbox , jinak střílí do výfuku.Výsledek - lepší reakce na plyn ve spodních otáčkách, jinak nic v podstatě nepoznáte. Přínos HP max. 2-3. Tyhle práce jsou proveditelný doma, jen to chce nervy a mít pár trysek.



Jirko já Ti nevím, ale dávala jsem jen koncovku Akrapa bez jakýchkoli dalších úprav. Origo karbec, uzavřený airbox... Do výfuku to nestřílelo a jelo to - v porování s jinýma Advíkama - jak z praku
Ale Grace byla miláček, tak to možná všechno dělala z lásky

Edit: písmenko.

Naposledy editováno 30.01.2013 12:02:26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

30.1.2013 v 12:09 | Nahoru | #7122

Klasika píše: Jirko já Ti nevím, ale dávala jsem jen koncovku Akrapa bez jakýchkoli dalších úprav. Origo karbec, uzavřený airbox... Do výfuku to nestřílelo a jelo to - v porování s jinýma Advíkama - jak z praku
Ale Grace byla miláček, tak to možná všechno dělala z lásky

Edit: písmenko.



v tom případě ta moje musí lítat Pozoruju, že trochu střílí do výfuku při ubrání...ne moc, ale ani tak málo, že bych si toho nevšiml.

Chudá směs?

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

30.1.2013 v 12:19 | Nahoru | #7123
hAjPR> pche... lítání mají advíci v krvi
[img]

Ani si moc nedovedu představit, jak musí umět jet advík se všema těma úpravama

KTM LC4 640 Adventure

30.1.2013 v 12:36 | Nahoru | #7124
no uvidíme, ale keihin potřebuje vážně mnohem viz vzduchu než mikuni... radši mi poraďte nějakýho odborníka v HK kraji...

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

30.1.2013 v 12:41 | Nahoru | #7125
jináč ty kryty vycházejí cca 580Kc/sada bez tahokovu + pošta ... tak si to nechte projít hlavou a řekněme 8.2. bych to zadal do výroby, pokud vás bude 5+

pokud budete mít zájem, tak PM s adresou, nebo pokud to máte blízko do Trutnova, tak se stavíte:)

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

30.1.2013 v 12:56 | Nahoru | #7126
Dawexr> jó, ta ohnuta trubka je db-killer... neomeril bis mi ji prosím? obrázek s rozměry je někde vejš asi o stránku nebo dvě

KTM LC4 640 Adventure

30.1.2013 v 13:20 | Nahoru | #7127
Celkovo šupátkový karburátor a trocha poladený motor je velká zmena.Motor ide do otáčok ako nabrúsený dvojtakt.A tá spotreba je ...Dokážem jazdit aj na 6 aj na 11 l.Ale moj syn povedal že sa s tým nedá - že je to furt nervozne a nevie íst plynulo.
Inak spotrebu nad 6 som poriešil 48 l nádrží.A stielat pri ubratí može aj koli už vylietanej vate v ladáku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

30.1.2013 v 13:29 | Nahoru | #7128

Jirka77 píše: misterjohnny> nejsem si jistej že ho tam má. Má díru až k ventilům



To bych si dovolil nesouhlasit, jelikož Akrapa Pawko zdědil po mně - DBkiller tam byl - viz foto. A co se týká úprav - rozhodně už pouze samotná koncovka se pocitově projeví dost zásadně lepším tahem odspoda. Já jsem trochu laboroval s tryskama podle nějaký tabulky z netu a dával jinej vzduch. filtr. Keihin to už bude zas úplně o něčem jiném - když na tom ale na EXC vidím tu haldu hadiček tak mi z toho jde hlava kolem.





Naposledy editováno 30.01.2013 13:29:46

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

30.1.2013 v 15:29 | Nahoru | #7129
Mica> no já to z té fotky nepoznám jestli tam je nebo ne . Tak se nebudu přít s někým komu čouhá z karburátoru halda hadiček .

Naposledy editováno 30.01.2013 15:30:58

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

30.1.2013 v 15:38 | Nahoru | #7130
Klasika> když jsme koupili s Davidem Advíky, tak oba měli origo výfuk. Mu to střílelo, mě ne. On měl upravený airbox a já ne. Po výměně koncovek mu to přestalo a mě střílet začalo. Už to měl upravený od minulého majitele a výměnou zpátky za origo koncovku to začalo pifat. Tak nějaká kulišárna v tom bude.

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

30.1.2013 v 18:06 | Nahoru | #7131
[quote=misterjohnny]Ted mam jeden nebo spis vic dotazu ja:

koupil jsem keihina FCR 41 MX + akrapa se svodama, ale bez DB killeru...

Zdar, chtěl bych se zeptat, za kolik se ti podařilo sehnat tenhle karbec?

já tam mám komplet laděný svody a koncovku Remus, dělali to někde předchozímu majiteli v servisu. Dali tam k tomu větší trysku a taky otevřeli boční stranu airboxu podobným plechovým krytem, jako tady byl ukázanej. Taky sem uvažoval o keihinu, ale co sem koukal, je dost drahej. Taky nevim co na to potom motor, jak na tom bude s výdrží.

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

30.1.2013 v 18:21 | Nahoru | #7132
Když se tak rozvášnila tato debata o úpravách, co si myslíte, že je nejlepší úprava? Jakou úpravou člověk získá nejvíc muziky za co nejméně peněz?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

30.1.2013 v 18:42 | Nahoru | #7133
hAjPR> Když se tak rozvášnila tato debata o úpravách, co si myslíte, že je nejlepší úprava? Jakou úpravou člověk získá nejvíc muziky za co nejméně peněz?

Koncovka výfuku je základní a asi i dostačijící úprava. Spolu s 15-ti zubem ve předu budeš v terénu spokojenej. Ostatní je jen image .

KTM LC4 640 Adventure

30.1.2013 v 18:54 | Nahoru | #7134
Pokud jsem to dobře pochopil tak s DBK to vypadá takto:





A když se vytáhne:







Tak tak jako na té fotce od Míci.

Naposledy editováno 30.01.2013 18:55:08

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

30.1.2013 v 19:32 | Nahoru | #7135

Jirka77 píše: hAjPR> Když se tak rozvášnila tato debata o úpravách, co si myslíte, že je nejlepší úprava? Jakou úpravou člověk získá nejvíc muziky za co nejméně peněz?

Koncovka výfuku je základní a asi i dostačijící úprava. Spolu s 15-ti zubem ve předu budeš v terénu spokojenej. Ostatní je jen image .



Paráda, kolečko kupuju v další várce...to si myslím, že je za 400 Kč, dobrá úprava

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

30.1.2013 v 19:39 | Nahoru | #7136
hAjPR> 15 zub se da sehnat za 200,- treba tu ... vem si s tim zaroven 17 zub, ten je dobrej na dlouhz presuny ... 15 a 17 zub v kombinaci s 42 zubou rozetou je nejlepsi pac nemusis menit retez, jen se otaceji ty blbince s nalitkama na zadni ose

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

30.1.2013 v 19:42 | Nahoru | #7137

misterjohnny píše: hAjPR> 15 zub se da sehnat za 200,- treba tu ... vem si s tim zaroven 17 zub, ten je dobrej na dlouhz presuny ... 15 a 17 zub v kombinaci s 42 zubou rozetou je nejlepsi pac nemusis menit retez, jen se otaceji ty blbince s nalitkama na zadni ose



Tož dík za tip! Ten převod jsem už měl nazkoumanej z vedlejšího vlákna

2 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

30.1.2013 v 20:34 | Nahoru | #7138
K těm úpravám:
Co takhle vyhodit katalizátor?
Zkoušel to někdo? A porovnal někdo jak to jede z a bez katalizátoru?

Já ho tam nemám a vyhodil ho už předminulý majitel. Tak že nevím jaká to byla změna.

Minulý majitel tvrdil, že několikrát závodil z kamarádem na Advíkovi který byl v origo stavu a vždy mu ujel.
Mám ještě laďák MIVV z homologační vložkou.Ještě jsem nezkoušel jí vyndat.
A ještě airbox nemá horní víko a ze zhora je překryt jen nějakým plátýnkem, možné je to obvaz z lékárničky. Filtr se nadměrně nešpiní a motorka jede dobře.






Naposledy editováno 30.01.2013 20:41:15

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

30.1.2013 v 22:20 | Nahoru | #7139
storeman> mám r.v.2003 a s výměnou koncovky šel do háje i katík. Nevím od kterýho ročníku, ale pak byl katík součástí koncovky a ne svodu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

30.1.2013 v 23:05 | Nahoru | #7140

misterjohnny píše: ... 15 a 17 zub v kombinaci s 42 zubou rozetou je nejlepsi pac nemusis menit retez, jen se otaceji ty blbince s nalitkama na zadni ose



cože co se otáčí?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
držák pružin stojanu KTM LC4 KTM LC4 620, KTM LC4 Adventure, KTM LC4 640, KTM LC4 600 kokoška. 3 20.3.2024 v 17:16 Jardáček
Vačka na KTM LC4 Adventure KTM LC4 Adventure pretis 10 21.2.2022 v 03:10 VlaHa
KTM LC4 640 adventure- těžký chod s... KTM LC4 Adventure Earthshaker 10 29.4.2021 v 20:45 KubaLC8
KTM LC4 Adventure voda v oleji KTM LC4 Adventure PepperOnFire 12 15.4.2020 v 17:49 combust
Divný zvuk KTM LC4 Adventure Chlup86 6 22.3.2020 v 15:15 ThaWeed23


TOPlist