globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: KTM LC4 640 Adventure
28.11.2006 v 00:54
Pořád jsem čekal až tuto rubriku někdo založí a ono nic. Tak jsem to udělal já. Takže jezdím prvním rokem Adventure 640. Zkušenosti mám dobré i horší a rád bych si poslechl ostatní jak jsou na tom. A samozřejmě se podělím o své zážitky a poznatky s touto moto.

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

1.3.2011 v 21:39 | Nahoru | #5341
Dělají se přímo startovací spreje, používáme to na starý náklaďáky. Na moto trošku mazec...

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

1.3.2011 v 21:55 | Nahoru | #5342
Jakej je důvod, že ta LC4 tak hůř chytá?....píšete o tom tady,...ale četl jsem to už i jinde vícekrát.

KTM LC4 640 Adventure

2.3.2011 v 07:33 | Nahoru | #5343
Nevím jaký to může mít důvod, ale moje káťa to taky po zimě dělá. Je to asi tím karburátorem. Předtím jsem měl DR350 a u té to bylo to samé - běžně chytala dobře, ale po zimě HC. Takže to beru jako, že to asi žádným nastavením nezměním.

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

2.3.2011 v 08:09 | Nahoru | #5344
já nestačil přestat jezdit tak mě to chyta dobře, jen se chlubím

KTM LC4 640 Adventure

2.3.2011 v 11:18 | Nahoru | #5345
Riešim to na každej svojej motorke po zime v prípade že nejazdím.V priebehu cca pol hodiny sporadicky prekopávam popri inej robote -ak má kopačku. Ak nie nastupuje hned druhá fáza.Horkovzdušná pištol a nahriatie airboxu.Potom len fúham teplý vzduch cez airbox a v pohode ... Ak zavolá zákazník po zime že nevie naštartovat skúter alebo štvorkolku , beriem horkovzdušnú, krýžový šrobovak a idem.

Naposledy editováno 02.03.2011 11:20:04

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

3.3.2011 v 13:41 | Nahoru | #5346

ybrcek píše: já nestačil přestat jezdit tak mě to chyta dobře, jen se chlubím



Brno-město: holt, zřejmě slušnej oddíl

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

3.3.2011 v 23:56 | Nahoru | #5347
Matess727x
U Afriky normálka nehledal bych v tom žádnou vědu ... Každý afričan by Ti mohl povídat . Teda alespoň ten co nejezdí v zimě jako já .. a bohužel minulý rok ani v létě. No co už prostě jak se člověk rozmnoží tak prvních pár měsíců není tak jak byl zvyklý ale zas člověk zažije jiné věci taky moc pěkné !

Naposledy editováno 03.03.2011 23:57:04

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

4.3.2011 v 07:30 | Nahoru | #5348
skydxrv: Mě to jen tak zajímalo, páč jsem to četl už několikrát,....i viděl někde na akci,....že toho Advíka někdo trápí-nebo spíš Advík potrápí nechytáním jezdce jak za studena, tak i při chcípnutí za tepla. To se třebas i říká o Dominátoru (motory stejný jako XL, XR, SLR, FX, FMX),....že za studena hůře chytají.Já dal třebas na radu kamaráda do svého EseLéra Briskovku svíčku a musím říci, že se startováním za studena žádnej problém (za tepla už vůbec ne).Sice nechytá na břinknutí jako třebas 450 EXC, ale po maximální 3-5 (za studena) převalení motoru běží.Tak třebas by to chtělo taky do toho Advíka zkusit tu Briskovku svíčku.

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

4.3.2011 v 10:56 | Nahoru | #5349
Matess727x> Aha já jsem to asi špatně pochopil to startování. Já myslel po delší odstávce. Jinak Afrika chytá na drc zahřátá nezahřáta je to jedno ..

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

5.3.2011 v 18:37 | Nahoru | #5350
Rumas> Zdravím všechny Advíkáře Tak já byl hraboše protáhnout dneska. Stál asi 3 měsíce a po půl hoďce chytnul. Vyčistil jsem svíčku a odpustil benzín z karbecu. Pak asi 3 minutky točení,zablafal a už předl....

KTM LC4 640 Adventure

5.3.2011 v 18:51 | Nahoru | #5351
Kocourrr: Čím to, že to normálně nechytne?....že se musí takové obštrukce udělat, abys nastartoval?....po třech měsících. Moje EseLéro stálo 5 měsíců a chytlo bez problémů tak po 10-ti otočeních motoru na starter.Dokonce i čínskej skůtr Yuki, kterej stál půl roku,....celej rok si ho co se týče údržby nikdo nevšimne,....nevím ani kde je baterka,....chytl v pohodě.Čím to, že s tím Advíkem se musí takto laborovat?To není myšleno jako nějaké rejpání nebo tak něco,...ale zajímá mě to. To KTM 450 EXC je "chytač" naprosto bravůrní. Je jedno, jestli mrzne, nebo je obalenej bahnem, či jestli je vlhko,...nebo jestli je zahřátá,....nic nehraje roli,...chytá bez zaváhání (doufám že to tak bude dlouho).Za studena samozřejmě na sytič,....ale hned na první otočení motoru. Jak už jsem tu psal,...už jsem to o Advíkovi slyšel, že je s tím chytáním občas nějakej problém,....a tak mě zajímá, čím to konkrétně je,...jestli to máte někdo prozkoumaný atd.

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

5.3.2011 v 19:57 | Nahoru | #5352
Asi proto,že to je ta nejpaličatější motka na světě...
Ale i proto ji máme rádi..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

5.3.2011 v 20:40 | Nahoru | #5353

Kocourrr píše: Asi proto,že to je ta nejpaličatější motka na světě...
Ale i proto ji máme rádi..


....tak sem myslel, že se něco dozvím a prd.

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

5.3.2011 v 22:53 | Nahoru | #5354

Matess727x píše: ....tak sem myslel, že se něco dozvím a prd.


Na základní škole před 40 léty nás učili. Když nejde motor nastartovat, jsou to dvě věci. V motoru neni co zapálit. Špatná směs nebo žádná. A nebo neni čím zapálit. Chybí jiskra. A to platí i dnes. Motorka se vstřikováním chytá okamžite. U té karburace si to musí každý vychytat. Jawa měla pro případ startování čudl, říkali jsme tomu cupovák na přeplavení karburátoru. Pak byla bohatá směs pro startování vždy. Tím chci říct, že špadný start po zimě má na svědomí většinou ta špatná směs, kterou ještě ovlivňuje nízká teplota při startování. Některé stroje mají ještě takovou vychytávku /LC4 a jiné/ jako je čerpadlo benzínu. To se pak musí točit 5 minut startérem než si to čerpadlo cucne. A toto trápení bohatou směs pro start stejně nedá. Navíc vznikaj v karburaci usazeniny a toho je třeba se taky zbavit.

KTM LC4 640 Adventure

5.3.2011 v 23:00 | Nahoru | #5355
Ládínek: ....to jsem nevěděl, že má LC4 benzínové čerpadlo.

Naposledy editováno 05.03.2011 23:13:24

KTM LC4 640 Adventure

6.3.2011 v 07:43 | Nahoru | #5356
Už to tu bylo, ale kdyby se někdo z nových nechtěl přehrabovat ve stovkách starých příspěvků - při každém startování pomáhá podržet dekomp při zmáčknutém startéru. Nechat motor chviličku (max. 2-3x) protočit, pustit dekomp a Advík většinou krásně naskočí. Poradil mi to servisák (právě kvůli čerpadlu) a funguje to. Minimálně na tu moji kozu jo

KTM LC4 640 Adventure

6.3.2011 v 17:33 | Nahoru | #5357
Opět jsem ve fázi, kdy prodávám Takže kdyby jste o někom věděli....
Současný stav viz foto.
Všechno ostatní přes mejl nebo osobně.
[img]

KTM LC4 640 Adventure

7.3.2011 v 19:26 | Nahoru | #5358
Kdyby jste náhodou někdo vědeli o někom kdo má z blízkého či vzdáleného okolí Zl.kraje Lc4 Enduro dejte prosím vědět PM. Rád bych si vyzkoušel posezení popřípadě pokecal s majitel .. Díky moc za jakékoliv info.

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

8.3.2011 v 16:30 | Nahoru | #5359

TonyR píše: Dělají se přímo startovací spreje, používáme to na starý náklaďáky. Na moto trošku mazec...



Proc mazec? Cemu by to melo skodit?

KTM LC4 640 Adventure

8.3.2011 v 17:08 | Nahoru | #5360
zbyno je v tom eter a ten při hořeni uvolnuje i kyslík tímpadem hoření je velmi bouřlivé a na motor muže mít až destruktivní následky protože když to přezeneš motor se točí rychleji než zamýšlel výrobce.
Takovej autobus ŠL když sme mu na vojne dali čuchnout měl blízko ke klinicke smrti

KTM LC4 640 Adventure

9.3.2011 v 13:31 | Nahoru | #5361
Už jste někdo viděl to nový 700 adv.? prej 2012 bude vprodeji

3 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

9.3.2011 v 14:46 | Nahoru | #5362
Tak jsem dal na radu Klasiky ohledně toho startování a povedlo se, během asi 10 minut si už předla a já taky díky. každopádně jsem zjistil jinou nemilou skutečnost - strašně moc mi tečou přední vidle, před zimou mi lehce tekla jedna, ale teď už oboje a opravdu fest. Nemáte někdo zkušenost s flesháky? že bych to tam nechal opravit a hned bych si to nechal seřídit na vlastní váhu. Nevíte na kolik to tak příjde?

fajglin: ještě neviděl, ale obávám se, že to bude na hony vzdálený současnýmu, co jsem tak četl. Ale doufám, že se pletu...

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

9.3.2011 v 14:51 | Nahoru | #5363
Rumas> Jsem ráda, že se povedlo. On si vždycky nakonec nechá říct, když znáš heslo
K Flešákům jezdím pravidelně. Jsou možná dražší, ale svoji práci umí a alespoň mně ty peníze navíc za to, jak mi Advík šlape, vždycky stály.
Ty vidle tipuju na cenu kolem 2tis Kč, ale přesně si nevzpomenu.

KTM LC4 640 Adventure

9.3.2011 v 15:18 | Nahoru | #5364
cena za kompletní repas nepřesahne 3000 na LC8 tak to bude podobně

KTM LC4 640 Adventure

9.3.2011 v 16:26 | Nahoru | #5365
Fajglin:
Já myslím, že dříve než na nějaké výstavě jej nikdo neuvidí. To si asi pohlídají .. Něco bylo na advrider.com že prý by mohl být vidět na podzim v Miláně, ale to je jedna paní povídala. To už tady bylo i o 690 advíkovi a nakonec nebyl vůbec. Trošku se bojí, že 700adv jestli bude bude silničněji laděn jelikož z 690 se defacto adv dá za pomocí kitů udělat. Takže si ktm nepoleze do zelí a osloví spíše cestovnější zákazníky .. ale já o tomhle vím prd jen úvaha

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

9.3.2011 v 19:25 | Nahoru | #5366
Rumas> mno vrbovce si rekli 3,5... tak jsem si to udelal sam.Mno material stal 2,9 (origo.:olej, gufera, stiratka,atp):D.Byla to celkem pakarna...tj: kdyz si za to reknou tech 3,5 tak se se vubec divit nemusis :)

Naposledy editováno 09.03.2011 19:25:18

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

9.3.2011 v 19:39 | Nahoru | #5367
Rumas> domluv se tady

KTM LC4 640 Adventure

11.3.2011 v 08:55 | Nahoru | #5368
Advíkáři ..... neválí se někomu doma zbytečný náboj zadního kola ???? Tak nějak jsem si ho zku...l při vylisování ložiska

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

11.3.2011 v 10:03 | Nahoru | #5369
Mica - pokial si z náboja neulomil ,tak je to stále použitelné.Ide len o to ako hlboko si natlkol to ložisko skríža.Podla toho budeš potrebovat brúsny papier a Loktait alebo sústružníka.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

11.3.2011 v 10:30 | Nahoru | #5370
jasterica> kéž by ! bohužel je to trochu jinak, chtěl jsem kátě dopřát a nevytloukat ložiska doma, ale opatrně je vylisovat, což byla chyba, ložisko se asi trochu kouslo a v lisu není cit takže ho prostě vyrval šikmo - následek viz foto.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
držák pružin stojanu KTM LC4 KTM LC4 620, KTM LC4 Adventure, KTM LC4 640, KTM LC4 600 kokoška. 3 20.3.2024 v 17:16 Jardáček
Vačka na KTM LC4 Adventure KTM LC4 Adventure pretis 10 21.2.2022 v 03:10 VlaHa
KTM LC4 640 adventure- těžký chod s... KTM LC4 Adventure Earthshaker 10 29.4.2021 v 20:45 KubaLC8
KTM LC4 Adventure voda v oleji KTM LC4 Adventure PepperOnFire 12 15.4.2020 v 17:49 combust
Divný zvuk KTM LC4 Adventure Chlup86 6 22.3.2020 v 15:15 ThaWeed23


TOPlist