globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: KTM LC4 640 Adventure
28.11.2006 v 00:54
Pořád jsem čekal až tuto rubriku někdo založí a ono nic. Tak jsem to udělal já. Takže jezdím prvním rokem Adventure 640. Zkušenosti mám dobré i horší a rád bych si poslechl ostatní jak jsou na tom. A samozřejmě se podělím o své zážitky a poznatky s touto moto.

KTM LC4 640 Adventure

9.10.2008 v 14:05 | Nahoru | #2821
Orangektm - cca 2,5 cm

KTM LC4 640 Adventure

9.10.2008 v 14:19 | Nahoru | #2822
ORANGEKTM>Mno dalsi možnosti co se "spodkem" motoru, je udelat komplet svody i s koncovkou(Akrap) a dat tam FCR karbec.Jezdil jsem na tom a je to uplne jine svezení a co me hlavne zarazilo, že ta motorka skoro vůbec nevibrovala!!!
Btw:S tim sedlem bych si to jeste trochu rozmyslel, nevim jak ostatni ale ja bych bral spis jeste trochu vyšší nebo jinak tvarovany, bo po cca 200km sezeni mam zadek celkem otlacenej a tak radeji stojim ve stupackach ...

KTM LC4 640 Adventure

9.10.2008 v 16:02 | Nahoru | #2823

dawaKTM>Klasika> ORANGEKTM> ještě tu je jedna možnost (i když nákladnější než novej pastorek a rozeta ) a to otevřenější výfuk - jak už jsme se o tom bavili - mám tam 15-42 a Leo Vincka a stačí to. je to super-Jedničku jen na rozjezd, brody přelítávám, viď Leni na 5ku max 125km/h ale kdy to dáš-jen na nějaké dlouhé šotolině, vytočená 4ka dá 100km/h
fakt to udělá s Káťou hodně.
BTW :Tom tam má tuším 14 ku pastorek...



mě se po sobotním offu rozpad vejfuk šel tam origo a Kača zlenivěla znatelně, ted už je to všecko z5, dal sem zase offik kolem Tišnova a krásně se to sbíra vocpoda a pastorek mám tež menší než origo převod ,výfuk dělá jako docela dost až sem nechapal

Naposledy editováno 09.10.2008 16:03:00

KTM LC4 640 Adventure

9.10.2008 v 16:35 | Nahoru | #2824
dawaKTM> není náhodou nejostřejší verze ta bez koncovky? Jsou tři možnosti.Koncovky byly dvě. Delší koncovka, kratší koncovka a bez koncovky? Nebo si to už nepamatuju.

KTM LC4 640 Adventure

9.10.2008 v 19:51 | Nahoru | #2825
Tak přispěji novými poznatky...
Najel jsem na Kátě asi cca 500km po okloních polích a lesích a musím říci - jedním slovem paráda!
Jako valit to po lesní nebo šotolinové polní cestě od 70 do 100km/h je pro Katku naprosto samozřejmá věc, o tom si mohl Strom nechat jenom zdát...
Na cestování to moc není, optimální rychlost mi přijde kolem 100-110km/h, ale to nevadí, vše mi vynahrazuje mimo silnici kdy se jenom houpu...
Zkoušel jsem i maximálku a při 160 ještě nekončila, ale přední kolo bylo už dost neklidné, tak jsem ji dál netrápil, ale myslím, že by 170 udělala a to jsem jel s kuframa...Takže to celkem ujde...
Jinak já tam mám laďák SXC od KTM a myslím, že jde pěkně odspodu, ale stejně uvažuji jako vy o výměně pastorku a rozety, bo je Katka pod 3tis. otáček hrozně ucukaná a občas mi úplně poskakovalo přední kolo, než jsem se naučil pod ty 3tis. nejezdit...
A musím si taky zvyknout na častější řazení a více spojkování, než jsem byl zvyklý.
Takže suma sumárum - mám to co jsem chtěl a jsem spokojen...

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

10.10.2008 v 08:07 | Nahoru | #2826
Ahoj,
těm co řeší změnu převodu mohu poslat ( zdarma ) kalkulátor převodovýho poměru, kterej při zadání převodu spočítá rychlost na jednotlivé rychlostní stupně a v celém pásmu otáček. Je tam krásně vidět na kolik motorka zrychlí nebo zpomalí.
Taky jsem chtěl motorku do teránu trochu zpomalit, abych nemusel tolik dávat za jedna ale nakonec jsem si to rozmyslel. Když totiž převodem zpomalim motorku aby jela na dvojku ve 4tis otáčkách míň o 5km/hod ( což neni nic velkýho ) , na 5-ku v 5,5 tis ji spomalim o 20km!! ( což pocítim výrazněji )...
Kalkulátor je spočítaný pro LC-4 motory jak s enduro tak SM kolama a na mail ho pošlu komukoliv M.

KTM LC4 640 Adventure

10.10.2008 v 08:12 | Nahoru | #2827
haus1> tož posilaj martin.v6@seznam.cz

KTM LC4 640 Adventure

10.10.2008 v 09:47 | Nahoru | #2828
O výměně výfuku taky přemýšlím, kde se dá sehnat Leo Vince a je potřeba vyměnit karbec, aby se něco změnilo nebo stačí přetryskovat?? Dík

KTM LC4 640 Adventure

10.10.2008 v 10:57 | Nahoru | #2829
Zdravím všechny, kdyby někdo chtěl se přidat na off-road v oblasti ČESKÉHO STŘEDOHOŘÍ. Počasí nám přeje bude dosti bahna. zatím jedem ve dvou + Fajglín. TAK NEVÁHEJTE A NAPIŠTE MI +420 724 505 615 Jakub

KTM LC4 640 Adventure

10.10.2008 v 12:08 | Nahoru | #2830
kouba1> dal jsem jenom vincka. Nic víc jsem s tím nedělal. Trochu to střílí, ale nic hroznýho. Můžeš se přijet podívat. Sem taky z OL.

KTM LC4 640 Adventure

11.10.2008 v 08:08 | Nahoru | #2831
haus1> to máš sice recht, ale podle mě v terénu stejně víc jak 110 nejedeš(a to jen na rovné šotolině atp.) a to tuděláš jak na čtverku tak i pětku s 14 i 15 pastorkem....jo na silnici to je jasný že tato rychlost je hranice při 7 tis. ot./ min. , ale přece tu motorku nemáš na silnici...

KTM LC4 640 Adventure

11.10.2008 v 21:13 | Nahoru | #2832
Tak mě dnes na projíždce potkala zvláštní závadička. Jedu a najednou zvuk jako když se otevře šampus a hned potom zvuk jako když se urve výfuk, tak jsem jel 20 kiláku jak vytočená stopětadvacítka. Vystřelil mi takový špunt co je ve válci mezi koleny výfuku (na obrázku díl č. 34) drží ho tam ty trojúhelníky co drží kolena u válce, normálně se to střihlo a vystřelilo

KTM LC4 640 Adventure

11.10.2008 v 21:15 | Nahoru | #2833
[img]

Naposledy editováno 12.10.2008 18:22:08

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

15.10.2008 v 12:50 | Nahoru | #2834
Strašně mě láká upravit přední štít, žádný velký zvyšování, spíš takový vyhnutí dopředu a jakoby zhranatění,(něco jako rally replika) pro lepší funkci. Nemáte někdo zkušenost, napadá mě laminát, taky jsem slyšel, že tam někdo dal motocrosový kšilt, ten si tam moc nedovedu představit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

15.10.2008 v 13:27 | Nahoru | #2835
ORANGEKTM> Mám formu na laminátovou kapotu

Zbytek fotek tady: null

cenově to vyjde asi 300 na kapotu, ale je s tím práce, jinak na fotce je prototip, takže to podle toho vypadá

Naposledy editováno 15.10.2008 13:27:32

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

15.10.2008 v 13:31 | Nahoru | #2836
Přátelé, kamarádi, uklízel jsem ve sklepě a našel jsem air box včetně "chobotu" a snížené sedlo. To všechno na LC4 Adv. Pokud by měl někdo zájem, rád se toho zbavím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

15.10.2008 v 13:54 | Nahoru | #2837
KTMatěj> No tak něco takovýho jsem si představoval, jestli budeš ochotný udělat 1ks, broušení, kytování atd. dodělám sám. Jak to funguje v reálu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

15.10.2008 v 13:57 | Nahoru | #2838
wimpi> Mám zájem o nízké sedlo, mám r.v.05. O kolik je zhruba nižší? Díky.

KTM LC4 640 Adventure

15.10.2008 v 14:26 | Nahoru | #2839
Wimpi - poslal som ti ss.Dík.

KTM LC4 640 Adventure

15.10.2008 v 15:16 | Nahoru | #2840
Hele chlapi, teda i slečny, když už se tady na fóru začalo s inezováním ND ... nemá náááhodou někdo doma navíc spodní duralový kryt motoru a zadní originál nosič? Nebo tušíte kde by se tyhle věci + eventuelně další ND na KTM Adv. daly sehnat??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

16.10.2008 v 08:21 | Nahoru | #2841
ORANGEKTM> Na cestách to funguje skvěle(186cm), v terénu s tím víc praštíš a zlomí se to, ale s tím je třeba u laminátu počítat..

Nevím, jestli na to bude čas. Pokud by někdo chtěl udělat jkich víc, raději poskytnu formu(to je to nejdražší)...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

16.10.2008 v 09:49 | Nahoru | #2842
KTMatěj> Ok. kdyby jsi měl přesto náladu , kdykoli i třeba přes zimu, beru 1ks. Díky.

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

16.10.2008 v 16:05 | Nahoru | #2843
ORANGEKTM> říkám, spíš zkus najít někoho, kdo by to do tý formy naplácal. Mám člověka, co mi to dělal, ale není na to čas.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

17.10.2008 v 12:41 | Nahoru | #2844

ORANGEKTM>wimpi> Mám zájem o nízké sedlo, mám r.v.05. O kolik je zhruba nižší? Díky.



Měl jsem jej na RV2000 a je nižší cca o 4 cm - více nejde díky vybrání na airbox

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

17.10.2008 v 14:20 | Nahoru | #2845
wimpi> Zjistím, jestli bude pasovat podle r.v. na mou moto. Jestli jo, jdu do něj, ty jen vymysli cenu.

Když už takhle začínáme šmelit díly, nabízím komplet origo výfuk včetně svodů(pouze komplet), je prakticky nepoužitý,v 1.týdnu byl dán Akrap.

Naposledy editováno 17.10.2008 14:20:50

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

17.10.2008 v 15:59 | Nahoru | #2846

haus1>Ahoj,
těm co řeší změnu převodu mohu poslat ( zdarma ) kalkulátor převodovýho poměru, kterej při zadání převodu spočítá rychlost na jednotlivé rychlostní stupně a v celém pásmu otáček. Je tam krásně vidět na kolik motorka zrychlí nebo zpomalí.
Taky jsem chtěl motorku do teránu trochu zpomalit, abych nemusel tolik dávat za jedna ale nakonec jsem si to rozmyslel. Když totiž převodem zpomalim motorku aby jela na dvojku ve 4tis otáčkách míň o 5km/hod ( což neni nic velkýho ) , na 5-ku v 5,5 tis ji spomalim o 20km!! ( což pocítim výrazněji )...
Kalkulátor je spočítaný pro LC-4 motory jak s enduro tak SM kolama a na mail ho pošlu komukoliv M.



>máš ode mě PM

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

17.10.2008 v 21:06 | Nahoru | #2847
Pro případné zájemce:

airbox

sedlo

Naposledy editováno 17.10.2008 21:11:48

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

21.10.2008 v 17:26 | Nahoru | #2848
wimpi> Kdyby to sedlo OrangeKTM nevzal, tak bych měla zájem

KTM LC4 640 Adventure

21.10.2008 v 17:33 | Nahoru | #2849
Přátelé, kamarádi. Mám dva problémy.

Problém č. 1, poměrně zásadní:
Když zapnu klíček do polohy JEDU A NESVÍTÍM, tedy do první polohy, motorka jede normálně. Když klíček přepnu do polohy JEDU A SVÍTÍM, motorka chcípne, zhasnou kontrolky, prostě umře. Buď je někde proseklý kábel, nebo je chyba ve spínačce. Takže kdyby náááááhodou měl někdo s touto závadou zkušenost, uvítám jeho radu na co se zaměřit. Motorka mi toto několikrát udělala již loni, prostříkala jsem spínačku WDčkem, našla jsem pod nádrží jeden kábl prošoupaný až na drátky, zaizolovala a motorka zase jezdila i svítila zároveň. Takže asi nezbyde nic jiného než zase odmašlit a rentgenovat káblíky, kterými mistři v KTM opravdu nešetřili

Problém č. 2, zatím nezásadní:
nezdá se mi spojka. Tedy, nezdá se mi to, jak je lanko uchycené k páčce. Mám tam rychloutahovák, ale jakoby tam nějaký mezikus chyběl, celý kábl s lankem se mi volně blimbá, není nijak "pevně" uchycen k páčce, je to prostě divný. Neumím to dost dobře popsat... Kdyby byl zde někdo té ochoty a dobroty, kdo má lankovou spojku a vyfotil mi detailně co se skrývá pod tou gumovou krytkou chránící přechod lanka do páčky, byla bych mu taktéž velmi vděčná.

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

21.10.2008 v 18:58 | Nahoru | #2850
klasika - tento problém som riešil na jar v Madarsku.Mne ale po čase prestala aj štartovet.Dala sa nakopnút v pohode išla len som nesmel zapnút svetla. Dokonca ani zabrzdit , lebo akonáhle zasvietila ktorákolvek žiarovka motor zhasol.Musek som poodpájat brzdy a tak som dojazdil celú etapu vo Vespréme.
V depe som dal dole pravý podsedlový kryt a našiel chybu.Blato a voda v konektoroch.Velký prechodový odpor sposobil zhorenie konektoru a motorka síce dobíjala ale len tolko že to cez baterku stačilo na sviečku.Ocvakal vyčistil a bolo v poriadku.
- To sedlo čo núka wimpi je bohužiaĽ talé ako moje . Nebude ti pasovat.
- Dúfam že chybu odstrániš do XLka.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
držák pružin stojanu KTM LC4 KTM LC4 620, KTM LC4 Adventure, KTM LC4 640, KTM LC4 600 kokoška. 3 20.3.2024 v 17:16 Jardáček
Vačka na KTM LC4 Adventure KTM LC4 Adventure pretis 10 21.2.2022 v 03:10 VlaHa
KTM LC4 640 adventure- těžký chod s... KTM LC4 Adventure Earthshaker 10 29.4.2021 v 20:45 KubaLC8
KTM LC4 Adventure voda v oleji KTM LC4 Adventure PepperOnFire 12 15.4.2020 v 17:49 combust
Divný zvuk KTM LC4 Adventure Chlup86 6 22.3.2020 v 15:15 ThaWeed23


TOPlist