bmw_r1300gs_cartec

Téma: Mali Losinj-Chorvatsko

11.5.2008 v 13:30
Byli jste tam nekdo? Slysim na to hrozne moc rozporuplnych reakci..Jaky jsou vase zazitky?

11.5.2008 v 13:39 | Nahoru | #1
Byl jsem tam a líbilo se mi tam.Hned bych tam jel znova!

Naposledy editováno 11.05.2008 13:40:02

11.5.2008 v 13:53 | Nahoru | #2
ja jsem tam byl taky a uz bych se tam nevratil..nic moc..nocni zivot zadnej, hroznej "turistickej prumysl", celkem nasponovany ceny, more sice hezky ale bidnej pristup..no proste uz bych tam nejel

11.5.2008 v 13:55 | Nahoru | #3
Tak to je presny Ja vim ze clovek to nazor, ale co mam delat?

11.5.2008 v 13:57 | Nahoru | #4
lol Nojo,tak to ti nezbyde nic jinýho,než tam jet a udělat si svuj názor. S tim nočnim životem má kolega pravdu,neni to nic moc,ale nás tam bylo hodně kamarádů,takže sme si vystačili

12.5.2008 v 00:44 | Nahoru | #5
Cau...no taky jsem tam byl.....a je pravda, ze podnebi tam byl spis blizsi Splitu nebo nekam nize.....byl jsem primo v Malim Losinju a tam na korze i na prilehle diskotece se zilo i v noci....s cenama je pravda, ze vyjde draz nakoupit na trznici a lepsi je jezdit( pripadne chodit) do supermarketu.....pristup k mori je tam opravdu spatnej, ale zase more krasny......pri ceste na lodi kolem Losinju jsme ale pristup k mori meli krasnej .... a konecny verdikt....umel bych si predstavit i lepsi mista, ale byl jsem spokojenej.... pekna plaz najit jde.

12.5.2008 v 08:13 | Nahoru | #6
Chapadlo> Já tam taky byla je to tak 2roky a nám se tam líbilo. Byla jsem tam s rodinou v jednom hotelu a byly na nás moc příjemný a i lidi venku a na tržnici jsou fajn.Přístup do moře normální jako jinde v Chorvatsku - betonová mola, schůdky do moře... Mám 8letou dceru a nebyl žádný problém s přístupem do moře. Co se týče cen tak si myslím, že normální jako jinde v Chorvatsku, v poslední době tam ceny začínají růst. Ale okolí ostrova moc pěkný!!! My byly spokojený až na tu dlouhou cestu po ostrově, ale je tam supr asfalt žádný díry a štěrk, prostě krásná silnice. Tak tam zajeď a uvidíš.

12.5.2008 v 08:15 | Nahoru | #7
byl jsem jako dítě... cca 17 let zpět :)

pokud chceš parádní místo v chorvatsku - není to ale nic pro moto páč je to ostrov tak hledej ostrov Mljet - celej ostrov je chráněná rezervace, je to uplně dole na jihu a uvnitř ostrova jsou dvě jezera... fakt paráda :)

12.5.2008 v 21:04 | Nahoru | #8
Jezdím tam každý rok a nikam jinam už nejedu,protože tady je vše cojá hledám,klima,čistý moře,klid a hlavně pohled na otevřený moře,já jsem max. spokojenej a v supermarketu na kopci jsou ceny jak v tescu tak sebou ani nic netahám a loni 2 metrový vlny.

12.5.2008 v 21:42 | Nahoru | #9

Naposledy editováno 12.05.2008 21:46:22

12.5.2008 v 21:47 | Nahoru | #10
a ještě krátké video vln.
ftp://adbca5d4e41611c2:0c1f15fb13eca78c5a47042318a561a5@uloziste.com/PICT1245.AVI

12.5.2008 v 21:49 | Nahoru | #11
Já to tam prostě neumim dát tak holt jen adresy no.

12.5.2008 v 21:58 | Nahoru | #12
Jo a taky se mi tam pěkně potápělo.Pravda nikdy před tim sem na skalnatym pobřeží nebyl a na písečný je potápění nuda,ale líbilo se mi tam.

13.5.2008 v 08:18 | Nahoru | #13
Byl jsem tam a hned bych se vratil nevim jak letos ale loni kdyz jsem odjizdel tak tam delali nove cesty podel pobrezi a vypadaly pekne zatackovite akorat pro moto a vyradit, podivat, uzivat. Jinak byl jsem tam od 31.6-12.7. Je tam nadherne

14.5.2008 v 06:32 | Nahoru | #14
Úplně souhlasím, byl jsem také loni a pokud máš rád potápění, klid, nádherné moře a sem tam nějakou tu dvou metrovou vlnku , tak se nerozmýšlej a jeď!!!
Ceny také nejsou strašné, jedli se v restauracích a dalo se to v pohodě....14 dní/13,500,- se vším všudy a nestrádali jsme.

17.5.2008 v 15:05 | Nahoru | #15
Mám projeté celé hr. i černou horu nejlepší misto je to kousek a je tam klid jedu tam letos popaté

17.5.2008 v 21:44 | Nahoru | #16
Bol som tam pred rokom.
Záleží co ti viac pasuje. Ja som za to, aby ked sa pozriem na more - videl som more a nie 20 ostrovov:) To tam najdes:) Pristup do mora, skor horsi,ako lepsi. S tym nocnym zivotom je to pravda (nic-moc). Urob ako ja. Bol som 4 dni na Crese a potom trajektom do Zadaru z neho 40km do Biogradu a tam to zas bolo vsetko naopak. Pivo si kupis aj o stvrtej rano. Discoteky na kazdom kroku.. Ale: umele plaze, svet pod vodou naproti cresu ako po atomovom vybuchu...

22.5.2008 v 17:57 | Nahoru | #17
Mesto , pláže :nič moc Supermarket na kopci -ceny jazdenie po okolí -je to na konci ostrova a ešte tam minule leto dokončovali cestu asi 3 useky v dlžke 2 km bez asfaltu a hruby makadam(čakal som že prerazím pneu).asi to toho roku už bude ok .Ale ked tam pojdeš chod zo severu nad Rijekou -Opatia asi 20 km ,odtial ide na Cres trajekt a prejdi celý ostrov až na juh-M.Lošinj- nádherná cesta,bez premávky(ked necháš všetkých odísť z trajektu pred sebou pojdeš hodinku sám ,a je tam jedno miesto -výhliadka na obe strany na more