globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ZZR 1100 D
 
19.12.2007 v 03:46
Tak by mě zajímalo co si kdo myslíte o týhle motorce, jakýpak s ní máte zkušenosti vy co jí máte, případně nějaký technický triky, tipy, čáastý závady, návody a náměty na dpolněky a úpravy pro zlepšení užitný hodnoty a tak...prostě téma tahle motorka ... Pro motivaci přidávám ilustrační foto.

(reakce na) ZZR 1100 D

19.12.2007 v 14:22 | Nahoru | #1
MrCaesar>Kdysi jsem ZZR měl, ale céčko. Dost rychle odcházely gufera ve vidlích, olej brala tak deci na 1000. O gumách asi nemá cenu mluvit... :D Excentry v kyvce jsem měl otočený osou dolů a na řízení to bylo docela znát. Jinak v pohodě a bez problémů. Na dovolený se na ní dalo sedět celej den nebo se třeba jen tak v neděli sklouznout po okolí. Docela rád na ní vzpomínám.

1 reakcí na tento příspěvek ZZR 1100 D

19.12.2007 v 19:05 | Nahoru | #2
Jo jo, gufera, to je ono...levá přední prázdná...ale už mám objednáno a snad i doma... máš nějaký rady na provádění výměny ? Japak ten motorovje olej ? Řešils to nějak, nebo jen dolejval ? Taky mi něco veme. Celkem mě to překvapilo...o 7 let starší GPX750 ani kapku. Nevíš kudy tyhle motory berou ? Vrškem ? Nebo přes kroužky ? Japak ventily ? Štelovals ? ... a docela hodně mě zajímá ten excentr v zadním kole. Dá se bez spešl klíče doma seřídit řetěz ? A jakým způsobem se projevilo na řízení, když si otočil osu dolů ? ... jinak já na ní mám zatím něco kolem 1500km, kupoval sem jí koncem září a maximální spokojenost...prostě sen je přesně takový, jaký sem si ho představoval. Moje. Už nedám

ZZR 1100 D

19.12.2007 v 19:11 | Nahoru | #3
Sakra ani nevím jakej je rozdíl mez D a C ...
D je diesel .. to je jasný .. :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZZR 1100 D

19.12.2007 v 21:02 | Nahoru | #4
MrCaesar>No, vyndat vidle, vylejt z nich olej a potom zespodu, směrem od osy nasadit imbus a povolit. Spodek vidle jsem měl tenkrát nějak upnutej za držáky na třmeny a měl jsem venku pružinu a vnitřek jsem myslím přidržoval nějakou pásovinou, abych mohl vytočit šroub. Už nevím, jestli to bylo potřeba, předtím ani potom jsem to už nedělal. :D Olej nemá cenu řešit. Ta moje měla tenkrát kolem 50.000 tachometrových, tak na to měla nárok. Deci, to je sranda. Jinak ventily jsem nechal zkontrolovat po 10-tis. a docela drží. U excentru se jen povolí pojišťováky, do osy nasadí imbusy a otočí. Samozřejmě musíš mít kolo ve vzduchu. Když přetočíš osu dolů, zvedne se zadek a předek je potom trochu strmější. Zrychlí se tím řízení, ale říká se, že tak, jako C s otočeným jede D už v základu. Nevím, nejel jsem na něm. Když jsem C prodával, D zrovna nebyly.
DavR1> :lol: C je rok 1990-92 a D 93 a vejš.

(reakce na) ZZR 1100 D

19.12.2007 v 21:22 | Nahoru | #5
Marfy VFR> dík za osvětu :)
ted budu machrovat .. *yes*

1 reakcí na tento příspěvek ZZR 1100 D

20.12.2007 v 01:04 | Nahoru | #6
Díkes moc. Ta moje už má taky dost namotáno (nevím přesně teď kolik, řeším jízní vlastnosti, chod motoru a celkovej stav, né čísla ) ale stejně když si přepočítám, že jí je pře 10 let a vidím, co je to za stroj, nedivil bych se, kdyby měla tacháč už jednou dokola. Taknějak si ale říkám, že tyhle motory přece nemůžou jentak odejít...když ho nehoníš, do 100.000, možná 200.000 přece nemůže odejít a kdo ho honí, odejde dřív než ten motor řekl bych. Jinak dík za rady, na ty vidle sem zvědavej.

(reakce na) ZZR 1100 D

20.12.2007 v 05:33 | Nahoru | #7
MrCaesar>Jo, ještě jsem si vzpomněl, že rychlejc odchází unašeč. Mezi rozetou a zadním kolem je taková guma, která má tlumit rázy při změně zatížení a ta se časem vymačká a musí se vyměnit. Poznáš to tak, že když za rozetu vezmeš, trochu se v kole vrtí. V podstatě to nevadí, akorát je nepříjemný, když motorka při přidání škubne, jak se vymezí vůle. Jinak životnosti bych se nebál. V Anglii s tím prej někdo najel 300-tis. Jako s ženskou-když jí budeš hýčkat, vydrží ti dlouho. :thmubup:

ZZR 1100 D

7.3.2008 v 19:28 | Nahoru | #8
Dobrá motorka, měl jsem ji na válci(musel bych se podívat na rozdíl mezi C D) ale všechny tyhle stroje pochází z GPZ.Ten unašeč odchází proto,že má fakt slušnej průběh výkonu a ten má samozřejmě stejný průběh jako zrychlení.Většinou pokud to motor nemá spočítaný,tak slabina v netěsnosti motoru je dole u vyvažovací hřídele a u řadičky.

ZZR 1100 D

8.3.2008 v 08:54 | Nahoru | #9
K mému poslednímu přízpěvku,točivý moment má stejný průběh jako zrychlení a né výkon jak jsem napsal.Typ C má jinou konfiguraci karburátorů,fakt dobrá motorka.

ZZR 1100 D

15.3.2008 v 12:47 | Nahoru | #10
No už sem se chtěl rozčilovat,že by šel výkon na zrachlení a vymačkávání unašeče ... ... Hele, nemáš prosímtě někde od tý ZZRky z brzdy graf ? Nebo ještě líp, řeším jestli to mám seškrcený na 75kW (Rakousko), nebo ne...nesetkal ses s tím někdy, respektive nevíš čím to bylo škrcený ? Hrdla, dorazy na šoupata, vačky .?

ZZR 1100 D

29.3.2008 v 13:49 | Nahoru | #11
Graf tady mám z mého měření, psal jsem ti na ICQ ale nevím jestli jsi ve spojení tak ti to napíšu znovu ,mrkni na konfiguraci karbeců a podívej se jestli v šoupátkách nemáš po obvodě díry.

ZZR 1100 D

2.4.2008 v 09:52 | Nahoru | #12
Díky za typ, podívám se na to. 100% vím, že sou v karbecích trysky, co maj bejt na "ostrý" verzi. Na šoupátka sem nekoukal, hledal sem u nich podložky a nenašel ... ICQ je teď špatný, smulím diplomku, takže to mám vypnutý. Prd bych udělal
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist