globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Synchronizace - zadarmo a doma
 
3.5.2008 v 19:22
Cauves nahodou jsem nasel takovej peknej navod jak si doma sesynchronizovat karbose.
Potreba: posuvny meritko (nejlepe digitalni)
sroubovak
kablbinder (uvidite na fotce kdo nevi)
Takze jdeme na to..
krok jedna

dame plnej plyn a nasledujicim zpusobem zajistime (musi to byt opravdu nadoraz)





krok dva

najdeme synchronizacni srouby - prvni vyrovnava 1 a 2 karbos, druhej vyrovnava 1a2 a 3a4 mezi sebou a nakonec treti sroub vyrovnava 3 a 4.



krok 3

suplerou merime vzdalenosti - zmerime 1 pak 2 a pomoci prvniho sroubu srovname aby vzdalenosti sedeli, to same s 3 a 4. Nakonec 1 a 4.



Hotovo, vim ze to neni uplne presny ale staci to ;)

Naposledy editováno 03.05.2008 19:25:26

1 reakcí na tento příspěvek Synchronizace - zadarmo a doma

13.3.2017 v 22:13 | Nahoru | #1
dobrá blbosť
jedine vtedy je toto asi použiteľné, keď boli karbce do šroubku rozobraté, ako hrubý nástrel pred samotnou synchronizáciou.

Ale to môžem rovnako nahrubo riešiť ihlou. Zoberiem žene zo šijacieho stroja ihlu, plyn zavriem, pridám voľnobežným šroubom tak, aby som pod niektorú klapku strčil kúsok hrotu ihly, poznačím si fixkou kde na ihle sa mi dotýka klapka ihly, ostatné klapky štelujem tak, aby sa pri zavretom plyne dala strčiť pod ne ihla po značku, voľnobežný šroub +-vrátim, to sa doladí za jazdy. A mám nahrubo zosynchronizované presne ako autorova metóda, len mi netreba ani tú čínsku šupleru. Potom samozrejme synchronizujem hadicou/budíkmi keď už motor aspoň ako-tak beží.

Naposledy editováno 13.03.2017 22:14:29

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Synchronizace - zadarmo a doma

13.3.2017 v 22:26 | Nahoru | #2

kilix píše: dobrá blbosť
jedine vtedy je toto asi použiteľné, keď boli karbce do šroubku rozobraté, ako hrubý nástrel pred samotnou synchronizáciou.

Ale to môžem rovnako nahrubo riešiť ihlou. Zoberiem žene zo šijacieho stroja ihlu, plyn zavriem, pridám voľnobežným šroubom tak, aby som pod niektorú klapku strčil kúsok hrotu ihly, poznačím si fixkou kde na ihle sa mi dotýka klapka ihly, ostatné klapky štelujem tak, aby sa pri zavretom plyne dala strčiť pod ne ihla po značku, voľnobežný šroub +-vrátim, to sa doladí za jazdy. A mám nahrubo zosynchronizované presne ako autorova metóda, len mi netreba ani tú čínsku šupleru. Potom samozrejme synchronizujem hadicou/budíkmi keď už motor aspoň ako-tak beží.



ja kdysi delal snychro podobne - zavrena klapka v podstsate tesne doleha na stenu - oko neni pica a vid fakt dost, tzn jde i podle oka dostelovat aby vsechny klapky sedely plus minus stejne na stene - rozhodne presnejsi nez v tom otevrenemstavu + posuvka. ale podtlak je myslim presnejsi. ono u V2 je to i docela slyset, schvalne jsem zkousel to nastavit podle ucha a pak na budikach to sedelo...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist