1 reakcí na tento příspěvek Ninja 250
na jezdeni po meste a kolem to bude asi idealni *yes*
2 reakcí na tento příspěvek Ninja 250
tyhle atypicke obsahy me nevzrusuji
(kluk s 25kw)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ninja 250
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ninja 250
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ninja 250
50 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ninja 250
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ninja 250
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ninja 250
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ninja 250
1 reakcí na tento příspěvek Ninja 250
1 reakcí na tento příspěvek Ninja 250
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ninja 250
Tak která za 109 je lepší?
A nepiš mi o GS500. Na tý mám dost najeto, abych věděl, že tohle teda ne.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ninja 250
ale za 110tis seženeš krásné SVčko s 25ti kw, nebo jinou 6ku..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ninja 250
Jetou ne!
Historie minimálně poloviny všech těch krásných mašin je stejná - mají najeto necelých 15 tisíc km, jezdila na nich jen hodná babička a jen v neděli do kostela a jen když bylo sucho a slunečno. Nový lak a nestandardní kapotka tam jsou proto, že babička to tunila, ten šrámeček na boku udělali při převozu vlakem, loupající se lak na sváru (v místech, kde žádný svár nemá být) je jen kosmetická vada ....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ninja 250
jak dlouho asi syn pojezdí na 250ce? po týdnu bude chtít jít dál a pak bud novou 6ku a nebo starší.. takže na tom bude uplně stejně..
můj nazor ;)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ninja 250
Motorku dělá RÁM a pak podvozkové komponenty přidělané na rám.
A jasně, že důležité jsou brzdy.
Motor je téměř to poslední, co je důležité.
Pro ilustraci - spousta čínských motorek má motor identický se Suzuki DR 200 a pod. Taky jsou ty motory bezproblémový.
V čem je teda rozdíl mezi Čínou a renomovanou značkou????
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ninja 250
50ccm píše: navrc> Mně vůbec nejde o vyběhanost motoru.
Motorku dělá RÁM a pak podvozkové komponenty přidělané na rám.
A jasně, že důležité jsou brzdy.
Motor je téměř to poslední, co je důležité.
Pro ilustraci - spousta čínských motorek má motor identický se Suzuki DR 200 a pod. Taky jsou ty motory bezproblémový.
V čem je teda rozdíl mezi Čínou a renomovanou značkou????
to je pravda *yes* *yes* *yes*
250 se nevyrábí ;) . Podle mě škoda, prostě sporták se světlama a všema těhlema blbinkama *yes* (což je i 125) ;) o 250 byl zájem asi malej (přecijen to je jen pro pár lidí ) a kvůli emisím a různejm blbostem prostě zanikla. 125 doufám zůstane :marod: . Za ty peníze máš téměř novou RS 125 ;) .
Na začátek bude ta ninja dobrá si myslím. Tu RS 250 bych bral jen jako okruhovku *yes* . Je to docela výstřelek :D
btw. http://www.aprilia.....cz/dvojitynarez.htm
japoncici u nich meli vzdy svoje vyhody a meli male vykone strely .....
Na RS250 bude 1000x víc zábavy. Tím neříkám, že je ninja nudná. Kolik váží nevím, ale RS je dobrá, ptž váží skoro nic (115kg), má dobrej podvozek. Je dělaná na okruhu *yes* . RS točí 12tisíc, ty sériovky. Výkon mají 30koní, což je tolik, co má ninja, ale zase se musí taky točit. Nad 8000 je ten výkon znát *yes* . Já vím co to je mít dvoutakt. Zadřel jsem, ale nelituju tý zkušenosti *yes* . Kdyby to jednou šlo, tak RS 250 pořídím na takový to víkendový ježdění *yes* , protože když se otevře přívěřa (RS 250 má 4 ) , tak to je bomba a to mi žádnej čtyřtakt nedá. :)
Bohužel jsem prodal :D , ale u italů zůstanu, protože jak už někdo psal, motorka je o podvozku a italové tohle mají zmáklý :)