globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Úprava a zkušenosti Honda CBR 600 F 96
 
28.4.2008 v 23:21
Zdravím všechny šílence a příznivce tohoto sportu. Chci začít dračit a měl jsem kupovat tu samou( cbr 600 f 96 dále jen: "cbrf" ) již upravenou, jenže mi jí někdo fyfouk pod nosem. Našel jsem další, ale bez jakýchkoli úprav. Takže teď položím pár otázek, a budu rád za každou radu a kontakt který tu padne. Předem Vám všem děkuji.

1. Nevíte někdo kde levně sehnat padací rámy na cbrf? Klidně starší.

2. Jak je to s mazáním motoru? Musí se dělat nějaká úprava? Četl jsem tu na fórku, že když se jezdi dlouho po zadním, že jsou s tím problémy. Tak jak se jim vyhnout?

3. Jak je udělaný ruční plyn? Vím, že by měl mít nějakou aretaci, nebo něco takového, aby se dalo jezdit lépe bez držení řidítek, při konstantních otáčkách. Kde a jak si to opatřit?

4. Když chci krosový řidítka, musí se koupit nějaká redukce či co, ale nějak sem nepochopil jak se to přichytí, k čemu. Zas kde pořídit.

Já myslím, že pro začátek by to stačilo

JEŠTĚ JEDNOU DĚKUJI.

Úprava a zkušenosti Honda CBR 600 F 96

29.4.2008 v 06:16 | Nahoru | #1
1. Nech si někde na soustruhu vytočit padáky ze silonu a přišroubuj je k rámu v místě kde drží motor za za chladičem. Když budou dost velký poberou skoro všechno.

2. Nalej cca o 0,5-1 l oleje víc do motoru ale odpoj "odflus" oleje co vede z ventilovýho víka do Airboxu. Odpoj jí u Airboxu a ti díru co ti v něm zůstane zaslep. Na konec tý hadice co bude koukat z toho víka přidělej nějakou nádobku s molitanem.

3. Pokud začínáš ničím takovým se nezabývej.

4. Krosový řídítka koupíš normál, ale musíš pořídit klemy. Podle nich navrtáš díry do brejlí.... Nejspíš budeš muset koupit delší lanko na spojku. Já na CBR používam Lanko z Jawy 350, ale montuju ho obráceně než je na Jawě. Musíš ještě trošku vyfrézovat tu páku aby tam šel ten váleček.

5. Pokud budeš mít z motorky sundaný budíky musíš ještě prohodit hadice na tom ventilu co je za Airboxem. Ale možná si tam budíky necháš....

Úprava a zkušenosti Honda CBR 600 F 96

29.4.2008 v 10:16 | Nahoru | #2
k bodu 1)spiš si nech udělat padaci ramy,poberou toho vic-bezpečnějši řešeni pro motorku

Úprava a zkušenosti Honda CBR 600 F 96

29.4.2008 v 14:41 | Nahoru | #3
Přeč bych se neměl zabývat tím plynem? Chci jen vědět jak je to udělaný. A eště jedna věc, jak je to s ventilátorem? Dává se do seriovky, nebo ho budu muset přidělat?. A padací rám bych si rád nechal udělat, ale nevím u koho, aby to bylo za nějakou normální cenu.

Úprava a zkušenosti Honda CBR 600 F 96

29.4.2008 v 15:12 | Nahoru | #4
tak ventilator určitě,děla se vypinač-připojiš kostru(snad to tak je ),at ho mužeš mit na letišti trvale zaply..
na ty padaky si počkej,až dojde RUTAN..určitě poradi

Úprava a zkušenosti Honda CBR 600 F 96

29.4.2008 v 20:59 | Nahoru | #5
Punkee> Jestli chceš ty rámy tak ti je můžu udělat, bdudu je dělat kámošovi na cebro taky 96´ tak bych mohl sfouknout dvoje. Jestli máš zájem tak se ozvy. Jinak, kvůli mazání otoč sací koš o 180° a dej trochu víc oleje. Držáky na řídítka seženeš nejlevnějc u Kejleba.

Úprava a zkušenosti Honda CBR 600 F 96

29.4.2008 v 21:10 | Nahoru | #6
pepoš> jaky matroš na ty padaky použiješ??čim budeš vařit??

Úprava a zkušenosti Honda CBR 600 F 96

1.5.2008 v 17:20 | Nahoru | #7
Též se připojuji k dotazu na pepoše. Materiál a svářeka?

Úprava a zkušenosti Honda CBR 600 F 96

3.5.2008 v 21:25 | Nahoru | #8
Axel> používám trubky průměr 27, tloušťka stěny 4 mm. Vařím to céóčkem

Úprava a zkušenosti Honda CBR 600 F 96

3.5.2008 v 21:29 | Nahoru | #9
pepoš> aha,jak to kupuješ??da se ta trubka sehnat nějak v kusovem prodeji?? třeba 2m trubku??

Úprava a zkušenosti Honda CBR 600 F 96

4.5.2008 v 08:45 | Nahoru | #10
Axel> Jj. V každém hutním materiále, nebo železářství bys to měl sehnat. Hlavně ber silnostěnou.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist